Broncolor Para 88 P Kit

نام تجاری:
  • رفلکتور مدل Para 88
  • به همراه سیستم متمرکز سازی نور (فوکوس)
  • مناسب برای نوردهی با حداکثر انرژی ۳۲۰۰ ژول
  • پوشش داخلی نقره‌ای
  • وزن ۵٫۵ کیلوگرمی
  • به همراه کیف حمل بزرگ
ادامه مطلبShow less
0 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۰/۰۴/۲۲

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11879
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پس از عرضه و فروش موفقیت آمیز شکل‌دهنده‌های نور مدل Para 170 FB، 220 FB و 330 FB، مدل Para 88 از این سری محصولات آمده است تا موفقیت‌های پیشین را تکرار کند. Para 88 به لطف ابعاد کوچک‌تر و وزن ۵٫۵ کیلوگرمی خود به یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای عکاسی موبایل، عکاسی در لوکیشن باز، استودیوهای کوچک و حتی استفاده در سفر بدل شده است. با وجود طراحی جمع‌و‌جور و ابعاد کوچک، می‌توان انتظار حمل آسان و بی‌دردسر Para 88 را داشت که به معنای بهره بردن از قابلیت‌های این شکل‌ دهنده نور در مکان‌های مختلف است. لازم به اشاره است که علاوه بر امکان استفاده با سیستم فوکوس (متمرکز سازی نور) که در جلوی آن تعبیه شده، می‌توان با بهره‌گیری از یک بایونت برونکالر در پشت این وسیله، از آن به عنوان یک رفلکتور منحصربه‌فرد استفاده کرد. Para 88 برای نوردهی تا حداکثر ۳۲۰۰ ژول مناسب بوده و پوشش داخلی آن نیز به رنگ نقره‌ای است.

نور خروجی متنوعی که از Para 88 ساطع می‌شود به این معناست که می‌توان در شاخه‌های مختلف عکاسی از قابلیت‌های این وسیله بهره‌مند گردید. سیستم متمرکز و غیرمتمرکز سازی نور باعث گردیده که بسته به نوع نیاز و فاصله با سوژه، به اشکال مختلفی عمل نورپردازی را انجام داد. می‌توان با نوردهی مستقیم به سوژه از پراکندگی نور تا حد زیادی جلوگیری نمود که مزیت بهره‌مندی از این ویژگی آن است که می‌توان با کنتراست بالا از سوژه مورد نظر خود عکاسی کرد. همچنین با متمرکز سازی نور Para که فرمی مخروطی دارد و نام‌گذاری آن نیز به همین دلیل است می‌توان اطمینان داشت که از شدت نور در زوایای ناخواسته کاسته شده و نوردهی مطلوب‌تری را برای عکاسی شاهد خواهید بود. به طور کلی می‌توان مزیت‌ اصلی بهره‌مندی از Para 88 را، کنترل هرچه آسان‌تر کنتراست و روشنایی در حد بسیار بالا عنوان کرد.

همان‌گونه که در ابتدا عنوان شد، می‌توان از Para 88 به عنوان یک رفلکتور منحصربه‌فرد نیز استفاده کرد. برای این منظور می‌توان به سادگی آن را به یک بایونت (پایه) برونکالر متصل نمود و از آن به عنوان رفلکتور بهره گرفت. در پایان باید اشاره شود که این محصول در یک کیف مخصوص جای گرفته که حمل آن را به مراتب آسان‌تر خواهد کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11879
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم