دوربین Panasonic مدل Lumix GH5

نام تجاری:
  • حسگر ۲۰.۳ مگاپیکسلی Live MOS
  • پردازشگر تصویر Venus
  • فیلم‌برداری 4K بدون کراپ با فریم‌ریت 60fps
  • لرزشگیر ۵ محوره و سیستم پایدارکننده فیلم‌برداری
  • منظره‌یاب الکترونیکی با رزولوشن ۳.۶۸ میلیون نقطه
  • نمایشگر قابل چرخش ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۳.۶۸ میلیون نقطه
  • سیستم فوکوس خودکار DFD
  • قابلیت افزایش ایزو تا ۲۵۶۰۰ و عکس‌برداری پی‌در‌پی تا 12fps
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
18043
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

DC-GH5 یک دوربین بدون‌آینه از سری دوربین‌های Lumix پاناسونیک به حساب می‌آید که از آخرین تکنولوژی این کمپانی برخوردار است. این دوربین با برخورداری از یک حسگر قطع MFT و یک پلتفورم پیشرفته عملکرد فوق‌العاده‌ای را چه در فیلم‌برداری و چه در عکاسی ارائه می‌دهد. در قلب این دوربین یک حسگر با رزولوشن ۲۰.۳ مگاپیکسل از نوع Live MOS و یک پردازنده نسل جدید ونوس قرار گرفته قرار گرفته است. استفاده از این دو قطعه که تکنولوژی آن منحصراً در اختیار پاناسونیک است، سرعت عمل دوربین را در پردازش اطلاعات به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است. DC-GH5 قادر است تا با فریم‌ریت 60fps و با رزولوشن 4K به صورت داخلی فیلم‌برداری کند، چیزی که در کمتر دوربینی در این رده شاهد آن هستیم. علاوه بر این به لطف پردازنده قدرتمند ونوس، می‌توان فریم‌ریت فیلم بداری را تا ۱۲۰ نیز افزایش داد و به صورت 1080P فیلم‌برداری کرد یا به صورت پی‌در‌پی تا ۱۲ فریم‌بر‌ثانیه به عکاسی پرداخت.

از دیگر نقاط قوت دوربین بدون آینه GhH5 می‌توان به سیستم لرزشگیر و پایدارکننده آن اشاره کرد. این دوربین به یک لرزشگیر داخلی ۵ محوره مجهز است. این سیستم به صورت خودکار با لرزشگیر‌های دوگانه لنز‌های پاناسونیک سینک می‌شود و اثرات لرزش دوربین را هنگام تصویربرداری تا ۵ استاپ سرعت شاتر کاهش می‌دهد.سیستم فوکوس GH5 نیز نسبت به نمونه قبلی ارتقا یافته و حداکثر تا ۰.۰۵ ثانیه در شرایط نوری مطلوب می‌توان بر روی سوژه فوکوس کرد. (فوکوس خودکار در حالت‌های 6K PHOTO و 4K Photo نیز فعال است.)

برای کادربندی مناسب، می‌توان از ویوفایندر الکترونیکی یا صفحه‌نمایش GH5 استفاده کرد. این دوربین از یک منظره‌یاب اپتیکی با بزرگنمایی ۰.۷۶و رزولوشن بالای ۱.۶۲ میلیون نقطه و یک نمایشگر ۳.۲ اینچی با قابلیت چرخش و رزولوشن ۱.۶۲ میلیون نقطه برخوردار است. بدنه GH5 نیز از آلیاژ منیزیم ساخته شده که در کنار سبکی، استحکام بالایی را بر آن به همراه داشته و آن را در برابر سرما و نفوذ رطوبت و گردوغبار مقاوم کرده است. GH5 دارای دو درگاه کارت SD است و از کلاس UHS-II این نوع کارت‌ها پشتیبانی می‌کند. به علاوه برای اتصال بی‌سیم دوربین به دیوایس‌های مختلف، این دوربین به وای‌-فای و بلوتوث داخلی مجهز شده است.

ضبط ویدئو با رزولوشن 4K

می‌توان گفت که دوربین GH5 یک دوربین فیلم‌برداری استثنایی است که در عکاسی نیز قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این پرچم‌دار پاناسونیک می‌تواند با رزولوشن‌ 4K، فریم‌ریت 60fps فیلم‌برداری کرده و تصاویر را با فرمت 4:2:2 و به صورت ۱۰ بیت ذخیره کند. یک پورت HDMI نیز بر روی بدنه تعبیه شده که می‌توان توسط آن دوربین را به مانیتور یا رکوردر‌های اکسترنال متصل کرد و تصاویر را با خروجی 4:2:2, 10-bit به آن‌ها منتقل کرد.

برای کاربران حرفه‌ای‌تر نیز این دوربین قابلیت‌های زیادی ارائه می‌دهد و با استایل‌های تصویری مختلف مثل CINELIKE V، CINELIKE D و LUT راحت‌تر به مانیتورینگ پرداخت. به علاوه سرعت فیلم‌برداری را در حالت فیلم‌برداری در حالت 4k تا 2.5x و در حالت Full HD تا 4x کاهش داد و به صورت اسلوموشن فیلم‌برداری کرد.

عکاسی پی‌در‌پی در حالت 6K PHOTO

عکاسی 6k یا 4K ویژگی به خصوصی که دوربین‌های سطح بالای لومیکس از آن برخوردار هستند. با استفاده از این قابلیت می‌توان در مدت کوتاهی به صورت 6k عکس‌هایی با رزولوشن ۱۸ مگاپیکسل، با فریم‌ریت 30fps عکاسی کرد. این قابلیت برای زمانی که دقیقاً معلوم نیست بهترین عکس چه زمانی باید گرفته شود، بسیار مناسب است.

نمونه عکس‌های دوربین GH5 پاناسونیک 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18043
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم