دوبین Canon مدل EOS 6D Mark II به همراه لنز EF 24-105mm f3.5-5.6 IS STM

نام تجاری:
  • حسگر CMOS فول‌فریم با رزولوشن ۲۶.۲ مگاپیکسل
  • پردازنده تصویر Digic 7
  • ۴۵نقطه فوکوس از نوع کراس
  • فیلم‌برداری Full HD با فریم‌ریت 60fps
  • صفحه نمایش لمسی با قابلیت چرخش در زاویه‌های مختلف
  • فوکوس خودکار Dual pixel
  • امکان افزایش ایزو تا ۱۰۲۴۰۰
  • فیلم‌برداری HDR و عکاسی ‌پی‌در‌پی تا ۶.۵ فریم‌برثانیه
  • جی‌پی‌اس، بلوتوث و وای‌فای داخلی
  • به همراه لنز EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS STM
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+3,072,525 تومان محصول)
مرجع:
17969
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

EOS 6D Mark II  یک دوربین فول‌فریم از کانن است که پیشرفت‌های قابل‌توجهی را نسبت به نمونه قبلی خود داشته و قابلیت‌های متنوعی را در خلق تصویر ارائه می‌دهد. این دوربین با برخورداری از یک حسگر CMOS فول‌فریم با رزولوشن ۲۶.۲ مگاپیکسلی و پردازنده Digic 7 می‌تواند تا ۶.۵ فریم‌برثانیه به صورت پی‌در‌پی عکاسی کند. به لطف این حسگر جدید کانن، تصویر با وضوح و جزییات بالایی با سرعت عمل بالا به ثبت خواهد رسید. دامنه ایزو 6D Mark II  نیز نسبت به برادر بزرگ‌تر خود، 6D، افزایش‌یافته و می‌توان از ۱۰۰ تا ۴۰۰۰۰ آن را تنظیم نمود. با تقویت سیگنال می‌توان این عدد را از ۵۰ تا ۱۰۲۴۰۰ گسترش داد.

کانن برای رسیدن به فوکوسی دقیق و مطمئن در EOS 6D Mark II یک سیستم فوکوس ۴۵ نقطه‌ای Dual pixel  را در این دوربین به کار گرفته است. این نقاط فوکوس همگی از نوع کراس هستند تا بتواند بر روی سوژه‌های مختلف و حتی در شرایط نسبتاً تاریک نیز بر روی سوژه فوکوس کرد. در حالت فیلم‌برداری نیز ردیابی خودکار سوژه و فوکوس بر روی آن با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌شود. هرچند که این دوربین در حالت فیلم‌برداریحداکثر با رزولوشن Full HD تصاویر را می‌تواند ذخیره کند ولی می‌توان به صورت HDR  به فیلم‌برداری پرداخت یا با استفاده از اینتروالداخلی دوربین، با رزولوشن 4K تصاویر تایم‌لپس جذابی را خلق کرد.

دوربین EOS 6D Mark II کانن دارای یک حسگر ۳ اینچی است که قابلیت چرخش دارد. اگر چه این قابلیت در دوربین‌های SLR امروزی ویژگی جدیدی به حساب نمی‌آید ولی در دوربین‌های فول‌فریم کانن این یک پیشرفت قابل‌توجه به‌حساب می‌آید. EOS 6D Mark II اولین دوربین فول‌فریم کانن است که می‌توان نمایشگر آن را در جهت‌های مختلف چرخاند.

کانن در طراحی بدنه این دوربین نیز نسبت به نمونه قبل تغییرات را انجام داده که درنتیجه آن با بدنه‌ای ارگونومیک و با استحکام بالایی روبه‌رو هستیم. از دیگر ویژگی‌های EOS 6D Mark II می‌توان به جی‌پی‌اس، بلوتوث و وای‌فای داخلی آن و مقاومت آن در برابر نفوذ رطوبت و گرد‌وغبار اشاره کرد.

لنز EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS STM کانن

  • دارای یک عدسی ED و دو عدسی Aspherical
  • دیافراگم متغیر 3.5 – 5.6
  • پوشش مخصوص روی لنز
  • موتور فوکوس بی‌صدای STM برای فیلمبرداری
  • دارای لرزشگیر اختصاصی کانن
  • دهانه فیلتر بدون چرخش با قطر 77mm
  • دیافراگم 7 تیغه‌ای مدور

لنز‌های سری STM کانن به لطف طراحی جدیدی که در موتور فوکوس آنها انجام شده است، می‌توانند در هنگام فیلمبرداری با دوربین‌های DSLR ، فوکوسی بسیار سریع، نرم و بی‌صدا داشته باشند. لنز کانن EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS یک لنز تله‌فوتو استاندارد برای دوربین‌های EOS Full-frame کانن است که امکان استفاده از این تکنولوژی جدید را در هنگام فیلمبرداری روی وضعیت فوکوس Movie Servo AF یا فوکوس در حالت عکسبرداری Live View فراهم می‌کند.

در کنار استفاده از این موتور فوکوس دقیق و بی‌صدا، یک لرزشگیر اپتیکال نیز روی عدسی‌های این لنز قرار گرفته که تا چهار استاپ سرعت پایین‌تر از سرعت مجاز لرزش، می‌تواند امکان ایجاد لرزش روی تصویر را به حداقل می‌رساند. با استفاده از این لرزشگیر، عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور ساده‌تر و با لرزش کمتر انجام می‌شود. این لنز تله‌فوتو برای استفاده روزمره به عنوان یک لنز عکسبرداری و فیلمبرداری عمومی کاربرد زیادی دارد.

برای ایجاد شارپنس بیشتر در تصاویر و همچنین کاهش بروز اشکالاتی مانند Chromatic Aberration، در ساختار عدسی‌های لنز EF 24-105mm f/3.5-5.6 ، از دو عدسی Aspherical و همچنین یک عدسی UD استفاده شده است. علاوه بر این، استفاده از پوشش پیشرفته روی عدسی‌ها به منظور کاهش بازتاب‌های اضافی، موجب ثبت بیشترین کنتراست و رنگ‌هایی طبیعی و پر غلظت در تصاویر می‌گردد.

تیغه‌های دیافراگم این لنز از هفت پره با لبه‌های مدور تشکیل شده که موجب می‌شود بوکه‌ای بسیار نرم و دایره‌ای شکل در زمینه محو تصاویر تشکیل شود. برخلاف مدل قبلی EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS کانن که دارای دیافراگم ثابت در طول فواصل کانونی لنز بود، دیافراگم لنز 24EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS متغیر بوده و بسته به طول فاصله کانونی لنز، از f/3.5 تا f/5.6 تغییر می‌کند.

لنز EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS اگرچه برای دوربین‌های فول‌فریم طراحی شده است اما هیچ مشکلی برای استفاده روی دوربین غیر فول فریم ندارد و به سادگی می‌توان آن را روی دوربین‌های سری APS-C کانن نیز نصب و استفاده کرد. البته باید در نظر داشته باشید که وقتی این دوربین را روی دوربین‌های غیر فول‌فریم کانن نصب می‌کنید با احتساب ضریب برش حسگر این دوربین‌ها، فاصله کانونی این لنز معادل 38.4-168mm می‌شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17969
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم