Blackmagic Design Video Assist HDMI6G-SDI Recorder and 5 Monitor

نام تجاری:
  • صفحه‌نمایش ۵ اینچی لمسی با رزولوشن 1920x1080
  • ضبط تصویر 1080p تا ۶۰ فریم در ثانیه
  • ورودی تصویر HDMI و 6G-SDI
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11486
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

Blackmagic Video Assist امکان ضبط تصاویر باکیفیت از طریق هر دوربینی، بعلاوه بررسی دقیق تصاویر در حال ضبط و از پیش ضبط‌شده را به کاربر می‌دهد. صفحه‌نمایش این دستگاه دارای رزولوشن 1920x1080 می‌باشد که علاوه بر موارد گفته شده، کار تنظیم قاب و انجام دقیق فوکوس راهم تسهیل می‌نماید. تصاویر ضبط‌شده با Blackmagic Video Assist به شکل 10-bit 4:2:2 و با ابعاد و سرعت 1080p/60 و بر روی کارت‌های حافظه U1 SDHC/XC ثبت می‌شوند. صفحه‌نمایش لمسی ۵ اینچی و رابط کاربری این دستگاه امکان بررسی نمودارهای هیستوگرام، صدا، وضعیت باتری و تغییر تنظیمات را همزمان با بررسی تصاویر ممکن می‌سازد. برق این دستگاه هم از طریق یک آداپتور و همچنین یک جفت باتری کانن تأمین می‌شود.

صفحه‌نمایش و رابط کاربری

صفحه‌نمایش Blackmagic Video Assist دارای ابعاد ۵ اینچ است که از صفحه‌نمایش اکثر دوربین‌ها بزرگ‌تر می‌باشد و رزولوشن 1920x1080 آن کاملاً مطابق با ابعاد تصاویر قابل ضبط است. امکان تنظیم مشخصات تصویر صفحه‌نمایش برای تطبیق آن با شرایط نوری محیط موجود است، ضمن اینکه ویژگی چرخش خودکار تصویر موجب می‌شود کاربر در هنگام نصب آن بر روی دیگر تجهیزات، با هیچ محدودیتی در رابطه با جهت نصب مواجه نباشد. زاویه دید این صفحه‌نمایش، مناسب و برابر با ۱۳۵ درجه است.

این صفحه‌نمایش از نوع لمسی خازنی می‌باشد که با کشیدن انگشت روی آن می‌توان اطلاعات مربوط به مشخصات ضبط و ابعاد تصویر، تنظیمات کنتراست صفحه و دیگر موارد را نمایان و مخفی کرد. کشیدن انگشت ازهرجهت یک بخش از اطلاعات و تنظیمات را نمایان می‌سازد. تمامی موارد مذکور به‌صورت نیمه شفاف هستند تا وجودشان موجب ایجاد خلل در بررسی تصویر در حال نمایش نشود.

ورودی HDMI و 6G-SDI

انتقال صدا و تصویر از دوربین به Blackmagic Video Assist از طریق ورودی‌های باکیفیت HDMI و 6G-SDI انجام می‌پذیرد که این به معنای امکان استفاده از معمولی‌ترین دوربین‌های عکاسی، علاوه بر حرفه‌ای‌ترین دوربین‌های تصویربرداری، در کنار این دستگاه است.

علاوه بر این دو ورودی، دو خروجی HDMI و SDI هم بر روی بدنه این دستگاه وجود دارد که امکان انتقال تصویر به یک پخش‌کننده‌ی دیگر را فراهم می‌سازد. ضمناً خروجی استریو 3.5mm هدفون هم امکان بررسی دقیق صدا در کنار تصویر را فراهم می‌کند.

ضبط تصویر 10-bit 4:2:2 ProRes

Blackmagic Video Assist تصاویر را با کیفیت  10-bit 4:2:2و بر روی کارت‌های حافظه U1 SDHC/XC که مناسب برای ضبط تصویر با کدک‌های Apple ProRes (HQ, 422, LT, or Proxy) می‌باشند ثبت می‌کند، که این به معنای امکان آغاز عملیات ویرایش تصاویر بدون تبدیل فایل‌هاست. ضمناً امکان شروع و پایان تصویربرداری با فشردن دکمه‌ی روی بدنه دوربین‌های سازگار با Blackmagic Video Assist وجود دارد.

تأمین برق

برق این دستگاه توسط آداپتور 110-240V AC و یک جفت باتری LP-E6 کانن که یکی از رایج‌ترین انواع باتری و مورد استفاده در دوربین‌های DSLR همچون 5D، 7D، 70D و... است، تأمین می‌شود. مدیریت هوشمند انرژی Blackmagic Video Assist موجب می‌شود ابتدا باتری با شارژ کمتر مورد استفاده قرار گیرد و پس از اتمام شارژ آن بلافاصله باتری بعدی وارد عمل شود، با این کار امکان شارژ باتری خالی بدون ایجاد وقفه در کار دستگاه وجود دارد. ضمناً وقتی آداپتور به دستگاه وصل باشد، دو باتری به‌صورت موازی و همزمان شارژ می‌شوند که این مورد هم هیچ وقفه‌ای در کار دستگاه ایجاد نمی‌کند.

دیگر ویژگی‌ها

سازگاری کامل با دوربین Blackmagic Micro Cinema Camera و امکان انجام تنظیمات دوربین از طریق این دستگاه، بدنه آلومینیومی و شش محل اتصال پیچ استاندارد در بالا و پایین بدنه از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر Blackmagic Video Assist هستند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11486
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم