مشاهده تمام تصاویر

دوربین کامپکت Panasonic مدل Lumix DMC-TZ110

نام تجاری:
  • حسگر 20.1 مگاپیکسلی از نوع MOS
  • فیلم‌برداری 4K با فریم‌ریت 30p
  • لنز  DC Vario لایکا با 10x زوم اپتیکال
  • لنز با فاصله کانونی معادل ۲۵-۲۵۰ میلی‌‏متر
  • سیستم فوکوس خودکار DFD یا ۴۹ منطقه فوکوس
  • منظره‌‏یاب الکترونیکی با رزولوشن ۱.۶۶۶ میلیون نقطه
  • نمایشگر LCD 3 اینچی با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه
  • توانایی گرفتن تصاویر به صورت پیوسته تا سرعت ۵۰ فریم بر ثانیه
  • حداکثر حساسیت ایزوی ۲۵۶۰۰
ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
  • نقره ای
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
18049
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

TZ110 (یا ZS110)یک دوربین پیشرفته دیجیتال در اندازه‌‏ای کوچک و با کارایی بسیار بالا می‏‌باشد. این محصول که یک دوربین کامپکت از مجموعه دوربین‏های لومیکس است، به سیستم فوکوس خودکار DFD مجهز است. به لطف ارائه ۴۹منطقه فوکوس مجزا در این دوربین کامپکت و به کارگرفتن تکنولوژی به خصوص پاناسونیک، فوکوس خودکار بسیار دقیق و سریع حتی در حالت عکاسی تا فریم‌ریت ۵۰، انجام می‌شود. به کارگیری سنسور 20.1 مگاپیکسلی از نوع HS MOS  در این دوربین باعث شده است که تصاویر ثبت شده از جزئیات بالایی برخوردار باشد. جفت شدن پردازشگر Venus با این سنسور به افزایش هر چه بیشتر سرعت پردازش تصویر کمک کرده است، در نتیجه می‏‌توان توسط این دوربین عکس‌برداری پیوسته تا سرعت فوق‏العاده ۵۰ فریم بر ثانیه یا فیلم‌برداری 4K بدون کراپ را تجربه کرد.

از ویژگی‌های قابل توجه این دوربین می‌‏توان به سیستم فوکوس خودکار آن اشاره کرد که قادر است در شرایط نوری مناسب ظرف تنها 0.05 ثانیه بر روی سوژه مورد‏نظر فوکوس کند. سیستم فوکوس این دوربین با تکنولوژی DFD که منحصرا در اختیار پاناسونیک است، ساخته شده و با به کارگیری ۴۹ نقطه فوکوس تشخیص کنتراست، می‌توان در فیلم بردای 4k یا در حالت عکاسی 4K PHOTO از آن استفاده کرد. عکاسی 4K ویژگی به خصوصی است که دوربین‌های سطح بالای لومیکس از آن برخوردار هستند. با استفاده از این قابلیت می‌توان در مدت کوتاهی به صورت 4k عکس‌هایی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، با فریم‌ریت 30fps عکاسی کرد. این قابلیت برای زمانی که دقیقاً معلوم نیست بهترین عکس چه زمانی باید گرفته شود، بسیار مناسب است.

 

لنز دوربین TZ110 را کمپانی لایکا به سفارش پاناسونیک طراحی کرده است. این لنز که از مجموعه لنزهای DC Vario می‏باشد، دارای فاصله کانونی معادل۲۵-۲۵۰ میلی‌‏متری در دوربین‌‏های فول‏‌فریم است و حداکثر باز‏شدگیِ دهانه دیافراگمِ f/2.8-5.6، ثبت تصاویر با کیفیت مطلوب را در طیف وسیعی از شرایط نوری ممکن کرده است. در ضمن با توجه به فاصله کانونی متغیر آن می‏توان زاویه دید‌های مختلف از واید تا تله را پوشش داد.

دوربین TZ110 در طراحی هم محصولی پیش‌‏قدم به حساب می‏‌آید. بدنه مستحکم و سبک، طراحی کامپکت، رینگ کنترل نرم لنز، تعدادی دکمه قابل تنظیم و مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار باعث شده‌‏اند که این دوربین کامپکت به یک انتخاب ایده‌‏آل برای مصارف آماتور و حتی حرفه‌ای تبدیل شود.

برای مشاهده تصویر و کادربندی مورد نظر یک منظره‌‏یاب الکترونیکی با ۱.۶۶۶ ‍ میلیون نقطه در این دوربین در نظر گرفته شده است که تصویر را با دقت بالایی ارائه می‏دهد. علاوه بر این منظره‏‌یاب، می‏توان عکس را از طریق یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 3 اینچی با دقت۱.۰۴ میلیون نقطه کادربندی کرد و یا به مشاهده عکس‏‌های گرفته شده پرداخت.

TZ110 قادر است که ویدئوی را با رزولوشن 4K و با سرعت 30/24 فریم بر ثانیه ثبت کند. این دوربین جیبی ویدئو را با کیفیت و وضوحی بالا به ثبت می‏رساند. در واقع پردازشگر این دوربین در حالت فیلم‏برداری تمامی داده‌‏های پیکسل‏های حسگر را دریافت می‏کند و این حجم از داده ۱.۵برابر اطلاعات مورد نیاز برای ارائه یک ویدیوی 4K است. این نمونه‏ برداری بیش از حد باعث می‏شود تا نویز تصویر به میران قابل توجه کم شود و فیلم ثبت شده از جزئیات و وضوح بالایی برخوردار باشد. در حال فیلم‌برداری می‌‏توان از سیستم فوکوس خودکار این دوربین کامپکت نیز بهره برد. توسط این سیستم سوژه به صورت اتوماتیک ردیابی و با دقت بالایی فوکوس می‏شود.

دوربین TZ100 به Wi-Fi داخلی مجهز است و با استفاده از آن می‏‌توان تصاویر گرفته شده را طی زمانی کوتاه به موبایل یا دیگر دستگاه‌های هوشمند انتقال داد و به صورت آنلاین در شبکه‌‏های اجتماعی به اشتراک گذاشت. به علاوه این دوربین از طریق اتصال NFC با یک لمس ساده و بدون هیچ پیچیدگی به موبایلی یا دستگاهی که این تکنولوژی را پشتیبانی کند متصل می‏‌شود و از این طریق می‏‌توان تصاویر را به صورت مستقیم از صفحه‏ نمایش آن دستگاه مشاهده کرد. و یا از طریق اپلیکیشن Panasonic Image تصاویر را به موبال منتقل کرده و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

TZ110 یک ابزار قوی در افکت‌ دادن به تصاویر نیز به شمار می‌رود. توسط این دوربین می‌توان فیلتر‌های گوناگونی را برای رسیدن به نتیجه دلخواه رسید. از سیاه و سفید کردن عکس گرفته تا دادن فضایی گرم، می‌توان بر اساس سلایق شخصی عکس خود را ادیت کرد. پاناسونیک در زمینه ادیت و اصلاح تصاویر در این دوربین گام را از این نیز فرا‌تر گذاشته است. برای تنظیم حرفه‌ای‌تر تصاویر می‌توان کنتراست تصویر، حرارت رنگ، اشباع رنگ و پارامتر‌هایی از این قبیل را بعد از ثبت عکس به راحتی تغییر داد.

 نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین Lumix TZ110

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18049
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم