دوربین دیجیتال کانن مدل 200D Body

نام تجاری:
  • حسگر قطع APS-C از نوع CMOS و با رزولوشن ۲۴ مگاپیکسل
  • پردازشگر تصویر DIGIC 7
  • صفحه نمایش لمسی سه‌ اینچی
  • قابلیت فیلم‌برداری فول اچ‌دی p1080 با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه
  • فوکوس خودکار Dual Pixel
  • ایزو  قابل افزایش تا ۵۱۲۰۰ هنگام عکاسی
  • مجهز به NFC و وای‌فای داخلی
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • دو سال ضمانت آفومار + یکسال بیمه
  • سه سال ضمانت شرکت ایده‌آل
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
17299
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

کانن 200D یک دوربین دیجیتال SLR است که دومین دوربین سری SL کانن پس از 100D است و از کوچکترین دوربین‌های دارای قابلیت تعویض لنز محسوب می‌شود. برخورداری از فوکوس خودکار Dual pixel و 9 نقطه‌ای، این دوربین را به دوربینی سریع در فوکوس اتوماتیک تبدیل کرده است که امکان نصب تمامی لنزهای کانن روی آن وجود دارد.

 EOS 200D دوربینی با قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری قابل توجه و عملکرد عالی در بخش فوکوس خودکار بشمار می‌رود. کانن 200D دارای یک حسگر قطع APS-C از نوع CMOS و با تفکیک‌پذیری ۲۴ مگاپیکسلی است و به پردازشگر تصویر قدرتمند  DIGIC 7 مجهز ساخته است. این دوربین با چنین پردازشگر قدرتمندی قادر خواهد بود تصاویری باکیفیت حتی در نور کم ثبت کند و همچنین قادر است در هنگام عکاسی پیاپی تا پنج فریم در ثانیه به ثبت برساند. لازم به ذکر است که محدود ISO در این دوربین بین ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ قرار می‌گیرد که مشابه دوربین‌های بزرگتر است.

حسگر و پردازنده بکار رفته در EOS 200D آن را قادر می‌سازد تا ویدئوهای فول اچ‌دی را با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه رکورد کند. همچنین ورودی میکروفون که بر روی بدنه EOS 200D تعبیه شده که ثبت باکیفیت و دقیق صدا هنگام فیلم‌برداری را ممکن می‌کند.

میتوان از ویژگی فوکوس خودکار Dual Pixel موجود در این دوربین هنگام استفاده از Live view و یا فیلم‌برداری بهره گرفت. به این ترتیب می‌توان هنگام عکاسی با Live View و یا فیلم‌برداری، فوکوسی نرم و دقیق مشابه فوکوس دوربین‌های فیلم‌برداری را تجربه کرد. برخورداری از حسگر Dual Pixel فوکوس خودکار ممتد و پیوسته را با این دوربین ممکن می‌کند.

کانن برای این دوربین خود یک صفحه نمایش لمسی سه‌ اینچی از نوع LCD را در نظر گرفته که از دقت تصویر ۱٫۰۴ میلیون نقطه برخوردار است. با وجود لمسی بودن این نمایشگر می‌توان از فوکوس لمسی نیز بهره برد. این نمایشگر متحرک در زوایای مختلفی قابل تنظیم است که استفاده در زوایای تنگ را آسان و گرفتن عکس‌های سلفی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. این DSLR به فناوری‌های NFC و وای‌فای داخلی نیز مجهز گردیده که از این طریق می‌توان عکس‌ها یا فیلم‌های ثبت‌شده را به صورت بی‌سیم به گوشی یا تبلت خود انتقال داده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت و یا اینکه تصویر را بطور همزمان در صفحه نمایش گوشی دید و از گوشی به عنوان ریموت دوربین برای فوکوس و ثبت عکس استفاده کرد.

این دوربین با وجود ابعاد کوچکش دارای باتری قدرتمند LP-E17 است که در دوربینهای بزرگتری مثل 800D نیز بکار گرفته شده است. وزن این دوربین نیز 453 گرم ایت که در بین دوربین‌های DSLR کم نظیر است. کانن 200D دوربینی ایده‌آل برای کسانی است که به دنیال کیفیت و کارایی یک DSLR در ابعادی کوچک هستند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17299
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم