Zoom H5 Handy Recorder with Interchangeable Microphone System

نام تجاری:

دستگاه ضبط با قابلیت استفاده از میکروفون‌های مختلف و ضبط چهار ترک هم‌زمان – با کیفیتی عالی برای انواع استفاده‌ها

ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
  • گارانتی ۱ ساله شرکت ارتباط
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
7884
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

خط‌مشی که در تولید محصولات زوم دنبال می‌شود، برآورده‌کردن نیاز‌های خالقان آثار صوتی و تصویری است. این روند در عرضه‌ی این محصول نیز دنبال شده است. زوم H5 دارای چهار کانال ضبط صدا به‌صورت همزمان بوده و مانند زوم H6 می‌تواند با انواع کپسول‌‌های ضبط صدا به‌کار رود. بدین ترتیب می‌توان در هرموقیعتی از بهترین میکروفون برای ضبط صدا استفاده کرد. آنچه بر روی این نسخه از محصول زوم ارائه می‌شود امکان ضبط صدا به‌صورت چندکانالی، ضبط صدا برای تصاویر ویدئویی و تولید محتوای صوتی برای برنامه‌های تلویزیونی و اخبار است.

بلند‌تر، نزدیک‌تر و رساتر
ضبط صدا به‌صورت X/Y امکان ضبط صدا در مساحتی گسترده را در حالی فراهم می‌کند که همواره منبع تولید صدا باکیفیتی بالا و وضوحی بی‌نظیر به گوش برسد. این مشخصه برای ضبط انواع صدا به‌صورت استریو ایده‌آل است. کپسول میکروفون XYH-5 X/Y به همراه زوم H5 دو میکروفون کاندنسر تک جهتی عمود برهم را ارائه می‌دهد. ماونت ضربه‌گیر پیشرفته، مواد لاستیکی مقاوم برای محفظه و کابل‌های میکروفون قابل اعتماد استفاده شده برای این کپسول مقدار نوسان و نویز ناشی از به‌کارگیری آن‌ها را به حداقل می‌رساند. طراحی XYH-5 این امکان را فراهم می‌کند تا در کنار زوم H5 صدای بلندتر از سایر ضبط کننده‌های دستی ثبت شود: 140 dB SPL. به شکل دقیق‌تر، این مقدار صدا معادل صدای موتور جت هواپیما در فاصله 60 متری است.

سخت‌افزار
ورودی‌ها و خروجی‌ها
علاوه کنترلر‌های رایج و استاندارد (پخش، توقف، ذخیره و موارد دیگر)، پنل روبه‌روی زوم H5 دارای دکمه‌های اختصاصی برای هر ترک است. یک دکمه‌ی Hold برای غیرفعال‌کردن تمامی دکمه‌های پنل جلویی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید از فشردن تصادفی آن‌ها جلوگیری کنید. این محصول را می‌توانید به بند دوربین یا ماونت کفشکی آن متصل کنید.
این محصول دارای دو ورودی XLR-TRS است که می‌تواند سیگنال‌های میکروفون و لاین را به‌خوبی کنترل کند. شما می‌توانید میکروفون‌‌های خارجی و دستگاه‌هایی با سیگنال لاین مانند میکسر‌ها، پخش‌کننده‌های موسیقی قابل‌حمل، پردازشگر‌های افکت‌های صوتی و کیبورد الکترونیکی را به این محصول متصل کنید (حتی می‌توانید گیتار‌های الکتریک یا گیتارهای بِیس الکتریک را به این دستگاه متصل کنید). دستگاه دارای دکمه‌های چرخنده‌ی اختصاصی است و در زیر میله‌ای محافظ قرارگرفته است. این میله برای جلوگیری از چرخاندن سهوی آن‌ها است. کپسول XYH-5 X/Y همچنین می‌تواند یک ورودی ثانویه برای میکروفون استریو یا سیگنال لاین با درگاه تلفنی 8 / 1 اینچ تأمین کند. با این محصول از صدا با توان +4dB پشتیبانی کرده و کیفیت عالی پری‌آمپ آن در حد و اندازه‌های محصول زوم H6 است.
دستگاه دارای خروجی‌های متعددی است. یک خروجی اختصاصی Line Out باقابلیت تغییر حجم صدا، شما را قادر می‌سازد تا یک‌صدای خروجی استریو را از دستگاه زوم به یک ورودی میکروفون یک دوربین عکاسی یا دستگاه‌های مشابه دیگر انتقال دهید. در برقراری این اتصال نیازی به کابل آتوناتور ندارید. افزون بر این، خروجی اختصاصی مجزایی برای هدفون باقابلیت تغییر حجم صدا وجود دارد. می‌توانید از هردو خروجی‌ها به‌طور همزمان برای ضبط صدا برای دوربین DSLR و نظارت بر ضبط صدا با هدفون استفاده کنید. همچنین دستگاه دارای یک اسپیکر داخلی برای بازپخش سریع صدا بوده و یک درگاه USB برای برقراری اینترفیس صوتی با کامپیوتر و آیپد وجود دارد.

تأمین انرژی و ذخیره‌سازی اطلاعات
انرژی دستگاه توسط دو باتری AA آلکالین یا قابل شارژر NiMH تأمین می‌شود. حتی اگر به‌صورت همزمان به ضبط صدا بپردازید، دستگاه زوم H5 می‌تواند با باتری آلکالین تا 15 ساعت شارژ باشد. همچنین می‌توانید از آداپتور برق جریان متناوب برای دستگاه بدون باتری استفاده کنید. فایل‌های ضبط شده توسط دستگاه مستقیماً بر روی کارت‌های حافظه‌ی SD و SDHC قرار می‌گیرند. بیش‌ترین ظرفیت قابل‌قبول برای کارت حافظه 32 گیگابایت است. طولانی‌ترین زمان برای ضبط صدا به حجم کارت حافظه و قالب فایل در حال ضبط وابسته است. با یک کارت حافظه SD 2 گیگابایتی می‌توانید برای تقریباً 14 ساعت فایل صدا MP3 320 kbps، 3 ساعت فایل استریو 16 بیتی / 44.1 kHz در قالب WAV و یا یک ساعت فایل استریو 24 بیتی / 96 kHz در قالب WAV را ضبط کنید.

نرم‌افزار
انواع فایل‌ها
این دستگاه می‌تواند در دو حالت کار کند: حالت استریو برای ضبط دو ترک استریو یا حالت مالتی‌ترک برای ضبط چهار ترک (حالت جفت استریو یا ترک‌های مونوی مستقل). دستگاه از دو قالب فایل پراستفاده برای فایل‌های صوتی یعنی WAV و MP3 استفاده می‌کند.
فایل‌های WAV ضبط شده با این دستگاه 16 بیتی یا 24 بیتی بوده و دارای نرخ سمپلینگ 1 / 44، 48 یا 96 کیلوهرتز هستند. فایل‌های تایم‌استمپ شده و لذا با قالب Broadcast Wave Format (BWF) است. بدین ترتیب، شما می‌توانید به‌صورت دقیق فرآیند هم‌زمان‌سازی را در ویرایش ثانویه فایل‌های ویدئویی انجام دهید. فایل‌های قالب MP3 دارای وفاداری کم‌تری به اصالت صدای ضبط شده هستند و در مقایسه با فایل‌های WAV دارای حجم کم‌تری بوده و مناسب برای ایمیل‌کردن و به اشتراک‌گذاری بر روی شبکه‌های اجتماعی هستند.
نرخ سمپلینگ 96 کیلوهرتز فقط در حالت استریو موجود است.

پردازش سیگنال
افکت‌های صوتی داخلی این دستگاه، فایل صوتی ضبط شده شما را صیقل می‌دهد. به کمک این افکت‌های صوتی داخلی می‌توانید فایل صوتی ضبط شده را فشرده کرده و حدود جبران را برای نوسان شدت فایل صوتی ورودی را تعیین کنید. فیلتر پایین – برش (Low-Cut Filter) امکان حذف نویز باد و سایر صداهای ناخواسته محیطی را فراهم می‌کند. این دستگاه دارای Metronome و تونر کروماتیک / گیتار / بِیس است.

مشخصات دیگر
وجود حلقه‌ی بازپخش، تغییر Pitch و سرعت بازپخش متفاوت از دیگر مشخصات این دستگاه است. قابلیت پیش ضبط باعث می‌شود تا دستگاه در پس‌زمینه شروع به ضبط صدا کرده و از دو ثانیه قبل از فشردن دکمه RECORD، صدای ضبط شده را در اختیار شما قرار دهد.
قابلیت Auto-Record و Auto-Stop یکی دیگر از مشخصات عالی این دستگاه است. شما برای دستگاه تعریف کنید تا صدای محیط با عبور از توان مشخصی اقدام به ضبط صدا کرده و با افت توان صدا از مقدار مشخصی، ضبط صدا را متوقف سازد. می‌توان مشخص کرد 5 ثانیه قبل و بعدازآن مقدار آستانه، ضبط صدا شروع‌شده و ادامه یابد. از مشخصات دیگر این دستگاه قابلیت ضبط صدای پشتیبان (Backup Record) است. در این حالت دستگاه یک نسخه پشتیبان ترک استریو با مقدار توان ورودی کمتر از 12 dB را به‌صورت خودکار ضبط می‌کند. چنانچه فایل اصلی شما دچار مشکل شود، می‌توانید از این نسخه پشتیبان استفاده کنید.
فرکانس‌های 1 / 44 و 48 کیلوهرتز فقط برای قالب WAV در دسترس هستند.
می‌توانید از این دستگاه به‌عنوان اینترفیس صوتی خود استفاده کنید و با استفاده از یک Loop Back صدای راوی را بر روی صدای موسیقی قرار دهید. به‌راحتی می‌توانید با USB دستگاه را به کامپیوتر و آیپد متصل کرده، فایل DAW دلخواه را اجرا کرده یا با استفاده از نرم‌افزار Wavelab LE، شروع به تولید فایل‌های موسیقی کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
7884

مشخصات

برند
Zoom
<strong id="CustomFeaturesName">میکروفون</strong>
الگوی قطبی
Unidirectional
گین ورودی
منفی بی‌نهایت تا ۵۲ دسی‌بل
حداکثر فشار صوت (SPL)
۱۴۰ دسی‌بل
حساسیت
۴۵dB-
وزن (گرم)
۹۴
ابعاد (میلی‌متر)
۴۱ × ۶۲ × ۶۶
صفحه نمایش
Backlit LCD
درگاه USB
USB 2
منبع تغذیه
باتری سایز AA و یا اتصال به آداپتور
عمر باتری
۱۵ ساعت
ابعاد
۴۲ × ۱۳۵ × ۶۷
وزن
۱۷۶
<strong id="CustomFeaturesName">ضبط کننده صدا</strong>
حافظه‌های قابل پشتیبانی
پشتیانی از کارت‌های حافظه SD/SDHC تا حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگا بایت
بلندگوی داخلی
۴۰۰ میلی‌وات
۸ اهم
مونو
درگاه‌های ورودی
۲ درگاه دوگانه با قابلیت پشتیبانی از XLR و TRS
یک درگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری استریو مینی
حساسیت دریافتی
درگاه‌های Mic/Line In:
منفی بی‌نهایت تا ۵۲
درگاه‌های Inputs 1/2:
منفی بی‌نهایت تا ۵۵ دسی‌بل(با پد خاموش)
منفی بی‌نهایت تا ۳۵ (با پد روشن)
فانتوم‌پاور
۱۲، ۲۴ و ۴۸ ولت
درگاه خروجی
جک ۱٫۸ اینچی استریو مینی (LINE OUT)
جک ۱٫۸ اینچی استریو مینی (PHONE OUT)
فرمت‌های ضبط صدا
WAV
MP3
بیت‌ریت
۴۸/۵۶/۶۴/۸۰/۹۶/۱۱۲/۱۲۸/۱۶۰/۱۹۲/۲۲۴/۲۵۶/۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه با فرمت MP3
نرخ نمونه‌برداری
با فرمتWAV :
۴۴٫۱، ۴۸ و ۹۶ کیلوهرتز
با فرمتMP3 :
۴۴٫۱کیلوهرتز
عمق بیت صدا
۱۶ و ۲۴ (با فرمت WAV)
نظر(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
سلام آیا این دستگاه گارانتی هم دارد؟\n

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

الگوی قطبی Unidirectional
گین ورودی منفی بی‌نهایت تا ۵۲ دسی‌بل
حداکثر فشار صوت (SPL) ۱۴۰ دسی‌بل
حساسیت ۴۵dB-
وزن (گرم) ۹۴
ابعاد (میلی‌متر) ۴۱ × ۶۲ × ۶۶

فرستنده

صفحه نمایش Backlit LCD
درگاه USB USB 2
منبع تغذیه باتری سایز AA و یا اتصال به آداپتور
عمر باتری ۱۵ ساعت
ابعاد ۴۲ × ۱۳۵ × ۶۷
وزن ۱۷۶

مشخصات اصلی دوربین فیلم‌برداری

حافظه‌های قابل پشتیبانی پشتیانی از کارت‌های حافظه SD/SDHC تا حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگا بایت
بلندگوی داخلی ۴۰۰ میلی‌وات </br> ۸ اهم </br> مونو
درگاه‌های ورودی ۲ درگاه دوگانه با قابلیت پشتیبانی از XLR و TRS </br> یک درگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری استریو مینی
حساسیت دریافتی درگاه‌های Mic/Line In:</br>منفی بی‌نهایت تا ۵۲</br>درگاه‌های Inputs 1/2: </br>منفی بی‌نهایت تا ۵۵ دسی‌بل(با پد خاموش)</br> منفی بی‌نهایت تا ۳۵ (با پد روشن)
فانتوم‌پاور ۱۲، ۲۴ و ۴۸ ولت
درگاه خروجی جک ۱٫۸ اینچی استریو مینی (LINE OUT) </br> جک ۱٫۸ اینچی استریو مینی (PHONE OUT)
فرمت‌های ضبط صدا WAV</br> MP3
بیت‌ریت ۴۸/۵۶/۶۴/۸۰/۹۶/۱۱۲/۱۲۸/۱۶۰/۱۹۲/۲۲۴/۲۵۶/۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه با فرمت MP3

مشخصات حسگر

نرخ نمونه‌برداری با فرمتWAV :</br>۴۴٫۱، ۴۸ و ۹۶ کیلوهرتز</br> با فرمتMP3 :</br>۴۴٫۱کیلوهرتز
عمق بیت صدا ۱۶ و ۲۴ (با فرمت WAV)

سایر ویژگی‌ها

برند Zoom
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فیلتر UV برای منع رسیدن تشعشعات فرابنفش به فیلم/حسگر و محافظت لنز – دهنه‌ی 67میلی‌متر

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم