کیت استاندارد گیمبال ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE-M3 Standard Kit

نام تجاری:
  • قابلیت حمل آسان 
  • جداسازی سریع دوربین با فشار دادن یک دکمه
  • ۶ حالت مختلف، دوام باتری تا ۸ ساعت
  • نمایشگر لمسی ۱.۲۲ اینچی OLED
  • قابلیت تنظیم دمای نور
  • مخصوص دوربین‌های کامپکت، اکشن کمرا، دوربین‌های بدون آینه فول فریم و گوشی‌های هوشمند
  • بازه حرکتی: ۳۶۰ درجه در محور پن، ۳۰۹ درجه در محور تیلت و ۳۳۳ درجه در محور رول
  • پشتیبانی از دوربین‌های ورزشی
  • باتری داخلی ۱۱۵۰ میلی‌آمپری، شارژ سریع همراه با تکنولوژی PD Fast Charge
  • اپلیکیشن ZY Play مخصوص اندروید و iOS
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
  • ۶ ماه گارانتی سورین
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
24047
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بررسی تخصصی گیمبال ژیون کرین M3

گیمبال ۳ محوره CRANE-M3 یک ابزار کوچک و سبک است که برای دوربین‌های کامپکت، گوشی‌های هوشمند و اکشن کمراها طراحی شده است. طراحی کامپکت این گیمبال امکان استفاده بدون خستگی از آن و مانور راحت با دوربین را فراهم کرده است، همچنین موجب شده که بتوانید به راحتی این گیمبال را در طول سفرها با خود حمل کنید. از قابلیت‌های جدید این گیمبال می‌توان به وجود نور با فیلترهای رنگی و امکان تنظیم دمای نور، طراحی سفید رنگ، نمایشگر ۱.۲۲ اینچی رنگی و تمام رنگ OLED، شارژ سریع همراه با تکنولوژی PD quick charge، دوام باتری ۸ ساعته و صفحه آزادسازی بسیار سریع دوربین اشاره کرد.

گیمبال CRANE-M3 بازه حرکتی گسترده‌ای دارد که این بازه حرکتی در محور پن برابر با ۳۶۰ درجه، در محور تیلت ۳۰۹ درجه و در محور رول ۳۳۳ درجه است. همچنین این گیمبال به غیر از کنترل دستی ۶ حالت مختلف را در راه‌اندازی در اختیار کاربران گذاشته است که شامل حالت‌های زیر است:

حالت Pan Follow: حرکات شما در محور افقی را دنبال می‌کند.

حالت Fallow: حرکات شما در محور افقی را دنبال و همچنین در محور تیلت نیز گیمبال را کنترل می‌کند.

حالت Lock: در این حالت با حرکت گیمبال، دوربین در سمت خاصی باقی خواهد ماند.

حالت POV: در این حالت حرکت در تمام محورهای پن، تیلت و رول دنبال می‌شود. 

حالت Vortex: در این حالت گیمبال، دوربین و یا گوشی متصل به آن را به صورت چرخشی، حرکت می‌دهد.

حالت سلفی: با سه بار فشار دادن دکمه تریگر، گیمبال دوربین و یا گوشی متصل به آن را به سمت کاربر برمی‌گرداند، همچنین با دوبار فشار دادن همین دکمه، گیمبال به حالت قبلی بازمی‌گردد.

باتری ۱۱۵۰ میلی‌آمپری گیمبال کرین ۳ دوام ۸ ساعته را در اختیار کاربران گذاشته است که از طریق کابل USB Type-C که همراه محصول ارائه می‌شود قابل شارژ است، همچنین در این گیمبال امکان استفاده هم‌زمان در حالی که گیمبال در حال شارژ است نیز امکان پذیر است. نمایشگر رنگی OLED موجود بر روی این گیمبال، حالت انتخابی، وضعیت باتری، بلوتوث، وای-فای و اطلاعات کاربردی دیگر را نمایش می‌دهد. وجود نشانگرها و قفل‌های محورها، امکان نگه داشتن وضعیت ایده‌آل که برای دوربین خاص کالیبره کرده‌اید را در اختیار کاربر گذاشته است.

با وجود وای-فای داخلی، این گیمبال می‌تواند با دوربین‌های دارای این قابلیت سینک شود و قابلیت‌هایی بی‌سیم مانند: زوم، شاتر، شروع و پایان فیلم‌برداری را از روی گیمبال در اختیار کاربران بگذارد. همچنین می‌توانید از طریق کابل USB Type-C دوربین خود را به گیمبال متصل کرده و کنترل دکمه شاتر را از طریق گیمبال در دست داشته باشید و دوربین خود را شارژ کنید. همان‌طور که در بالا گفتیم این گیمبال بلوتوث داخلی نیز دارد که باوجودآن می‌توان توسط اپلیکیشن رایگان ZY Play که هم برای دستگاه‌های اندروید و هم برای دستگا‌ه‌های با سیستم عامل iOS توسعه داده شده، دوربین و گیمبال را سینک کرد و به قابلیت‌های بیشتری دسترسی پیدا کرد. این اپلیکیشن قابلیت‌های زیادی را در ریموت کردن گیمبال در اختیارتان می‌گذارد، همچنین قابلیت‌هایی تصویربرداری تایم-لپس، پانوراما و اسلو موشن نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است. بر روی این گیمبال یک نور LED نیز وجود دارد که توسط آن می‌توان بر روی سوژه نور مطلوبی تاباند.

قابلیت‌های اصلی

اندازه کامپکت، عملکرد بی‌رقیب

گیمبال ژیون تک Crane M-3 از طراحی کاملاً کامپکتی بهره‌مند است و همچنین موتورهای به کار رفته در آن نیز گشتاور بالایی دارند. با وجود این اندازه کوچک این گیمبال می‌تواند دوربین‌های مختلف در سایزها و اندازه‌های مختلف را کنترل کند.

سازگاری

گیمبال Crane M-3 با گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های ورزشی، دوربین‌های کامپکت و حتی دوربین‌های فول فریم بدون آینه سازگار است. البته لازم به ذکر است که هنگام استفاده از این گیمبال به همراه دوربین‌های بدون آینه فول فریم، محدودیت در انتخاب لنز خواهید داشت. در صورت لزوم و با تهیه گیره و یا مانت مناسب، می‌توان از این گیمبال به همراه گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های ورزشی نیز استفاده کرد.

فیلترهای موجود برای نور LED

فیلترهای قرمز، زرد، آبی و نارنجی برای تغییر رنگ نور LED موجود بر روی این گیمبال در بسته بندی موجود است.

عملکرد در شرایط نوری ضعیف

وجود یک LED با استاندارد CRI 90+ بر روی این گیمبال موجب امکان استفاده از نور در شرایط نوری ضعیف شده است. شدت این نور و همچنین دمای رنگ آن از ۲۶۰۰ تا ۵۴۰۰ درجه کلوین قابل تنظیم است.

نمایشگر لمسی

نمایشگر لمسی ۱.۲۲ اینچی OLED بر روی این گیمبال با وجود رابط کاربری پیشرفته‌ای که در آن به کار رفته است، امکان تنظیمات آسان و شهودی را برای کاربران فراهم کرده است.

صفحه جداسازی سریع

صفحه جداسازی سریع به‌روز شده‌ای به همراه این گیمبال عرضه می‌شود که هم سرعت آزادسازی و نصب بالاتری در اختیار کاربران می‌گذارد و هم به تعادل دوربین کمک می‌کند. 

امکان شارژ سریع

با وجود به‌کارگیری از تکنولوژی PD Fast Charge در این گیمبال، باتری ۱۱۵۰ میلی‌آمپری آن در ۲ ساعت کاملاً شارژ می‌شود و می‌توانید تا حداکثر ۸ ساعت از گیمبال استفاده کنید. همچنین می‌توانید از گیمبال درحالی‌که توسط پاور بانک در حال شارژ شدن است، استفاده کنید.

طراحی جدید

گیمبال CRANE-M3 با رنگ سفید خود، جلوه جذابی دارد و گریپ ارگونومیک آن نیز از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده است که در دست حس خوبی را القا می‌کند و از خستگی نیز جلوگیری می‌کند.

امکان گسترش قابلیت‌ها

می‌توانید در پایین این گیمبال استیک گسترش دهنده مخصوص تهیه و نصب کنید که با نصب آن بر روی گیمبال پورت میکروفون ¼ اینچی نیز به آن اضافه خواهد شد و قابلیت‌های بسیاری برای ولاگ، مصاحبه و فیلم‌برداری و صدابرداری با کیفیت بهتر در طول سفرها برایتان فراهم خواهد شد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
24047

مشخصات

برند
Zhiyun-Tech
مناسب برای
دوربین و موبایل
تعداد محورها
۳ محور
بازه گردش
Yaw (Pan): 360° | Pitch (Tilt): 309° | Roll: 333°
تعداد دسته‌های نگهدارنده
تک دسته
درگاه‌های اتصال
یک درگاه USB Type-C برای شارژ | یک درگاه USB Type-C برای شارژ و کنترل
عمر باتری
۸ ساعت
دمای مناسب برای استفاده
منفی ۱۰ تا مثبت ۴۵ درجه سانتی‌گراد
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

برند Zhiyun-Tech
مناسب برای دوربین و موبایل
تعداد محورها ۳ محور
بازه گردش Yaw (Pan): 360° | Pitch (Tilt): 309° | Roll: 333°
تعداد دسته‌های نگهدارنده تک دسته
درگاه‌های اتصال یک درگاه USB Type-C برای شارژ | یک درگاه USB Type-C برای شارژ و کنترل
عمر باتری ۸ ساعت
دمای مناسب برای استفاده منفی ۱۰ تا مثبت ۴۵ درجه سانتی‌گراد

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم