DJI Focus Wireless Follow Focus System

نام تجاری:
  • دقت فوکوس  °۰٫۰۰۲±
  • موتور فوکوس کشی و دستگاه گیرنده از راه دور به صورت مجتمع
  • بیش از ۱۰۰ متر برد کنترل از راه دور
  • دارای امکان تنظیم نقاط پایان و آغاز فوکوس
  • امکان کار با دستگاه‌های Ronin و Ronin M
  • امکان کار با دوربین‌های Zenmuse Z5 و Zenmuse Z3
  • امکان کار با تمامی چرخ‌دنده‌های استاندارد ۱۵ و ۱۹ میلی‌متر
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
9917
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

DJI Focus یک سیستم فالو فوکوس بی‌سیم برای انواع دوربین‌های حرفه‌ای است که می‌تواند امکانات فوکوس کشی بی‌نظیری را برای کار با دوربین‌های DSLR و همچنین دوربین‌های سینمایی به ارمغان بیاورد. این وسیله به طور طبیعی با دوربین‌های سری Zenmuse Z5 شرکت DJI هماهنگ است و می‌تواند روی انواع تجهیزات هماهنگ با این دوربین/گیمبال مانند Ronin و Ronin M نصب و استفاده شود.

دستگاه کنترل از راه دور فالو فوکوس DJI Focus شامل یک دستگیره فوکوس‌کشی می‌شود که حسی شبیه به دستگاه‌های فالو فوکوس مکانیکی را به کاربر می‌دهد. این دستگاه فوکوس‌کشی می‌تواند از فاصله بیش از ۱۰۰ متر با تأخیر زمانی ۱۴ میلی‌ثانیه کار کند.

دقت این دستگاه °۰٫۰۰۲± است که دقت بسیار خوبی به شمار می‌آید. دستگاه فالوفوکوس که روی لنز دوربین قرار می‌گیرد هم‌زمان به عنوان گیرنده و موتور مکانیکی عمل می‌کند و به همین دلیل به راحتی می‌تواند از یک منبع انرژی برای هر دو کار استفاده کند. برای دوربین‌های DSLR که از لنز‌های مخصوص عکاسی استفاده می‌کنند می‌توان از قابلیت تنظیم نقطه پایان یا EndPoint برای فوکوس‌کشی استفاده کرد. همچنین می‌توان از نمایشگر OLED روی دستگاه کنترل‌ از راه دور برای بررسی وضعیت و همچنین دسترسی به منو‌های دستگاه استفاده کرد.

این دستگاه علاوه بر امکان فوکوس‌کشی روی دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای و کنترل آن‌ها از راه دور، می‌تواند روی دوربین‌های پرنده‌های فیلم‌برداری Zenmuse X5 و X5R نیز نصب شده و با ایجاد ارتباط با دستگاه کنترل از راه دور پرنده Inspire 1، از فاصله ۵ کیلومتری نیز فوکوس‌کشی کند.

این دستگاه یک وسیله جانبی فیلم‌برداری فوق‌العاده، برای فیلم‌برداران حرفه‌ای و همچنین تصویربرداران تازه‌کار به حساب می‌آید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
9917
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم