فانوس یونیورسال تیلت-شیفت NovoFlex مدل Balpro T/S Universal TiltShift Bellows

نام تجاری:
  • فانوس یونیورسال سازگار با دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری و مدیوم‌فرمت
  • تیلت شیت‌های عقبی و جلویی از -۱۵ تا ۱۵ درجه
  • امکان شیفت با چرخش ۹۰ درجه‌ای
  • طراحی بسیار دقیق
  • امکان اتصال دوربین‌های آلپا در صورت داشتن مبدل مناسب
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
17323
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

فانوس یا بیلوز Balpro T/S محصولی از کمپانی نوافلکس است که آزادی عمل گسترده‌ای را در کنترل پرسپکتیو در اختیار عکاس قرار می‌دهد. این محصول نسخه جدید‌تر فانوس Balpro T/S 1 می‌باشد و برای دوربین‌های تا قطع سنسور یا فیلم ۶×۷ سانتی‌متر مناسب است؛ بنابراین می‌توان این سیستم را بر روی دوربین‌های آنالوگ ۳۵ میلی‌متری، دوربین‌های فول فریم و کراپ‌سنسور و دوربین‌های مدیوم ‌فرمت تا قطع تصویر ۶×۷ متصل کرد. صفحه جلویی این بیلوز نیز قابلیت اتصال به لنز‌های ۳۵ میلی‌متری و مدیوم‌فرمت برخوردار است و می‌توان آن‌ها را با دوربین‌های مختلف به کار بست ولی باید توجه داشت که مبدل مناسب اتصال لنز و دوربین به فانوس با‌ید به صورت جداگانه تهیه شود. به علاوه در صورت استفاده از لنز و دوربین کانن و استفاده از یک ابزار به خصوص (EOSRETRO) می‌توان تمام جزئیات و حرکات فانوس را در اگزیف عکس ذخیره کرد.

طراحی بسیار دقیق و امکان کالیبره کردن بسیار راحت، در کنار ساختار بسیار مستحکم و مقاوم این سیستم تیلت-شیفت را برای عکاسی ماکرو، عکاسی معماری و طبیعت و عکاسی جواهرات به یک ابزار بسیار کارآمد تبدیل کرده است.

فانوس BALPRO T/S حرکات تیلت و شیفت را در هر دو صفحه عقبی و جلویی فراهم کرده است. هر دو صفحه را می‌توان ۱۵ درجه به راست و چپ چرخاند. فانوس نوافلکس همانند ویوکمرای مونوریل عمل می‌کند که از تیلت و شیفت در یک راستا پشتیبانی می‌کند. با چرخاندن ۹۰ درجه‌ای این مبدل،‌حرکات در راستای دیگر نیز امکان‌پذیر خواهد بود. به علاوه با چرخاندن ۹۰‌درجه فانوس و قرار دادن دوربین در حالت عمودی، می‌توان طبق قانون شاینفلوگ، به راحتی بر تمامی فواصل فوکوس کرد و به عمق میدان بی‌نهایت دست یافت.

نوافلکس برای این سیستم سه لنز به خصوص در نظر گرفته که توسط کمپانی اشنایدر طراحی شده‌اند.این لنز‌ها بر روی دهانه فانوس و به صورت دائمی متصل می‌شود؛ بنابراین با توجه به نوع دوربین و لنز‌ها می‌توان یکی از لنز‌های زیر را به صورت جداگانه تهیه نمود:

Componon S 80mm f/4.0 مخصوص دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری

Componon S 100mm f/4.0 مخصوص فرمت ۶×۴.۵

Componon S 150mm f/4.0 مخصوص فرمت ۶×۶

باید توجه داشت که مبدل اتصال دهنده لنز و دوربین به فانوس در کنار این سیستم قرار نگرفته و با توجه با مانت لنز و دوربین باید آن‌ها را به صورت جداگانه تهیه نمود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
17323
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم