Blackmagic Design ATEM Television Studio Production Switcher

نام تجاری:
  • شش ورودی HDMI و HD/SD-SDI
  • خروجی تصویر با کدک H.264 برای بارگذاری آنی روی اینترنت
  • خروجی multi-view برای نمایش چندین تصویر روی یک نمایشگر
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11461
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

سوئیچر ATEM Television Studio Production بلک مجیک دیزاین یک مدل 1 RU (ابعاد استاندارد Rack unit) است و گرچه ارزان‌ترین مدل بین سوئیچرهای این برند محسوب می‌شود، اما امکانات فراوانی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این دستگاه علاوه بر مدیریت و تلفیق تصاویر دریافتی امکان درج سه لایه موارد گرافیکی، مثل لوگو و زیرنویس را از طریق نرم‌افزار خود به کاربر می‌دهد. علاوه بر این‌ها با استفاده از تکنیک پرده سبز و کروماکی می‌توان پس‌زمینه را به‌دلخواه و به‌صورت زنده تغییر داد و حتی همزمان فایل HD فشرده شده با کدک H.264 مناسب جهت بارگذاری روی اینترنت را به‌صورت آنی در اختیار داشتکه با توجه به فراگیری پخش اینترنتی برنامه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ضمناً ترنزیشن‌های متنوعی نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه موجود می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های کارآمد و مفید این دستگاه وجود دو خروجی multi-view، یکی HDMI و دیگری SDI است. این خروجی‌ها به کاربر امکان استفاده از یک نمایشگر سازگار با این خروجی‌ها، جهت بررسی ۱۰ تصویر به‌صورت همزمان را می‌دهند که شامل تصاویر دریافتی از دوربین‌ها، پیش‌نمایش تصویر آماده پخش و تصویر در حال پخش است. این یعنی صرفه‌جویی در هزینه و نیاز به فضای کمتر و امکان انجام تمام مراحل تولید برنامه فقط با در اختیار داشتن یک رایانه و یک نمایشگر یا تلویزیون!

و همه‌ی این‌ها در حالی است که این سوئیچر کوچک و ارزان ضمن قابلیت به‌کارگیری برای پخش زنده باکیفیت 10-bit HD، از طریق درگاه اترنت قابلیت اتصال به پنل‌های فیزیکی بلک مجیک را هم داراست. البته این به معنای اجباری بودن خرید پنل نیست زیرا نرم‌افزار اختصاصی این سوئیچر که قابل‌نصب بر روی سیستم‌های PC و Mac می‌باشد، تمام کنترل‌های آن را به ساده‌ترین شکل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نرم‌افزار برای راحتی کار، از میانبرهای صفحه‌کلید هم به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11461
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم