میکروفن رومیزی رود مدل Rode NT-USB Mini

نام تجاری:
  • طراحی‌شده برای پادکست و استریم
  • امکان استفاده در کنار کامپیوتر و تبلت
  • فیلتر پاپ داخلی و پایه جداکننده
  • دارای خروجی ۳.۵ میلی‌متری هدفون همراه با کنترل ولوم
  • الگوی قطبی Cardioid برای نویز اتاق
  • قابلیت استفاده بدون نیاز به نصب درایور
ادامه مطلبShow less
5,600,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
22244
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

میکروفن رومیزی رود مدل Rode NT-USB Mini برای ضبط پادکست های با کیفیت طراحی شده و از لحاظ کلاس صدایی، سادگی استفاده و قابلیت اطمینان کردن بالاتر از حد همرده هایش دارد. تفاوتی ندارد که این میکروفون به کامپیوتر و لپتاپ متصل باشد، یا یک تبلت؛ به لطف استفاده از کپسول میکروفونی که برای ضبط مکالمه بهینه شده و ساختار ضد نویز، این میکروفون USB نتیجه نهایی راضی کننده ای ارائه خواهد داد. با استفاده از نرم افزار رایگان RODE Connect می توان به طور همزمان تا چهار عدد از میکروفن رومیزی رود مدل Rode NT-USB Mini را به یک کامپیوتر متصل کرده و تجربه ی جدیدی از ضبط پادکست به دست آورید.

میکروفن رومیزی رود مدل Rode NT-USB Mini امکان ضبط مستقیم صدا را بر روی کامپیوتر فراهم می کند و دیگر نیازی به تجهیزات گران قیمت واسطه مانند اینترفیس ها و رکوردر ها نیست. ضبط صدا توسط این محصول به لطف الگوی قطبی Cardioid سبب کاهش نویز های اتاق شده و به طور ویژه بر روی صدای مکالمات متمرکز می شود تا صداهای جانبی و مزاحم شنیده نشوند. یک صفحه بادگیر داخلی نیز از ضبط صدای تنفس جلوگیری می کند تا در نهایت نتیجه کار شفاف و حرفه ای باشد.

طراحی اختصاصی برای ضبط صدای مکالمه

میکروفن رومیزی رود مدل Rode NT-USB Mini به طور انحصاری توسط شرکت RODE تنظیم شده تا صدای افراد را با بهترین کیفیت ضبط کند تا صداها مصنوعی به نظر نرسند.

سازگار با سیستم های گوناگون

این میکروفون با سیستم عامل های ویندوز و مک سازگار است. به علاوه استفاده از آن با تبلت نیز ممکن است. با مبدل های مخصوص حتی می توان آن را به دستگاه های دیگر نیز متصل کرد. برای استفاده از این میکروفون نیاز به تجهیزات گران قیمت واسطه مانند رکوردر یا اینترفیس نیست.

طراحی هوشمندانه

 داخل این میکروفون یک صفحه بادگیر تعبیه شده که از ضبط صدای تنفس جلوگیری می کند. پایه این میکروفون نیز معمولی نیست. اتصال این پایه به میکروفون به طور مغناطیسی انجام می شود و به لطف طراحی منحصر به فرد آن، انواع نویز های ناشی از لرزش پایه خنثی می شوند تا در نهایت صدای شفاف تری حاصل شود. یک مبدل 5/8 به 3/8” نیز به همراه این محصول ارائه شده تا مانت کردن میکروفون بر روی پایه های استاندارد ممکن باشد.

الگوی قطبی Cardioid

میکروفن رومیزی رود مدل Rode NT-USB Mini از الگوی قطبی کاردیوید استفاده می کند تا صداهای جانبی را به طرز محسوسی کاهش دهد. در نتیجه صداهای اتاق کمتر شده و صدای هر آنچه دقیقا در مقابل میکروفون قرار گرفته ضبط می شود. شاید برای رسیدن به صدایی بدون نویز نیاز به عایق کردن اتاق یا استفاده از روش های نرم افزاری حذف نویز برای حذف صدای تهویه مطبوع یا فن کامپیوتر نیز باشد اما احتمال این مسئله بسیار کم است.

جک هدفون 3.5mm و پیچ ولوم

این میکروفون به یک خروجی هدفون نیز مجهز شده تا مانیتورینگ صدای ضبط شده به راحتی با هر هدفونی که به جک 3.5mm مجهز است ممکن باشد. پیچ ولوم نیز حجم صدای خروجی را کنترل می کند تا دیگر نیازی به تنظیم میکروفون از طریق نرم افزار یا روش های پردردسر نباشد.

ضبط صدای با کیفیت

کیفیت ضبط صدای این میکروفون 24-Bit/48 kHz است که یک کیفیت استاندارد با رنج دینامیکی وسیع است. به بیان ساده تر این میکروفون جزئیات زیادی از صدای افراد را ضبط می کند.

اتصال USB

کابل USB ارائه شده به همراه این محصول انرژی مورد نیاز برای راه اندازی آن را فراهم می کند تا دیگر نیازی به استفاده از آداپتور های برق یا باتری نباشد. برای استفاده از این میکروفون نیازی به نصب نرم افزار نیست و تنها با اتصال آن به کامپیوتر آماده استفاده خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22244

مشخصات

برند
Rode
نوع
رومیزی
Operating Principle
گرادیان فشار
الگوی قطبی
کاردیود
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی
۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
حداکثر فشار صوت (SPL)
۱۲۱ دسی‌بل
نسبت سیگنال به نویز
۸۰ دسی‌بل
منبع تغذیه
USB
درگاه اتصال
USB-C
وزن (گرم)
۵۸۵
ابعاد (میلی‌متر)
میکروفن: ۸۹x۱۴۲x۵۵ | بیس: ۸۹x۱۲
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

نوع رومیزی
Operating Principle گرادیان فشار
الگوی قطبی کاردیود
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز
حداکثر فشار صوت (SPL) ۱۲۱ دسی‌بل
نسبت سیگنال به نویز ۸۰ دسی‌بل
منبع تغذیه USB
درگاه اتصال USB-C
وزن (گرم) ۵۸۵
ابعاد (میلی‌متر) میکروفن: ۸۹x۱۴۲x۵۵ | بیس: ۸۹x۱۲

سایر ویژگی‌ها

برند Rode

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم