دوربین ورزشی گوپرو مدل MAX 360

نام تجاری:
  • فیلم‌برداری با رزولوشن ۲۴۹۶x۴۹۹۲
  • رزولوشن عکاسی ۲۸۸۰x۵۷۶۰
  • فاصله کانونی واید ۸.۹ میلی‌متری
  • لرزشگیر دیجیتال HyperSmooth
ادامه مطلبShow less
23,000,000 تومان
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۱۱/۱۲

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
20099
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گوپرو مکس ۳۶۰ یک دوربین فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه‌ای حرفه‌ای و کارآمد است که توسط کمپانی معروف گوپرو طراحی و ساخته شده است. GoPro را بی‌شک می‌توان برترین کمپانی سازنده دوربین‌های ورزشی دانست که محصولات آن همگی از کیفیت بالا و قابلیت‌های پیشرفته‌ای برخوردارند. گوپرو MAX 360 هم از این قاعده مستثنا نبوده و محصولی کارآمد و پیشرفته درزمینهٔ فیلم‌برداری ۳۷۰ درجه می‌باشد.

همان‌طور که از نام این محصول پیداست، کاربرد آن در ضبط کامل محیط پیرامون دوربین می‌باشد. بدین ترتیب می‌توانید هر آنچه در اطراف شما اتفاق می‌افتد را با این دوربین ضبط و ضبط نمایید. رزولوشن گوپرو مکس ۳۶۰ در بخش فیلم‌برداری برابر ۲۴۹۶x۴۹۹۲ پیکسل و در بخش عکاسی ۲۸۸۰x۵۷۶۰ پیکسل می‌باشد. برای فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه دوربین از دو لنز در بخش‌های جلویی و پشتی برخوردار است که در صورت نیاز می‌توانید تنها با یکی از آن‌ها فیلم‌برداری کرده و همانند یک دوربین ورزشی معمولی از آن استفاده کنید.

گوپرو Max 360 دارای حالت‌های متنوعی برای فیلم‌برداری و عکاسی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید صحنه‌های خلاقانه و جذابی را خلق کنید. یکی از این موارد قابلیت عکاسی PowerPano آن است که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌هایی با زاویه دید ۲۷۰ درجه و بدون دیستورشن ثبت کنید. از دیگر حالت‌های این محصول می‌توان به TimeWarp اشاره کرد که در آن کاربر قادر است سرعت فیلم را در بخش‌های دلخواه کم‌وزیاد کند. مکس ۳۶۰ همچنین از فرمت فیلم‌برداری HEVC پشتیبانی کرده که موجب کاهش حجم فایل‌ها در عین حفظ کیفیت آن‌ها می‌شود. در این دوربین می‌توانید از بین ۴ فاصله کانونی، میزان مطلوب خود را انتخاب کنید که با نام‌های Narrow، Linear، Wide و Max SuperView شناخته می‌شوند. همچنین برای ضبط هرچه باکیفیت‌تر صدا، ۶ میکروفن در اطراف این دوربین قرار گرفته تا صدا را از تمامی جهات با کیفیت بالایی ضبط کنند.

گوپرو با معرفی دوربین ورزشی هیرو ۷، از یک سیستم لرزشگیر دیجیتالی نیز رونمایی کرد که دارای قابلیت‌های بسیار خوبی برای فیلم‌برداری بوده و به‌طور مطلوبی قادر به کاهش اثرات ناشی از لرزش دست و دوربین است. این قابلیت که با نام HyperSmooth شناخته می‌شود در دوربین مکس ۳۶۰ هم وجود دارد. بدین ترتیب می‌توانید بدون نگرانی از بابت لرزش دست و بدون نیاز به استفاده از گیمبال با محصول فوق به فیلم‌برداری بپردازید.

از این دوربین می‌توانید تا عمق ۴.۸ متری آب بدون نیاز به کیس ضد آب استفاده کرده که همین امر دست کاربر را در شرایط مختلف باز خواهد گذاشت. صفحه‌نمایش تعبیه‌شده روی این دوربین از نوع لمسی بوده و دارای یک پنل رنگی باکیفیت است. به‌این‌ترتیب علاوه بر مشاهده تنظیمات می‌توانید به کادربندی و تنظیم زاویه دوربین نیز بپردازید. همچنین همانند سایر محصولات جدید گوپرو دارای قابلیت استریم ویدئو روی فیس‌بوک و نیز پشتیبانی از فرمان‌های صوتی می‌باشد.

باتری گوپرو مکس 360 دارای ظرفیت ۱۶۰۰ میلی‌آمپر بوده و برای شارژ آن می‌توانید از درگاه USB-C تعبیه‌شده بر روی آن بهره ببرید. کارت‌های حافظه قابل‌استفاده در این دوربین باید حداقل استاندارد سرعت کلاس ۱۰ و یا UHS-1 را دارا باشند. همچنین حداکثر ظرفیت قابل‌استفاده در این دوربین برابر ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
20099
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم