دوربین کامپکت سونی مدل Cyber-shot DSC-WX500

نام تجاری:

تولید این کالا متوقف شده است؛ برای مشاهده محصولات مشابه می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

دوربین‌های عکاسی خانگی

  • حسگر CMOS BSI با رزولوشن ۱۸.۲ مگاپیکسل
  • پردازنده BIONZ X
  • لنز زایس Vario-Sonnar با 30x زوم اپتیکال
  • فاصله کانونی معادل ۲۴-۷۲۰ میلی‌متر
  • صفحه‌نمایش ۳ اینچی LCD با رزولوشن ۹۲۱ هزار نقطه
  • فیلم‌برداری full HD با فریم‌ریت 60P
  • قابلیت اتصال NFC
  • مجهز به بلوتوث و وای‌فای داخلی
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17224
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین کامپکت DSC-WX500 از سری دوربین‌های Cyber-Shot سونی است که به یک سنسور ۱۸.۲ مگاپیکسلی از نوع BSI مجهز است که تصویر را با وضوح بالا و بازسازی رنگی دقیق‌تری نسبت به سنسور‌های دیگر، ثبت می‌کند. این سنسور با یک پردازنده BIONZ X جفت شده که سرعت فوکوس بالا را برای دوربین به همراه داشته است. لنز دوربین WX500 توسط کمپانی زایس طراحی شده و ساختار اپتیکی آن بر اساس طرح Vario-Sonnar زایس طراحی شده است. این لنز محدوده زومی برابر با 30x دارد و می‌توان عکاسی با زاویه دید واید تا سوپرتله را با آن تجربه کرد. علاوه بر این برای زوم بیشتر بر روی سوژه می‌توان از 60x زوم دیجیتال این دوربین نیز استفاده کرد.

WX500 از فیلم‌برداری Full HD 1080P پشتیبانی می‌کند و می‌توان با فریم‌ریت‌های 60i، 60p و 24p تصاویر را رکورد کرد. به علاوه در هر دو حالت عکاسی و فیلم‌برداری نیز دوربین به یک لرزشگیر هیبریدی مجهز است که اثرات لرزش دست و دوربین را در ۵ محور به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. به لطف این لرزشگیر حرکت دوربین در فیلم‌برداری بسیار پایدار و ثابت به نظر می‌رسد و در ثبت عکس نیز تاری حاصل از لرزش تا ۴ استاپ سرعت شاتر کاهش می‌دهد.

DSC-WX500 به وای‌فای داخلی مجهز است و از اتصال NFC نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین ظرف مدت کوتاهی می‌توان تصاویر را به موبایل یا دیوایس‌هایی که به این تکنولوژی مجهز هستند، منتقل کرد و یا دوربین را از طریق اپلیکیشن اندروید و یا iOS کنترل کرد.

سنسور ۱۸.۲ مگاپیکسلی Back-Illuminated از نوع Exmor R CMOS

به لطف حسگر ۱۸.۲ مگاپیکسلی اکسمور سونی که به تکنولوژی حذف نور مجهز است، تصویر حتی در نور‌های کم نیز با وضوح بالا و با گرین و نویز کمتر به ثبت می‌رسند.

پردازنده BIONZ X Image

DSC-WX500 به پردازنده BIONZ X Image سونی مجهز است. این پردازنده برای دوربین سرعت‌عمل بالا در پردازش تصویر و فوکوس خودکار را به همراه داشته است. به علاوه می‌توان حساسیت ایزو را از ۸۰ تا ۱۲۸۰۰ تنظیم کرد.

صفحه‌نمایش ۳ اینچی با قابلیت چرخش

DSC-WX500 از یک صفحه‌نمایش ۳ اینچی برخوردار است که می‌توان زاویه آن را در راستای عمودی تا ۱۸۰ درجه تغییر داد. این صفحه‌نمایش رزولوشنی معادل ۹۲۱ هزار نقطه دارد و می‌توان تصویر را با وضوح و دقت رنگی بالایی از طریق آن مشاهده کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17224
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم