Broncolor Move 1200 L Battery Power Pack

نام تجاری:
  • باطری پک با قدرت 1200 ژول
  • سرعت شارژ مجدد حداکثر 0.9 ثانیه
  • مدت زمان تابش نور بسیار کوتاه
  • دارای دو خروجی جداگانه
  • دارای گیرنده داخلی رادیویی
  • امکان استفاده برای نور‌های پیوسته ویدئویی تا 2 ساعت
  • امکان شارژ باطری تا 4000 بار
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
9492
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

باطری پک Broncolor Move 1200 L Battery Power Pack از شرکت معتبر Broncolor نیروی لازم برای فلاش‌های این شرکت را تا 1200 ژول فراهم می‌کند. این قدرت روی دو خروجی مختلف برای دو فلاش مستقل به صورت قرینه یا غیر متقارن تقسیم می‌شود که می‌توانید به صورت دستی تناسب تقسیم نیرو را از روی باطری پک کنترل کنید. این میزان قدرت می‌تواند در 9 گام نوری با دقت 0.1 گام کم یا زیاد شود. زمان شارژ مجدد  Broncolor Move 1200 L با سرعت بسیار زیاد و حداقل و حداکثر 0.02 تا 0.9 می‌باشد. یکی از مزایای این فلاش برای عکاسان تبلیغاتی، امکان ثابت کردن حرکت در سرعت‌های بالا با این فلاش است. مدت زمان تابش نور فلاش در قدرت کامل فلاش برابر 1/350 تا 1/1000 ثانیه و در حداقل قدرت فلاش برابر 1/8500 تا 1/20000 ثانیه است. به این معنی که حرکت‌های بسیار سریع، مانند عکاسی از قطرات آب یا حرکت شمشیر یک ورزشکار شمشیر‌باز، می‌تواند در سرعت‌های بسیار بالا نیز به طور کامل ثابت شود.

باطری پک Move 1200 L با وزن 6.2 کیلوگرم از مدل‌های پیشین خود بسیار سبک‌تر است و با هر بار شارژ می‌تواند 230 فلاش با قدرت کامل و بیش از 50 هزار فلاش با حداقل قدرت بزند. ضمنا می‌توانید نور مدلینگ را روی فلاش مورد نظرتان تا 2 ساعت روشن نگاه دارید. برای جلوگیری از مصرف اضافی شارژ باطری، دستگاه پس از مدتی انتظار خاموش می‌شود. پانل نمایش و کنترل امکانات روی باطری نیز دارای دکمه‌های متعددی برای کنترل امکانات فلاش‌ها هستند که فعال شدن هر دکمه با روشن شدن LED کنار آن مشخص می‌شود.

Move 1200 L دارای یک گیرنده داخلی بی‌سیم نیز است که می‌تواند از راه دور، از فرستنده جداگانه‌ی مخصوص فلاش‌های Broncolor که روی دوربین‌تان نصب می‌کنید، فرمان بگیرد. هم فتوسل یا چشمی حساس به نور و هم چشمی مادون قرمز دستگاه می‌توانند به طور مستقل از یکدیگر خاموش و غیر فعال شوند.

باطری این محصول به این زودی‌ها نیاز به تعویض ندارد، زیرا به گفته Broncolor این باطری بیش از 4000 بار شارژ می‌شود. یعنی اگر هر روز در طول سال آن را شارژ و خالی کنید، تقریبا 12 سال بعد نیاز به تعویض باطری آن خواهید داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9492
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم