Blackmagic Design ATEM Talkback Converter 4K

نام تجاری:
  • امکان دریافت همزمان صدا و تصویر از هشت دوربین
  • امکان ایجاد ارتباط دوطرفه صوتی با اپراتورهای هشت دوربین
  • درگاه  12G-SDI و پشتیبانی از بالاترین کیفیت تصویر
  • درگاه دوطرفه کابل اپتیکال
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11460
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

بهترین راه حل برای انتقال تصاویر و صدای تعداد زیادی دوربین که همزمان یک رویداد را پوشش می‌دهند (برای مثال در هنگام پوشش یک مسابقه ورزشی در یک ورزشگاه بزرگ) استفاده از کابل‌های باکیفیت و ارزان‌قیمت اپتیکال است. برخی از دوربین‌های استودیویی جدید، مثل Blackmagic Studio Camera دارای خروجی سازگار با این نوع کابل‌ها هستند. اما برخی از دوربین‌ها دارای چنین خروجی‌هایی نیستند که در کنار آن‌ها می‌توان از مبدل‌هایی مثل ATEM Camera Converter برای انتقال سیگنال‌های تصویر و صدا از طریق کابل‌های فیبر نوری بهره برد. اما در هر صورت برای دریافت سیگنال‌های صوتی و تصویری ارسالی از طریق فیبر نوری، نیاز به یک مبدل دیگر در مرکز کنترل است.

 ATEM Talkback Converter 4K دستگاهی است که کار تبدیل مجدد سیگنال‌های ارسال‌شده از طریق فیبر نوری به خروجی SDI را انجام می‌دهد. کلمه Talkback در نام این دستگاه اشاره به امکان ایجاد ارتباط صوتی دوطرفه مرکز کنترل با اپراتورهای تک‌تک دوربین‌های متصل به آن دارد. که در صورت عدم استفاده از کابل‌های اپتیکال و عدم نیاز به تبدیل سیگنال‌ها هم آن را به دستگاهی کارآمد جهت دریافت سیگنال‌ها از طریق کابل‌های SDI و ارتباط مستقیم با اپراتور دوربین‌ها تبدیل می‌کند.

البته امکان دریافت صدا و تصویر از طریق ورودی‌های SDI دستگاه ATEM Talkback Converter 4K و انتقال آن از طریق خروجی SDI و یا کابل فیبر نوری هم وجود دارد. یعنی روند معکوس مراحلی که ذکر شد.

این دستگاه دارای سایز 1 RU و مناسب برای جاگیری در شاسی‌های مخصوص است. موارد موجود در بخش جلویی دستگاه تماماً مربوط به امکان Talkback هستند که شامل دو ورودی میکروفن، یک خروجی هدفون و پیچ تنظیم صدا در کنار یک اسپیکر هستند. دکمه‌های موجود هم برای قطع و وصل صدا و انتخاب مخاطب مکالمات است. تمام دکمه‌ها دارای نور پس‌زمینه هستند که در صورت فعال بودن هر یک از آن‌ها روشن می‌شود.

اما بخش پشتی به اتصال ورودی‌ها و خروجی‌ها مربوط می‌شود که امکان ارتباط این دستگاه با هشت دوربین را فراهم می‌کنند. هر یک از هشت بخش دارای یک درگاه اپتیکال و سه درگاه SDI است. امکان استفاده مستقیم از تصویر و صدای هر یک از بخش‌ها برای انتقال به دیگر دستگاه‌ها موجود است. درگاه‌های SDI این دستگاه از نوع  12G-SDI هستند و تصاویر 4K با ابعاد 4096x2160 را پشتیبانی می‌کنند.

کنترل این دستگاه از طریق نرم‌افزار سازگار با ویندوز و مکینتاش صورت می‌گیرد و امکان به‌روزرسانی آن از طریق درگاه USB وجود دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11460
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم