Zoom R8 8-Track Digital Recorder/Interface/Controller/Sampler

نام تجاری:

ضبط کننده، میکسر، اینترفیس، کنترلر و سمپلر – سبک و کم‌حجم با 8 ترک

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
7873
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

برای اهالی موسیقی که مداوم درحرکت هستند، این دستگاه جمع‌وجور یکی از بهترین‌ها است. این محصول نسخه‌ی جمع‌وجور از دستگاه کارآمد R24 است. این دستگاه می‌تواند تا هشت ترک را بر روی کارت‌ حافظه‌ی SD ذخیره کند. همچنین دارای درگاه ارتباطی USB، یک کنترلر و پد مخصوص سملر است.
این دستگاه قادر است تا 2 ترک را به‌صورت همزمان ضبط کرده و تا 8 ترک را بازپخش کند. صدا در قالب WAV و با نرخ 44.1/ 48 kHz و بیت ریت 16/24 bit ذخیره می‌شود. فایل‌ها بر روی کارت حافظه SD با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت ذخیره می‌شوند. در داخل دستگاه میکروفون استریو کاندنسر برای ضبط صدا و بدون نیاز به میکروفون خارجی وجود دارد. برای ارتباط به میکروفون و آلات موسیقی خارجی، درگاه‌های XLR/TRS نیز تعبیه‌شده است. این درگاه‌ها مقدار انرژی 48V فانتوم را برای میکروفون‌های کاندنسر تأمین می‌کنند. شما می‌توانید بیش از 140 افکت پردازش سیگنال دیجیتال را به صدای ضبط‌شده بیفزایید.
این محصول دارای ارتباط‌‌دهنده‌ی USB بوده و از آن می‌توانید به‌عنوان اینترفیس HD بین دستگاه و کامپیوتر استفاده کنید. این درگاه ارتباطی از نرخ حداکثر 24 بیت و 96 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. هر چهار ترک (دو ترک ورودی و دو ترک خروجی) بر روی این درگاه USB در دسترس هستند. به همراه این دستگاه نرم‌افزار Steinberg Cubase LE DAW نیز عرضه می‌شود. بدین ترتیب، شما می‌تواند بلافاصله صدای ضبط‌شده را بر روی کامپیوتر خود ویرایش کنید. دستگاه مذکور دارای کلیه امکانات برای کار با نرم‌‌افزاری‌های Logic،‌Sonar، Cubase و سایر نرم‌افزارهای DAW است.
از دیگر مشخصات این دستگاه، یک پد سمپلر و یک سکوئنسر صدا برای خلق موسیقی است. به همراه این دستگاه یک کارت حافظه‌ی SD 2 گیگابایتی با 500 مگابایت حلقه‌های صدای درام از Big Fish Audio وجود دارد. بدین ترتیب، شما می‌توانید بعد از تهیه دستگاه بلافاصله به خلق صدای دارم موردنظر خود بپردازید. انرژی این دستگاه را می‌توانید با چهار باتری AA، با کابل USB و یا با یک آداپتور برق AC تأمین کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
7873
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم