دوربین کامپکت نیکون مدل COOLPIX P530

نام تجاری:

تولید این کالا متوقف شده است؛ برای مشاهده محصولات مشابه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

دوربین‌های عکاسی خانگی

دوربین سوپرزوم باقابلیت زوم اپتیکال ×42، تفکیک‌پذیری 1 / 16 میلیون پیکسل و قابلیت فیلم‌برداری Full HD – مناسب برای عکاسی پرتره تا منظره، و کاربران پیشرفته

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • دوسال ضمانت ایده آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
7231
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

امکان زوم اپتیکال ×42 به همراه فیلم‌برداری Full HD یا کیفیت 1080p از ویژگی‌های شاخص این دوربین جدید شرکت نیکون است. مجهزبودن به آداپتور تلفن همراه بی‌سیم (WU-1) باعث می‌شود که با استفاده یک تلفن همراه کوچک یا یک تبلت به‌راحتی این دوربین را از راه دور کنترل کرد. چشمی الکترونیکی، گریپ و صفحه‌نمایش (LCD) باکیفیت از دیگر ویژگی‌های مهم این دوربین است که می‌تواند در قاب‌بندی و تصویربرداری بسیار مفید فایده باشد. برای مهار کردن لرزش دست در زوم‌های بالا، این دوربین از سیستم کاهش لرزش (Vibration Reduction) بهره می‌گیرد. برای آن‌هایی که آزادی بیشتری در کنترل مؤلفه‌های عکس‌برداری می‌خواهند، حالت‌های دستی در این دوربین به‌راحتی نیز در دسترس هستند.

 

به آنچه برای شما اهمیت دارد، نزدیک‌تر شوید!

یکی از دلایل شهرت شرکت نیکون در عرصه‌ی تصویربرداری، کیفیت بالای لنزهای نیکون است. این دوربین نیز از این مشخصه بی‌بهره نمانده و مجهز به لنزی با فن‌آوری لنزهای Nikkor است. این لنز باکیفیت می‌تواند تا ×42 به‌صورت اپتیکال زوم کند. چنانچه این مقدار برای شما کافی نیست، سیستم زوم دقیق دینامیک این دوربین (Dynamic Fine Zoom) امکان دستیابی تا دو برابر این مقدار (×84) را به شما می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا از این دوربین در پروژه‌های متفاوتی، از پرتره گرفته تا ورزشی و طبیعت استفاده کرد.

 

اشتراک تصاویر با تلفن همراه و تبلت

این دوربین با آداپتور تلفن همراه بی‌سیم (WU-1) سازگار بوده و می‌توان تلفن همراه یا تبلت را به این دوربین متصل کرد. بدین ترتیب می‌توانید تصاویر تهیه‌شده توسط دوربین را به‌سرعت به تلفن همراه یا تبلت خود منتقل کرده و آن‌ها را با دوستان خود بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این آداپتور که به‌صورت جداگانه عرضه می‌شود، امکان بازبینی تصاویر را به‌صورت زنده بر روی تلفن همراه  یا تبلت شما فراهم می‌کند. برای هردو سیستم‌عامل iOS و اندروید برنامه‌های جداگانه وجود دارد و می‌توان آن‌ها را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه یا تبلت خود قرار دهید.

 

کنترل بر آنچه می‌بیند

این دوربین به‌خودی‌خود می‌تواند عکس‌های بی‌نظیری را ثبت کند، اما اگر می‌خواهید همه‌چیز را تحت کنترل خود داشته باشید، این امکان نیز برای شما فراهم‌شده است. این دوربین دارای حالت‌های متعدد برای کنترل نوردهی در سطوح مختلف است. حالت‌های اولویت با شاتر، اولویت با دیافراگم، Program و دستی به همین منظور در این دوربین جای‌داده شده است. به لطف بهره‌گیری از این حالت‌های عکس‌برداری روحی جدید در کالبد خلاقیت بصری خود بدمید.

 

فیلم‌برداری باکیفیت Full HD

اگر می‌خواهید دوربین عکاسی کوچک شما، فیلم‌برداری هم بکند، خوب این دوربین باکیفیت Full HD 1080p این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد. همچنین می‌توانید با کابل HDMI، از مشاهده فایل‌های ویدئویی خود بر روی تلویزیون لذت ببرید. این کابل به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

 

عملکرد عالی در نور کم

پردازشگر و حسگر CMOS عالی این دوربین باعث می‌شوند تا در اکثر موارد بدون فلاش تصاویر خارق‌العاده را خلق کنید. عملکرد این دوربین در نور کم آن‌قدر خوب است که در مهمانی‌ها، کنسرت‌ها و مکان مشابه که نو محیط کم است، نیازی به استفاده از فلاش نخواهید داشت. هرچند، اگر نیاز داشته باشید، فلاش دوربین در دسترس شما خواهد بود.

 

دیگر نگران لرزش‌های دوربین نباشید

همان‌طور که پیش‌ازاین اشاره شد، این دوربین دارای Optical Vibration Reduction یا سیستم کاهش لرزش اپتیکی است. بدون شک هرچه مقدار زوم بیشتر باشد، حساسیت به لرزش بیشتر می‌شود. به لطف بهره‌گیری از این فن‌آوری، می‌توانید درحالی‌که این دوربین را در دست نگه‌داشته‌اید، در زوم‌های بالا اقدام به عکاسی کنید. شاید وقت آن است که از تصاویر مات و تار خداحافظی کنید.

 

صحنه‌های اکشن را به اسارت بکشید!

مهم نیست فعالیتی که در برابر لنز دوربین شما روی می‌دهد، چقدر سریع است. این دوربین می‌تواند تا 7 تصویر در ثانیه اقدام به عکاسی پی‌درپی کند. لذا هیچ لحظه از دید لنز تیزبین دوربین شما نمی‌گریزد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
7231
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم