Datacolor Spyder4Elite Display Calibration System

نام تجاری:

سیستم کالیبراسیون نمایشگر (حسگر و نرم‌افزار) با امکانات وسیع

ادامه مطلبShow less
1,350,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
350150101
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این وسیله دارای یک حسگر 7 رنگ است که می‌تواند انواع مختلفی از مانیتورهای معمولی و مانیتورهای دارای گستره‌ی رنگ وسیع (Gamut) را شناسایی کند. نرم‌افزار همراه این محصول می‌تواند با استفاده از این حسگر، انواع مختلفی از نمایشگرها، از جمله مانیتورها، تلویزیون‌ها، تبلت‌ها، و تلفن‌های همراه را کالیبره کند. این وسیله دارای فیلترهای دو-وجهی برای عمر طولانی‌تر و کارکرد بهتر است. این مدل نسبت به مدل‌های دقت شناسایی 26٪ و دقت کارکرد 19٪‌ بالاتر دارد.

عکاسان، طراحان گرافیک، و مسئولین فنی چاپ می‌توانند از این محصول برای کالیبراسیون دقیق نمایشگرهایشان استفاده کنند تا نتایج روی نمایشگرها دقیق‌تر و قابل‌استنادتر باشند.

 

این وسیله چگونه کار می‌کند؟

کافی است نرم‌افزار را نصب کنید، حسگر را به درگاه USB متصل نمایید، تا بتوانید به راحتی با استفاده از راهنمایی‌های مرحله‌به‌مرحله نمایشگر خود را کالیبره کنید. حسگر یک سری رنگ را روی صفحه‌ی نمایش شما تحلیل می‌کند و یک پروفایل برای نمایشگر تهیه‌ می‌کند که رنگ‌های نمایشگر را به حالت مرجع درمی‌آورد. در آخر کاربر می‌تواند وضعیت رنگ‌ها را قبل و بعد از کالیبراسیون مشاهده نماید.

 

چرا نمایشگر را کالیبره کنیم؟

نمایشگرهای مختلف تصاویر مختلف را به‌ شکل‌های مختلفی نمایش می‌دهند. کالیبراسیون باعث می‌شود تا رنگ‌های نمایشگر دقیق و بر اساس مرجع باشند. هم‌چنین کابرانی که از چندین نمایشگر استفاده می‌کنند می‌توانند از کالیبراسیون برای تنظیم همه‌ی نمایشگر‌ها خود، از جمله نمایشگر رومیزی، نمایشگر لپ‌تاپ، تلویزیون، پروژکتور، تبلت و تلفن همراه استفاده کنند.

نمایشگرها در طول زمان تغییر می‌کنند و کالیبراسیون دوباره می‌تواند رنگ و نور آن‌ها را به حالت مرجع بازگرداند.

چاپ‌ها معمولاً با آن‌چیزی که روی نمایشگر دیده می‌شود تفاوت دارند و کالیبراسیون پایه‌ی بهتری برای چاپ ایجاد می‌کند.

نمایشگرهایی که گستره‌ی رنگی (Gamut) وسیع دارند ممکن است رنگ‌هایی اشباع‌شده نمایش دهند، پس بدون کالیبراسیون، حتی نمایشگرهایی که گستره‌ی رنگی وسیع دارند نیز مرجع نخواهند بود.

ممکن است جزئیات سایه‌ها (Shadows) و هایلایت‌ها (Highlights) دقیق نباشند، اما کالیبراسیون می‌تواند با کنترل شدت نور نمایشگر، نقطه‌ی سفیدی (White Point)، و Tone Response این جزئیات را واضح‌تر کند.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
350150101
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم