دوربین Panasonic مدل Lumix DC-GH5S

نام تجاری:
  • حسگر ۱۰.۲۸ مگاپیکسلی MOS
  • فیلم‌برداری DCI 4K/60p و Full HD 1080/240p
  • رکورد با عمق ۱۰ بیت 4:2:2
  • گامای V-log و HDR-Hybrid
  • منظره‌یاب الکترونیکی OLED با رزولوشن ۳.۶۸ میلیون نقطه
  • نمایشگر ۳.۲ اینچی لمسی قابل چرخش
  • ایزوی نیتیو دوگانه ۴۰۰ و ۲۵۰۰
  • درگاه دوتایی کارت حافظه UHS-II SD
  • سیستم فوکوس خودکار DFD
  • عکس‌برداری پی‌در‌پی تا ۱۲ فریم بر ثانیه و عکاسی 4K PHOTO
  • مجهز به وای‌فای و بلوتوث
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
18694
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

دوربین GH5s پرچم‌دار پاناسونیک و یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌های بدون آینه برای فیلم‌برداری است. این دوربین با طراحی بهینه و برخورداری از یک سنسور MFT قابلیت‌های بالایی در فیلم‌برداری حتی در شرایط نوری کم دارد.

حسگر دوربین GH5s رزولوشنی برابر با ۱۰.۲۸ مگاپیکسل دارد و با توجه به ابعاد سنسور، می‌توان نتیجه گرفت که ابعاد پیکسل‌ها نسبت به G5H بزرگ‌تر و تقریباً دو برابر آن است. این بدین معناست که عملکرد دوربین در شرایط نوری ضعیف نیز پیشرفت قابل توجهی داشته و حساسیت ایزو را می‌توان ۲۰۴۸۰۰ افزایش داد به علاوه که این دوربین از تکنولوژی ایزوی Dual Native برخوردار است و دوربین در ایزوی‌های ۴۰۰ و ۲۵۰۰ کمترین نویز را دارد.

سنسور GH5s در کنار پردازنده به روز شده Venus Engine، سرعت‌عمل بالاتر را برای دوربین به همراه داشته است. تا جایی که در مقایسه با دوربین GH5 سرعت عکس‌برداری پی‌در‌پی تا ۱۱ فریم ثانیه افزایش داشته و اعوجاج رولینگ شاتر ۱.۳× کمتر شده است.

از ویژگی‌های منحصر‌به فرد GH5s در فیلم‌برداری می‌توان به رکورد داخلی DCI 4K با فریم ریت 60p آن بدون استفاده از رکوردر اکسترنال و با عمق رنگ ۱۰ بیت ۴:۲:۲ اشاره کرد. همچنین یک مبدل فول‌سایز HDMI نیز در نظر گرفته و می‌توان خروجی 4K از دوربین گرفت و آن را به مانیتور یا رکوردر متصل کرد.

برای فیلم‌برداری در شرایط نوری خاص و یا افزایش داینامیک رنج یا حساسیت سنسور نیز می‌توان از گاماهای V-Log L و حالت HDR استفاده کرد و آزادی عمل بیشتری را در اصلاح رنگ و روشنایی در مرحله ادیت داشت.

ضبط ویدئو با رزولوشن 4K

می‌توان گفت که دوربین GH5 یک دوربین فیلم‌برداری استثنایی است که در عکاسی نیز قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این پرچم‌دار پاناسونیک می‌تواند با رزولوشن‌ 4K، فریم‌ریت 60fps فیلم‌برداری کرده و تصاویر را با فرمت 4:2:2 و به صورت ۱۰ بیت ذخیره کند. یک پورت HDMI نیز بر روی بدنه تعبیه شده که می‌توان توسط آن دوربین را به مانیتور یا رکوردر‌های اکسترنال متصل کرد و تصاویر را با خروجی 4:2:2, 10-bit به آن‌ها منتقل کرد.

برای کاربران حرفه‌ای‌تر نیز این دوربین قابلیت‌های زیادی ارائه می‌دهد و با استایل‌های تصویری مختلف مثل CINELIKE V، CINELIKE D و LUT راحت‌تر به مانیتورینگ پرداخت. به علاوه سرعت فیلم‌برداری را در حالت فیلم‌برداری در حالت 4k تا 2.5x و در حالت Full HD تا 4x کاهش داد و به صورت اسلوموشن فیلم‌برداری کرد.

عکاسی پی‌در‌پی در حالت 4K PHOTO

عکاسی 6k یا 4K ویژگی به خصوصی که دوربین‌های سطح بالای لومیکس از آن برخوردار هستند. با استفاده از این قابلیت می‌توان در مدت کوتاهی به صورت 6k عکس‌هایی با رزولوشن ۸مگاپیکسل، با فریم‌ریت 60fps عکاسی کرد. این قابلیت برای زمانی که دقیقاً معلوم نیست بهترین عکس چه زمانی باید گرفته شود، بسیار مناسب است.

سیستم فوکوس خودکار فوق‌العاده سریع DFD

G5Hs علاوه بر یک دوربین حرفه‌ای فیلم‌برداری،یک دوربین عکاسی پیشرفته نیز به حساب می‌آید. به لطف برخورداری از ساختار و طراحی سنسور منحصر به فرد و سرعت بالا در خواندن و ذخیره‌سازی اطلاعات، این دوربین به یک ابزار ایده‌آل برای عکاس از سوژه‌های متحرک حتی در شرایط نوری ضعیف تبدیل شده است.

پاناسونیک در سیستم فوکوس دوربین GH5s از تکنولوژی منحصر به فرد خود DFD استفاده کرده است. سیستم فوکوس GH5s نسبت به نمونه قبلی ارتقا یافته و حداکثر تا ۰.۰۵ ثانیه در شرایط نوری مطلوب می‌توان بر روی سوژه فوکوس کرد.

از دیگر ویژگی‌های این پرچم‌دار پاناسونیک می‌توان به منظره‌یاب الکترونیکی OLED آن با رزولوشن بالای ۳.۶۸ میلیون نقطه‌ای و نمایشگر ۳.۲ اینچی لمسی آن با تفکیک‌پذیری ۱.۶۲ میلیون پیکسلی اشاره کرد.شاتر دوربین DMC-GH5 پاناسونیک با سرعت حداکثر 1/60 ثانیه و حداقل 1/8000 ثانیه کار می‌کند. برای تراز سفیدی یا همان White Balance پنج حالت پیش‌فرض برای آن وجود دارد. صفحه نمایش آن از نوع TFT LCD لمسی است و 3.2 اینچ اندازه دارد. علاوه بر این صفحه‌نمایش چشمی این دوربین هم امکان مشاهده کادر را به شما می‌دهد و 100 درصد تصویر را پوشش می‌دهد. برای ذخیره عکس‌ها شما می‌توانید از انواع کارت حافظه‌های Dual SD/SDHC/SDXC استفاده کنید و از طریق تکنولوژی بی‌سیم عکس‌های خود را با دستگاهی مانند گوشی موبایل به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18694
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم