مشاهده تمام تصاویر

ALPA 12 WA RoseWood

نام تجاری:
  • دوربین زاویه باز
  • بدون شیفت (کنترل پرسپکتیو)
  • امکان تیلت تا ۱۰ درجه (با لنزهای مناسب)
  • ضخامت ۵۰ میلی‌متر
  • وزن ۶۰۰ گرم
ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
  • قهوه ای
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
10153
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

آلپا 12WA، تاثیرگذار/مثمر ثمر

یکی از دوربین‌های آلپا ۱۲، ستایش عکاسانی را که بر شرایط کاملا بنیادی و طاقت‌فرسا متمرکزند، برانگیخته است. این دوربین حتی در شرایط سخت مورد استفاده قرار گرفته و خبرنگاران جنگ اغلب خود را در این دوربین یافته‌اند! این دوربین همان آلپا 12WA (زاویه باز) است که مهمترین کیفیات آن عبارت‌اند از اندازه و ضخامت در حد نیاز، کاستنِ [اضافات] تا جایی که تنها آن­چه کاملا ضروری است باقی بماند و البته قابلیت نگه‌داشتن بهینه که به مدد دو دستگیره در دو طرف آن مقدور گشته است. باید بگوییم اعضای آژانس عکس مگنوم از جمله مشتریان آن هستند و مجله نیوزویک درباره آن نوشته است.

تمام بک‌های دیجیتال موجود در بازار را می‌توان با استفاده از مبدل‌های مناسب بر روی این دوربین به کار گرفت و افرادی که تمایلات سنتی‌تری دارند، می‌توانند از بک‌های فیلم رول تا اندازه ۹x۶ سانتی‌متر استفاده کنند که امکان عکاسی بدون نیاز به الکتریسیته را فراهم می‌آورد.

 این دوربین، همانند دیگر دوربین‌های سری ۱۲، با لنزهای متنوعی از سازندگانی همچون اشنایدر، رودنشتوک و زایس سازگار است که آلپا مبدل‌های ویژه‌ای برای هر یک از این لنزها در اختیارتان قرار می‌دهد. مبدل‌های لنز آلپا در انواع مختلفی در دسترس هستند: " مبدل بلند" ، "مبدل کوتاه ۱۷ م‌م " و " مبدل کوتاه ۳۴ م‌م". این مبدل‌ها می‌توانند به شکل ساده و یا به همراه امکان تیلت/ سوینگ که در خود مبدل تعبیه شده است ارائه شوند.

یکی از گزینه‌های انتخاب منظره‌یاب، استفاده از گوشی iPhone به همراه نگه‌دارنده آلپا SDH (نگه‌دارنده هوشمند دستگاه) به همراه برنامه eFinder است که برای اولین بار توسط آلپا مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین امکان استفاده از منظره‌یاب کلاسیک اپتیکی ۱۲۰ درجه و برخی کالاهای متناسبِ ساخته شده توسط سازندگان دیگر نیز وجود دارد.

آلپا 12WA نیز طبعا با ساختار مدولار دوربین‌های آلپا ۱۲ سازگاری کامل دارد. بدین ترتیب عکاس می تواند برای مثال از یک پروژه عکاسی از جنگل‌های بارانی استوایی که در آن از بک فیلم رول استفاده کرده است و در نتیجه هیچ نیازی به الکتریسیته ندارد، بازگردد و بلافاصله همان دوربین را با یک بک دیجیتال برای عکاسی منظره مورد استفاده قرار دهد. ترکیب هوشمندانه تجهیزات می‌تواند به عکاس اجازه دهد تا تمام این کارها را با لنزهایی یکسان به همراه متعلقات مناسب آن انجام دهد. این ویژگی بیانگر حس و حال و البته هدف ساختار یک پارچه دوربین آلپا ۱۲ است.

درباره محصول:

آلپا 12WA با چوب بلسان (رزوود)، زاویه باز،‌ بدون شیفت (کنترل پرسپکتیو)، برای استفاده بر روی دست یا بر روی سه‌پایه، حرکات در داخل دوربین تعببیه نشده است، با استفاده از مبدل‌های مناسب امکان تیلت/سوینگ ۵ درجه‌ای وجود دارد، با استفاده از لنزهای SB34 امکان تیلت/سوینگ تا ۱۰ درجه وجود دارد، قیمت با احتساب گریپ است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
10153

مشخصات

برند
Alpa
کد کالا
۰۱۰.۰۱۰.۰۴۰
نوع بدنه
تکنیکی
وزن بدون احتساب باتری (گرم)
۶۰۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۱۱۵ × ۱۸۰ × ۵۰
حرکت در راستای X (افقی)
۰ میلی‌متر
حرکت در راستای Y (عمودی)
۰ میلی‌متر
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

نوع بدنه

نوع بدنه تکنیکی

مشخصات فیزیکی

وزن بدون احتساب باتری (گرم) ۶۰۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۱۱۵ × ۱۸۰ × ۵۰

سایر ویژگی‌ها

برند Alpa
کد کالا ۰۱۰.۰۱۰.۰۴۰
حرکت در راستای X (افقی) ۰ میلی‌متر
حرکت در راستای Y (عمودی) ۰ میلی‌متر

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم