Blackmagic Design ATEM 2 M/E Production Studio 4K

نام تجاری:
  • ۲۰ ورودی 6G-SDI  و یک ورودی HDMI
  • پشتیبانی از استانداردهای NTSC/PAL/HD/UltraHD 4K
  • میکسر صدای ۲۲ کاناله
  • دو خروجی Multi-View 
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11456
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

سوئیچر ATEM 2 M/E Production Studio 4K محصولی از بلک مجیک برای کنترل رویدادهایی است که با تعداد زیادی دوربین پوشش داده می‌شوند. این سوئیچر دارای بیست ورودی 6G-SDI روی بدنه‌ای فلزی با سایز استاندارد 2 RU است که مناسب برای جاگیری در شاسی‌های مخصوص طراحی شده است. این دستگاه با پشتیبانی از استانداردهای تصویر NTSC/PAL/HD/UltraHD 4K با حداکثر ابعاد 3840x2160 گزینه‌ای مناسب برای برنامه‌سازان است. تمام تغییرات انجام شده با این سوئیچر بلافاصله در لحظه بر روی تصاویر اعمال می‌شوند. سوئیچر ATEM 2 M/E Production Studio 4K  دارای خروجی‌های SDI و HDMI با کیفیت HD نیز هست که کار تبدیل همزمان و انتقال تصاویر UHD با ابعاد HD را از طریق آن‌ها انجام می‌دهد.

نکته: تمام ورودی‌ها از تمامی استانداردهای تصویر مذکور پشتیبانی می‌کنند، اما برای تهیه یک برنامه باید تمام تصاویر ارسالی به دستگاه یکدست و با یک استاندارد مشابه باشند.

تمام ورودی‌ها به‌طور خودکار با استانداردتصویر SD/HD/UHD تطبیق می‌یابند. شش خروجی این دستگاه به انتقال تصویر نهایی بدون درج ضمایم گرافیکی و دو خروجی به انتقال تصویر Multi-View اختصاص پیدا کرده‌اند. تصاویر Multi-View شامل ۱۶ تصویر دریافتی بعلاوه تصاویر پیش‌نمایش و تصویر نهایی است که فقط قابل‌نمایش روی دو مانیتور هستند. این امر موجب صرفه‌جویی در فضا، زمان و هزینه‌ها می‌شود.

امکان اجرای بی‌وقفه و همزمان افکت‌هایی همچون کروماکی و درج علائم گرافیکی و زیرنویس‌ها روی تصویر خروجی از دیگر قابلیت‌های کارآمد این سوئیچر است. تعداد زیادی از موارد گرافیکی از پیش آماده نیز در نرم‌افزار این دستگاه موجود است.

میکسر صدای قدرتمند این سوئیچر توانایی تفکیک و کنترل ۲۲ کانال صدای دریافتی را دارد، که ۲۰ صدا قابل دریافت از ورودی‌های  SDI/HDMI و ۲ مورد قابل دریافت از ورودی‌های جداگانه‌ی صدا هستند. این دستگاه قابل‌کنترل با کامپیوتر و از طریق نرم‌افزار سازگار با ویندوز و مکینتاش مخصوص به خود است. امکان کنترل این دستگاه با تمامی پنل‌های فیزیکی بلک مجیک وجود دارد و به‌روزرسانی رایگان آن‌هم از طریق درگاه USB انجام می‌پذیرد. در بخش جلویی این میکسر یک مانیتور کوچک بعلاوه تعدادی دکمه با نور پس‌زمینه وجود دارد که انجام تنظیمات آن را تسهیل می‌نماید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11456
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم