دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Z50 به همراه لنز 16-50mm f/3.5-6.3

نام تجاری:
  • حسگر ۲۰.۹ مگاپیکسلی APS-C
  • فیلم‌برداری 4K
  • پردازشگر تصویر EXPEED 6
  • عکاسی پیاپی با سرعت ۱۱ فریم بر ثانیه
  • منظره‌یاب الکترونیکی OLED با رزولوشن ۲.۳۶ میلیون نقطه
ادامه مطلبShow less
44,500,000 تومان
گارانتی
  • دو سال ضمانت شرکت ایده‌آل

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
3% از قیمت محصول (+1,335,000 تومان محصول)
مرجع:
23801
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بررسی و خرید دوربین Nikon Z50

دوربین عکاسی نیکون Z50 یک دوربین بدون آیینه با حسگر کراپ و مانت لنز Z Mount است. این دوربین برای عکاسی و فیلمبرداری مناسب است و به یک حسگر 20.9 مگاپیکسلی CMOS مجهز شده که در کنار پردازنده تصویر EXPEED 6، سرعت بسیار بالا، عکاسی پیاپی تا 11 عکس بر ثانیه، فوکوس خودکار 209 نقطه ای، تشخیص چشم و حساسیت بسیار بالای ISO 51200 را به ارمغان می آورد. در بخش فیلمبرداری نیز دوربین Nikon Z50 از فیلمبرداری UHD 4K تا 30 فریم بر ثانیه یا Full HD تا 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند که مورد دوم برای تصاویر آهسته و اسلوموشن بسیار مناسب است. در نهایت خود دوربین قابلیت تریم کردن فیلم ها، 20 تنظیم خلاقانه برای عکس ها و 10 افکت خاص در داخل خود جای داده تا تجربه استفاده از این دوربین منحصر به فرد باشد. طراحی بدنه دوربین عکاسی نیکون Z50 به گونه ای است که ارگونومی مناسبی در عین کوچکی و سبکی دارد و همین مسئله آن را برای استفاده های طولانی مدت ایده آل کرده است. یک منظره یاب الکترونیکی 2.36 میلیون نقطه ای OLED نیز حتی در شرایط پرنور تصاویری واضح نشان می دهد. نمایشگر LCD 3.2 اینچی لمسی با قابلیت تغییر زاویه تا 180 درجه نیز برای ثبت تصاویر سلفی عالی است. بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده و در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است. به اشتراک گذاری تصاویر ذخیره شده نیز به راحتی توسط وای فای یا بلوتوث دوربین ممکن است. با استفاده از نرم افزار Nikon SnapBridge نیز می توان کنترل دوربین را از راه دور و با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند در دست گرفت. قابلیت نوردهی چندگانه (Multiple Exposure) امکان چندبار نوردهی را به یک فریم از عکس ممکن می کند تا تصاویری خلاقانه ثبت شوند. حسگر 20.9 مگاپیکسلی DX-Format CMOS و پردازشگر تصویر EXPEED 6 حساسیت بالای تصویر، کیفیت مثال زدنی و عملکرد سریع دوربین عکاسی نیکون Z50 مدیون حسگر 20.9 مگاپیکسلی DX-Format CMOS و همراهی آن با پردازشگر تصویر قوی EXPEED 6 است. در حالت عادی حساسیت این حسگر در بازه ISO 100 تا 51200 قابل تنظیم است اما امکان افزایش حساسیت تا ISO 204800 برای شرایط بسیار کم نور وجود دارد. رزولوشن بالای این حسگر در کنار ابعاد مناسب آن، طیف وسیعی از رنگ ها را شناسایی کرده و نویز بسیار کمی در بازه اصلی تنظیم حساسیت به وجود می آید. سرعت بسیار بالای پردازشگر Nikon Z50 امکان عکاسی پیاپی با حداکثر وضوح تا 11 فریم بر ثانیه یا وضوح 8 مگاپیکسل و تا 30 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. حسگر دوربین عکاسی نیکون Z50 دارای 209 نقطه هیبریدی برای فوکوس خودکار است برای فوکوس دقیق و سریع از هر دو روش تشخیص فاز و تشخیص کنتراست به طور همزمان بهره می برد. این سیستم فوکوس به فناوری تشخیص چشم مجهز شده که در کنار تشخیص چهره به دقت بر روی چشمان سوژه قفل می کند. ضبط ویدئو با وضوح UHD 4K دوربین عکاسی نیکون Z50 بجز عکاسی بی نظیر، قابلیت فیلمبرداری UHD 4K تا 30 فریم بر ثانیه یا Full HD تا 120 فریم بر ثانیه را دارد که برای افکت های اسلوموشن بسیار مناسب است. ذخیره سازی فیلم ها نیز بر روی کارت حافظه یا توسط یک رکوردر خارجی و اتصال HDMI ممکن است. حالت تایم لپس نیز برای این دوربین به طور پیشفرض تعریف شده و دوربین قابلیت ذخیره فایل نهایی را دارد. طراحی بدنه و اتصالات

  • نمایشگر بزرگ 3.2 اینچی LCD با وضوح 1.04 میلیون نقطه تصاویری روشن و شفاف ارائه می کند. قابلیت چرخش 180 درجه این صفحه نمایش برای عکاسی سلفی مناسب است و لمسی بودن آن، استفاده از دوربین را ساده و آسان کرده است.
  • منظره یاب الکترونیکی 3.6 میلیون نقطه ای این دوربین بزرگنمایی 1.02x دارد و به لطف استفاده از عدسی های NIKKOR، تصاویر را شفاف و واضح نشان می دهد.
  • دوربین عکاسی نیکون Z50 دارای یک شیار کارت حافظه SD با پشتیبانی از استاندارد UHS-I است تا ذخیره سازی فیلم ها و عکس ها به سرعت انجام شوند.
  • شاسی دوربین از جنس آلیاژ منیزیم ساخته شده و در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت می شود. در نتیجه استفاده از این دوربین در شرایط نامناسب آب و هوایی ممکن است.
  • با استفاده از نرم افزار داخلی SnapBridge می توان فایل های کم حجم را به صورت بیسیم انتقال داد یا کنترل دوربین را از راه دور در دست گرفت. همه این قابلیت ها به لطف بهره مندی دوربین نیکون Z50 به بلوتوث کم مصرف و وای فای داخلی است. 
  • باتری لیتیوم یونی EN-EL25 این دوربین قادر به تأمین انرژی 300 شات به ازای هر بار شارژ کامل است. شارژ باتری در حالتی که داخل دوربین قرار گرفته نیز به کمک شارژر EH-73P ممکن است اما این شارژر باید به صورت جداگانه خریداری شود. 

لنز نیکون NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR

لنز نیکون NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR یک لنز همه کاره و کوچک با فاصله کانونی معادل 24-75 میلی‌‌متر است که برای دوربین‌‌های نیکون با مانت Z-mount و حسگر DX-Format طراحی و عرضه شده است. این لنز با پوشش زوایای پرتره تا عریض برای طیف وسیعی از کاربری‌‌های روزمره مناسب است. در طراحی عدسی‌‌های این لنز از المان‌‌هایی با پراکندگی بسیار کم نور و از انواع اسفریکال استفاده شده که به کاهش بسیار از خطاها کمک می کند و تصاویری شفاف و شارپ در تمام طول بازه زوم ایجاد می‌‌کند. پوشش Super Integrated نیز سبب کاهش بروز پدیده‌‌های ghosting و flare شده تا کنتراست و دقت رنگ‌‌ها در شرایط پرنور نیز افزایش یابد.

فاصله کانونی منعطف این لنز در کنار قابلیت لرزشگیر اپتیکال که لرزش‌‌های دوربین را تا 4.5 استاپ خنثی می‌‌کند، عکاسی و فیلمبرداری در حالت دوربین روی دست را ساده‌‌تر کرده است. استپ موتور فوکوس خودکار عملکرد سریع، دقیق و بی‌‌صدایی را در زمان عکاسی و فیلمبرداری به ارمغان می‌‌آورد. فوکوس دستی نیز همواره در دسترس است. حلقه کنترل این لنز نیز قابلیت برنامه-ریزی دارد تا کنترل قابلیت‌‌های مختلف دوربین مانند فوکوس یا نوردهی توسط آن ممکن باشد.

• این لنز زوم استاندارد برای مانت Z-mount و حسگرهای کراپ سنسور DX-Format طراحی شده و فاصله کانونی معادل 24-75mm را ایجاد می‌‌کند.

• یک المان با پراکندگی بسیار کم نور سبب کاهش خطاهای رنگی و نوری شده و شفافیت و دقت رنگ‌‌ها را افزایش می‌‌دهد.

• چهار المان اسفریکال سبب کاهش خطاهای کروی و اعوجاج تصاویر در طول بازه زوم لنز نیکون NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR شده تا شارپنس و دقت تصاویر خروجی بهبود یابد.

• پوشش Super Integrated با از بین بردن پدیده‌‌های flare و ghosting سبب کنتراست بهتر و دقت رنگ بالاتری در شرایط نوری شدید می‌‌شود.

• استپ موتور فوکوس خودکار عملکردی یکنواخت، سریع و بی‌‌صدا دارد که برای فیلمبرداری و عکاسی بسیار مناسب است. فوکوس دستی نیز همواره در دسترس است. طراحی این لنز به گونه‌‌ای است که با تغییر فوکوس تمامی عدسی‌‌ها در داخل بدنه لنز جابجا می‌‌شوند و طول لنز در زمان این فرایند ثابت می‌‌ماند. از دیگر مزایای این ویژگی می‌‌توان به افزایش سرعت فوکوس اشاره کرد.

• لرزشگیر اپتیکال تصویر قابلیت جبران لرزش‌‌های دوربین را تا 4.5 استاپ دارد تا تصاویر شارپ‌‌تری به هنگام عکاسی با دوربین روی دست ایجاد شود.

• حلقه کنترلی این لنز قابلیت برنامه‌‌ریزی و شخصی‌‌سازی دارد تا علاوه بر فوکوس دستی، امکان کنترل گشودگی دیافراگم یا نوردهی نیز ممکن شود.

• دیافراگم الکترومغناطیسی مخصوص لنز نیکون NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR امکان کنترل بیشتری را بر روی نوردهی فراهم می‌‌کند که در زمان عکاسی پیاپی با سرعت بالا کاربردی است.

• دیافراگم 7 تیغه مدور این لنز نواحی خارج از فوکوس را با کیفیت بالایی ایجاد می‌‌کند که برای استفاده از تکنیک‌‌های عمق کم میدان کارامد است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23801
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
کیفیت ساخت عالی. عکس ها خوب. باتری یدک موجود نیست

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم