دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 II

نام تجاری:
  • سنسور فول فریم BSI CMOS با رزولوشن ۲۴.۵ مگاپیکسل
  • پردازنده دوگانه EXPEED 6
  • فیلم‌برداری UHD 4K30p با عمق ۱۲ بیت از طریق خروجی HDMI
  • سیستم فوکوس خودکار با ۲۷۳ نقطه فوکوس تشخیص فازی
  • لرزشگیر داخلی پنج محوره
  • منظره‌یاب الکترونیکی Nikkor Optic با رزولوشن  ۳.۶۹ میلیون نقطه
  • نمایشگر لمسی LCD لمسی ۳.۲ اینچی با رزولوشن  ۲.۱ میلیون نقطه
  • عکس‌برداری پی در‌پی تا ۱۴ فریم بر ثانیه
  • قابلیت تنظیم ایزو از ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+0 تومان محصول)
مرجع:
21270
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

معرفی نیکون Z6 II

سرعت بیشتر، عملکرد بهتر و انعطاف‌پذیری در استفاده‌های گوناگون، از ویژگی‌های مهم نیکون Z6 II است که آن را به انتخابی ایده‌آل برای استفاده‌های حرفه‌ای در عکاسی و فیلم‌برداری کرده است. با وجود آپدیت‌های بسیار زیاد نسبت به نسل قبل، این دوربین کماکان از همان فرم ظاهری برخوردار بوده و کیفیت تصویر‌برداری آن نیز همچون نسل قبلی خود، بالا است.

حسگر این دوربین از نوع BSI CMOS با قطع فول‌فریم و رزولوشن ۲۴.۵ مگاپیکسلی بوده و در کنار آن از پردازنده دوگانه EXPEED 6 استفاده شده است. این امر موجب شده تا نیکون Z6 II قادر به عکاسی پیاپی با سرعت ۱۴ فریم بر ثانیه در حالت فوکوس خودکار تک نقطه‌ای و سرعت ۱۲ فریم بر ثانیه در سایر حالت‌های فوکوس باشد. ترکیب حسگر و پردازنده قوی، موجب شده تا این دوربین قادر به فیلم‌برداری با رزولوشن 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بوده که این سرعت در رزولوشن 1080p به ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز خواهد رسید که امکان خروجی گرفتن به‌صورت اسلوموشن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با استفاده از درگاه HDMI موجود روی بدنه دوربین، امکان اتصال آن به رکوردرهای اکسترنال و ضبط ویدئوهای 10-bit با لاگ N-Log و HLG وجود دارد.

حسگر دوربین قادر به کار در شرایط نوری مختلفی بوده و حساسیت ایزو آن بین ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ قابل تنظیم است. همچنین برای افزایش کیفیت تصاویر دریافتی، از یک لرزشگیر ۵ محوره سنسور شیفت در داخل بدنه دوربین بهره گرفته شده که آثار لرزش را بخصوص در زمان در دست گرفتن دوربین به‌خوبی خنثی می‌کند. در کنار این موارد باید به سیستم فوکوس خودکار ۲۷۳ نقطه‌ای نیکون Z6 II اشاره کرد که از نوع تشخیص فازی بوده و قادر به تشخیص چشم سوژه، حتی در زمان فیلم‌برداری با دوربین نیز هست و در شرایط نوری تا -4.5EV نیز می‌تواند با قدرت به فعالیت بپردازد.

همان‌طور که گفته شد، طراحی کلی این دوربین همانند مدل قبل بوده اما دارای به‌روزرسانی‌های نیز هست. این موارد شامل درگاه کارت حافظه دوربین می‌شود که اکنون دارای یک اسلات CFexpress Type B و یک اسلات SD UHS-II می‌باشد. در بخش پشتی دوربین منظره‌یاب آن قرار دارد که دارای پنل OLED با رزولوشن ۳.۶ میلیون نقطه بوده و در پایین آن، نمایشگر ۳.۲ اینچی دوربین مشاهده می‌شود که دارای رزولوشن ۲.۱ میلیون نقطه‌ای می‌باشد. این نمایشگر دارای پنل لمسی بوده و قابلیت چرخش به اطراف را نیز دارد. استفاده از تکنولوژی SnapBridge در این دوربین نیز موجب شده تا امکان اتصال ریموت کنترل به دوربین و یا انتقال تصاویر به‌صورت بی‌سیم وجود داشته باشد.

نسل دوم Z

نیکون در طراحی این دوربین سعی داشته تا قابلیت‌های حرفه‌ای نسل قبل را تا حد ممکن بهبود داده و محصولی سریع‌ترِ، قوی‌تر و با انعطاف‌پذیری بیشتری را به بازار عرضه کند.

پردازنده دوگانه EXPEED 6 سرعت بالاتری در پردازش تصویر داشته و امکان عکاسی پیاپی با سرعت ۱۴ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، ضمن اینکه مدت‌زمان تاریکی در منظره‌یاب (بین شات‌ها) میز به لطف سرعت پردازش بالای دوربین کاهش یافته است.

سیستم فوکوس خودکار بروز شده این دوربین حالا قادر به تشخیص چشم و صورت سوژه، هم برای انسان‌ها و هم برای حیوانات است که این امکان را در گستره وسیعی از حالت‌های فوکوس خودکار، هم در زمان عکاسی و هم هنگام فیلم‌برداری در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

حداقل سرعت شاتر در این دوربین حالا به ۹۰۰ ثانیه افزایش‌یافته است که امکان عکاسی با نوردهی طولانی را به کاربر می‌دهد.

درگاه دوگانه کارت حافظه در این دوربین، آپشن‌های بیشتری را برای ذخیره‌سازی اطلاعات در اختیارتان قرار می‌دهد.

روی بدنه دوربین یک درگاه USB-C تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید باتری دوربین را شارژ کرده و یا بتوانید با اتصال یک منبع انرژی همچون پاوربانک، مدت‌زمان بیشتری با دوربین کار کنید.

هنگامی‌که دوربین به رکوردرهای اکسترنال متصل است، امکان فیلم‌برداری HDR (HLG) با آن وجود دارد. همچنین لاگ N-Log نیز برای ویرایش‌های پس از فیلم‌برداری نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.

آپدیت‌های بعدی فریمور دوربین، امکان فیلم‌برداری 4K60p را هم در اختیار آن قرار خواهد داد.

امکان آپگرید اختیاری ProRes RAW نیز برای این دوربین وجود دارد که امکان خروجی گرفتن به‌صورت ProRes RAW را با اتصال دوربین به رکوردرهای سازگار Atomos فراهم می‌کند. این آپگرید امکان خروجی گرفتن به‌صورت 12-bit RAW را نیز با استفاده از درگاه HDMI در اختیار دوربین قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی اوایل سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران خواهد بود.

قابلیت اتصال بی‌سیم SnapBridge امکان آپدیت فریمور دستگاه را به‌صورت بی‌سیم فراهم کرده است.

حالت‌های جدیدی برای عکاسی به مدل جدید اضافه شده‌اند که شامل نوردهی چندگانه، ۲۰ تنظیم جدید برای تصاویر و قابلیت ضبط تایم‌لپس داخلی است. همچنین یک حالت Focus Shift نیز در این مدل وجود دارد که می‌توانید از آن برای عکاسی با تکنیک فوکوس استکینگ استفاده کنید.

سازگار با باتری‌پک MB-N11 برای افزایش مدت‌زمان کار با دوربین و افزایش هندلینگ آن.

حسگر ۲۴.۵ مگاپیکسلی فول‌فریم BSI CMOS و پردازنده‌های EXPEED 6

حسگر ۲۴.۵ مگاپیکسلی این دوربین برای استفاده در حالت‌های مختلف و همچنین شرایط کم‌نور مناسب بوده و سرعت خوانش بالایی دارد که موجب عملکرد سریع آن در عکاسی پیاپی، فیلم‌برداری و همچنین ضبط تایم‌لپس شده است. طراحی back-illuminated حسگر دوربین موجب شده تا خروجی آن واضح و با نویز کمی باشد. همچنین امکان تنظیم حساسیت ISO دوربین بین ۱۰۰ تا ۵۱۲۰۰ نیز وجود خواهد داشت. در کنار این حسگر، از ۲ پردازنده EXPEED 6 استفاده شده است که امکان عکاسی پیاپی با سرعت ۱۴ فریم بر ثانیه و تا ۱۲۴ شات را در اختیار نیکون Z6 II قرار داده است.

فیلم‌برداری UHD 4K

ترکیب حسگر و پردازنده‌های تصویر قوی، امکان فیلم‌برداری 4K را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه در اختیار این دستگاه قرار داده است. همچنین فیلم‌برداری 1080p با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز از دیگر ویژگی‌های این دوربین است که امکان فیلم‌برداری اسلوموشن را به کاربر می‌دهد. ذخیره‌سازی ویدئوهای دریافتی دستگاه نیز هم از طریق کارت‌های حافظه و هم از طریق اتصال دوربین به رکوردرهای اکسترنال امکان‌پذیر می‌باشد.

نیکون Z 6II همچنین از لاگ N-Log پشتیبانی می‌کند که امکان ضبط ویدئوهایی فلت و با داینامیک رنج بالا را برای آن فراهم می‌کند. امکان خروجی گرفتن به‌صورت ۱۰ بیتی نیز از طریق درگاه HDMI دوربین وجود دارد و لرزشگیر الکترونیکی دوربین، امکان فیلم‌برداری روان را در زمان در دست گرفتن دوربین فراهم کرده است. صدای باکیفیت در فیلم‌برداری اهمیت بالایی دارد و ازاین‌رو، نیکون یک درگاه ورودی ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال میکروفن‌های حرفه‌ای به دوربین، روی بدنه آن قرار داده است.

فوکوس خودکار ۲۷۳ نقطه‌ای تشخیص فازی

فوکوس خودکار این دوربین دارای ۲۷۳ نقطه از نوع تشخیص فازی است که ۹۰ درصد از کادر را پوشش می‌دهد. به‌این‌ترتیب، عملکرد این محصول در فوکوس خودکار، سریع و دقیق بوده و هم در حالت عکاسی و هم فیلم‌برداری، با کیفیت بالایی قادر به انجام‌وظیفه خواهد بود. در زمان فیلم‌برداری، فوکوس خودکار هیبرید دوربین، قادر به تغییر حالت فوکوس بین تشخیص فاز و تشخیص کنتراست است تا عملکرد آن در زمان فیلم‌برداری روان باشد.

لرزشگیر داخلی

لرزشگیر داخلی ۵ محوره موجود در بدنه دوربین، قادر به حذف آثار لرزش تا ۵ استاپ خواهد بود. این سیستم لرزشگیر همچنین قابلیت تعامل با لرزشگیر‌های داخلی لنزهای مانت Z نیز خواهد بود. علاوه بر این، در صورت استفاده از لنزهای مانت F با آداپتور FTZ، این لرزشگیر به‌صورت ۳ محوره قابل‌استفاده خواهد بود.

طراحی بدنه

نمایشگر بزرگ ۳.۲ اینچی دوربین با برخورداری از پنل لمسی و رزولوشن ۲.۱ میلیون نقطه‌ای، تصویری روشن، واضح و باکیفیت را به کاربر نمایش خواهد داد. همچنین امکان لرزش آن موجب شده تا کادربندی در زوایای مختلف به‌راحتی انجام شود.

منظره‌یاب دوربین از نوع الکترونیک بوده و دارای یک پنل OLED با رزولوشن ۳.۶ میلیون نقطه می‌باشد.بزرگ‌نمایی این منظره‌یاب برابر با ۰.۸ برابر بوده و تصویری شارپ و واضح را به کاربر نمایش خواهد داد. روی این منظره‌یاب با کوتینک فلوراین پوشانده شده تا تمیز کردن آن راحت انجام شود.

در بخش بالایی دوربین نیز یک نمایشگر OLED از نوع dot-matrix قرار دارد که می‌توانید از آن برای دسترسی سریع به وضعیت و تنظیمات دوربین استفاده کنید.

دو درگاه کارت حافظه روی این دوربین وجود دارد که یکی از آن‌ها از نوع CFepress Type B/XQD بوده و دیگری از نوع SD UHS-II می‌باشد.

بدنه دوربین از آلیاژ منیزیوم ساخته شده تا علاوه بر وزن سبک، استحکام بالایی نیز داشته باشد. همچنین ساختار دوربین در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است.

گریپ دوربین موجب شده تا در دست گرفتن دوربین به‌راحتی انجام شده و استفاده از آن برای بازه‌های طولانی، آسان و دلپذیر باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
21270

مشخصات

برند
Nikon
<strong id="CustomFeaturesName">نوع بدنه</strong>
نوع بدنه
بدون آینه
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات حسگر</strong>
‌حداکثر تفکیک‌پذیری
۶۰۴۸x۴۰۲۴
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل)
۲۵
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل)
۲۵
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض)
۱۶:۹ | ۳:۲ | ۱:۱
نوع حسگر
CMOS
اندازه حسگر
فول‌فریم
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر)
۲۳٫۹ × ۳۵٫۹
پردازنده
Expeed 6
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات تصویر</strong>
حساسیت
خودکار
۱۰۰-۵۱۲۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل)
۵۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر)
۲۰۴۸۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ
۱۲
تعادل رنگ سفارشی
دارد (۶)
لرزش‌گیر
دارد
نوع لرزش‌گیر
سنسور شیفت
کیفیت خروجی JPEG
Fine Normal Basic
فرمت فایل خام
RAW
TIFF
<strong id="CustomFeaturesName">اپتیک و فوکوس</strong>
فوکوس خودکار
دارد
تنظیم دستی فوکوس
دارد
تعداد نقاط فوکوس
۲۷۳
امکان تعویض لنز
دارد
نوع اتصال لنز
Nikon Z
<strong id="CustomFeaturesName">صفحه‌نمایش/منظره‌یاب</strong>
نوع صفحه‌نمایش
TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ)
۳٫۲
صفحه‌نمایش لمسی
دارد
صفحه‌نمایش قابل چرخش
دارد
تعداد نقاط صفحه‌نمایش
۲۱۰۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
دارد
نوع منظره‌یاب
Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب
۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب
۰٫۸ برابر
تعداد نقاط منظره‌یاب
۳۶۹۰۰۰۰
پخش زنده
دارد
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با عکاسی</strong>
حداقل سرعت شاتر (ثانیه)
۹۰۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه)
۱/۸۰۰۰
تقدم شاتر
دارد
تقدم دیافراگم
دارد
نوردهی دستی
دارد
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
ندارد
فلاش داخلی
ندارد
قابلیت اتصال فلاش خارجی
دارد
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه)
۱۴٫۰
براکت تعادل رنگ
دارد
جبران نوردهی
±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری</strong>
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری
UHD 4K
فرمت فیلم‌برداری
MPEG-4
H.264
میکروفون
دارد
نوع میکروفون
استریو
بلندگو
دارد
نوع بلندگو
مونو
<strong id="CustomFeaturesName">حافظه</strong>
نوع حافظه جانبی
CFexpress Type B / XQD, UHS-II SD
<strong id="CustomFeaturesName">اتصال</strong>
استاندارد سرعت USB
USB 3.2 Gen 1
HDMI
دارد
نوع HDMI
micro HDMI
ارتباط بی‌سیم
دارد
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
دارد
ویژگی‌های ریموت‌کنترل
از طریق MC-DC2 یا گوشی هوشمند
<strong id="CustomFeaturesName">مشخصات فیزیکی</strong>
باتری
باتری‌پک
توضیح باتری
باتری قابل شارژ EN-EL15c یا EN-EL14 از نوع لیتیوم-یون به همراه شارژر
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA)
۴۱۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
بله
وزن با احتساب باتری (گرم)
۷۰۵
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۷۰ × ۱۰۱ × ۱۳۴
<strong id="CustomFeaturesName">دیگر ویژگی‌ها</strong>
ضبط تایم‌لپس
دارد
حسگر چرخشی
دارد
GPS داخلی
ندارد
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

نوع بدنه

نوع بدنه بدون آینه

مشخصات حسگر

‌حداکثر تفکیک‌پذیری ۶۰۴۸x۴۰۲۴
تعداد پیکسل موثر (مگاپیکسل) ۲۵
تعداد کل پیکسل (مگاپیکسل) ۲۵
نسبت تصویر (ارتفاع:عرض) ۱۶:۹ | ۳:۲ | ۱:۱
نوع حسگر CMOS
اندازه حسگر فول‌فریم
ابعاد دقیق حسگر (میلی‌متر) ۲۳٫۹ × ۳۵٫۹
پردازنده Expeed 6

مشخصات تصویر

حساسیت خودکار</br> ۱۰۰-۵۱۲۰۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداقل) ۵۰
حساسیت ارتقاء یافته (حداکثر) ۲۰۴۸۰۰
تعداد حالات تعادل رنگ ۱۲
تعادل رنگ سفارشی دارد (۶)
لرزش‌گیر
نوع لرزش‌گیر سنسور شیفت
کیفیت خروجی JPEG Fine Normal Basic
فرمت فایل خام RAW</br> TIFF

اپتیک و فوکوس

فوکوس خودکار
تنظیم دستی فوکوس
تعداد نقاط فوکوس ۲۷۳
امکان تعویض لنز
نوع اتصال لنز Nikon Z

صفحه‌نمایش/منظره‌یاب

نوع صفحه‌نمایش TFT LCD Monitor
اندازه صفحه نمایش (اینچ) ۳٫۲
صفحه‌نمایش لمسی
صفحه‌نمایش قابل چرخش
تعداد نقاط صفحه‌نمایش ۲۱۰۰۰۰۰
منظره‌یاب چشمی
نوع منظره‌یاب Electronic
میزان پوشش منظره‌یاب ۱
بزرگ‌نمایی منظره‌یاب ۰٫۸ برابر
تعداد نقاط منظره‌یاب ۳۶۹۰۰۰۰
پخش زنده

مشخصات مرتبط با عکاسی

حداقل سرعت شاتر (ثانیه) ۹۰۰
حداکثر سرعت شاتر (ثانیه) ۱/۸۰۰۰
تقدم شاتر
تقدم دیافراگم
نوردهی دستی
نوردهی با انتخاب حالت/موضوع
فلاش داخلی
قابلیت اتصال فلاش خارجی
عکاسی پی‌در‌پی (فریم بر ثانیه) ۱۴٫۰
براکت تعادل رنگ
جبران نوردهی ±5 (در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)

مشخصات مرتبط با فیلم‌برداری

حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری UHD 4K
فرمت فیلم‌برداری MPEG-4</br> H.264
میکروفون
نوع میکروفون استریو
بلندگو
نوع بلندگو مونو

حافظه

نوع حافظه جانبی CFexpress Type B / XQD, UHS-II SD

اتصال

استاندارد سرعت USB USB 3.2 Gen 1
HDMI
نوع HDMI micro HDMI
ارتباط بی‌سیم
ورودی میکروفون
خروجی هدفون
قابلیت اتصال ریموت‌کنترل
ویژگی‌های ریموت‌کنترل از طریق MC-DC2 یا گوشی هوشمند

مشخصات فیزیکی

باتری باتری‌پک
توضیح باتری باتری قابل شارژ EN-EL15c یا EN-EL14 از نوع لیتیوم-یون به همراه شارژر
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA) ۴۱۰
مقاوم در برابر تغییرات محیطی
وزن با احتساب باتری (گرم) ۷۰۵
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول) ۷۰ × ۱۰۱ × ۱۳۴

سایر ویژگی‌ها

برند Nikon
ضبط تایم‌لپس
حسگر چرخشی
GPS داخلی

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم