دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸ | Gopro Hero 8

نام تجاری:
  • فیلم‌برداری 4K
  • فیلمبرداری اسلوموشن در تمامی رزولوشن‌ها
  • لرزشگیر تصویر HyperSmooth 2.0
  • فیلم‌برداری TimeWarp 2.0
  • عکاسی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل
  • پشتیبانی از عکاسی HDR
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
20097
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گوپرو هیرو ۸ یکی از برترین دوربین‌های ورزشی موجود در بازار است که توسط کمپانی نام‌آشنای گوپرو طراحی و تولید شده است. این محصول جایگزین سری ۷ از دوربین‌های ورزشی این شرکت شده که جهش عظیمی را در ساخت دوربین‌های ورزشی ایجاد کرد. ویژگی بارز نسل قبل لرزشگیر پیشرفته آن بود که در گوپرو هیرو ۸ این لرزشگیر بروز شده و از نسل دوم آن در این دوربین استفاده شده است. HyperSmooth 2.0 که نام این تکنولوژی است به‌خوبی آثار ناشی از لرزش را خنثی کرده و ویدئویی نرم و روان را به شما ارائه می‌دهد. استفاده از این لرزشگیر موجب شده تا کار با محصول راحت‌تر شده و کیفیت خروجی آن نیز مطلوب‌تر باشد. همچنین کاربران را از استفاده از گیمبال بی‌نیاز ساخته است.

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هیرو ۸ که در نسل‌های پیشین کمبود آن حس می‌شد، بهره‌گیری از مانت اتصال سرخود است که در بخش زیرین دوربین تعبیه شده است. استفاده از این مانت موجب می‌شود تا بدون نیاز به استفاده از کیس و یا کاور برای دوربین، بتوانید آن را به دیگر تجهیزات و لوازم جانبی متصل کرده و به فیلم‌برداری بپردازید. این مانت‌ها از نوع تاشو بوده و زمانی که به آن‌ها نیاز ندارید در بخش زیرین بدنه جای می‌گیرند. همچنین درب باتری نیز با تغییراتی در طراحی همراه بوده که امکان تعویض راحت‌تر باتری را فراهم کرده است.

در بخش فیلم‌برداری گوپرو Hero 8 قادر است تا با حداکثر رزولوشن 4K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری بپردازد. همچنین برای فیلم‌برداری اسلوموشن کیفیت 1080p و سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. همچنین می‌توانید برای عکاسی از رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی دوربین برای ثبت تصاویر بهره ببرید. علاوه بر این هیرو ۸ قابلیت عکاسی پیاپی تا ۳۰ فریم بر ثانیه را هم دارد که برای یک دوربین ورزشی آپشن مهم و کاربردی‌ای خواهد بود. از دیگر قابلیت‌های عکاسی این دوربین، می‌توان به قابلیت ثبت تصاویر HDR اشاره نمود. عکاسی با این دوربین دارای حالتی موسوم به LiveBurst بوده که از ۱.۵ ثانیه قبل تا ۱.۵ ثانیه بعد از زمانی که اقدام به عکاسی می‌کنید توسط دوربین ثبت می‌شوند؛ بدین ترتیب می‌توانید از بین تصاویر ضبط‌شده، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

Hero 8 قابلیت ضبط تایم‌لپس با کیفیت 4K را داشته و دارای حالت مخصوصی موسوم به Night-Lapse برای ضبط ویدئوهای تایم‌لپس در شب می‌باشد. همچنین زاویه دید دوربین هم شامل به‌روزرسانی‌هایی بوده و می‌توانید از بین سه فاصله کانونی ۲۴.۴، ۱۶.۵ و ۱۵.۱ میلی‌متر، با توجه به نیاز خود بهترین را برگزینید.

بدنه دوربین گوپرو هیرو 8 در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و می‌توانید تا عمق ۱۰ متری بدون استفاده از قاب و کیس ضدآب با آن به کار بپردازید. این دوربین همانند نسل قبلی خود از ویژگی فرمان صوتی و همچنین امکان به اشتراک‌گذاری مستقیم ویدئو در فیس بوک برخوردار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
20097
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
4.5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(4)
اینکه رو خود دوربین مانتش رو گذاشتن خیلی کار رو راحت تر میکنه، کلا بهترین انتخابیه که واسه اکشن کمرا وجود داره

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
  • کیف چرمی برای حمل و نگه‌داری کارت‌های حافظه SD
  • ظرفیت کافی برای قرارگیری ۱۲ کارت حافظه
  • مناسب برای آرشیو کردن کارت‌های حافظه
  • ساخته شده از چرم مصنوعی و دوام بالا

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم