دوره آموزشی عکاسی از محصولات (صنعتی، تبلیغاتی) - آکادمی عکاسی هنرهای معاصر
- مدرس: امیر آذری
- پیشنیاز: نورپردازی پایه
- ۳۰ ساعت
- روز برگزاری: یکشنبه
- ساعت شروع: ۱۰:۳۰
- شروع دوره: ۳۱ مرداد
هدف اصلی در این کارگاه توانمندسازی هنرجو در یافتن مسیر شخصیاش در فضای عکاسی تبلیغاتی است. عکاس تبلیغات، نیاز دارد در کنار افزایش توانمندی نورپردازی در جهت نشان دادن درست بافت و جنسیت محصولات، ارزشهای فنی و اقتصادی کالاها را درک نماید و بر مبنای آن نسبت به نمایش آگاهانه محصول اقدام کند. در این کارگاه ضمن تشریح دقیق سبکهای متفاوت عکاسیهای تبلیغاتی (کامرشیال) هنرجو کمک میشود تا بدون تقلید از مدرس دوره به سیاق خود دست یابد. تحلیلهای نظاممند نوری، ایده پردازی و چیدمان عکسها نیز از ویژگیهای برجسته این کارگاه است. در این کارگاه عملی محصولات متفاوت و پر چالش مورد عکاسی و تحلیل قرار میگیرد و هنرجویان با تکنیکهای مختلف نورپردازی این محصولات بهخوبی آشنا میشوند و در پایان دوره به پرتفویلو ارزشمندی به عنوان نمونه کار دست پیدا میکنند.
سرفصلهای این دوره آموزشی:
آشنایی با استودیو، تجهیزات و ابزارها در عکاسی تبلیغاتی، درک فضاهای High-key و Low-Key
عکاسی از نان و شیرینی در فضاهای مختلف نوری
عکاسی شیشه
عکاسی لوازمآرایشی و بهداشتی
عکاسی جعبهها و بستهبندیهای مختلف مانند شویندهها و پاککنندهها، قوطیهای عطر و مواد بهداشتی
عکاسی استیل
عکاسی اسپلش و مایعات
عکاسی نوشیدنیها
عکاسی شکلات و وانیل
عکاسی چرم
عکاسی زمینه سفید / زمینه ساده
و تعدادی محصولات پرکاربرد دیگر از جمله موضوعاتی هستند که در این کارگاه به آن پرداخته میشود.
دورهی آموزشی عکاسی از محصولات (صنعتی، تبلیغاتی)در آکادمی عکاسی هنرهای معاصر، واقع در خیابان کریمخان، برگزار میشود.
نوشتن نقد و نظر