Blackmagic Design Intensity Shuttle with Thunderbolt

نام تجاری:
  • انتقال داده به‌ صورت غیر فشرده
  • امکان افزایش/کاهش ابعاد تصویر
  • امکان پخش تصویر از طریق HDMI برای تصحیح رنگ
  • انتقال دوطرفه داده از طریق درگاه تاندربولت
  • وزن و ابعاد مناسب
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11466
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
توضیحات

مدل دارای درگاه تاندربولت Intensity Shuttle بلک مجیک دیزاین اجازه انجام حداقل چهار کار را به کاربر می‌دهد. برای مثال دریافت تصویر از دوربین تصویربرداری، انتقال تصویر به کامپیوتر، تنظیم ابعاد تصویر در همین حین و اتصال همزمان به یک مانیتور با کیفیت بالا از طریق HDMI و تصحیح رنگ تصویر از جمله‌ی این کارها هستند.

کپچر غیر فشرده تصویر به معنای عدم کاهش و تغییر کیفیت تصویر می‌باشد، این یعنی در اختیار داشتن تصویری دقیقاً مشابه آنچه که بر روی حافظه دوربین ثبت شده است.

Shuttle برای داده‌ها حکم یک گذرگاه را دارد و در میانه‌ی راه هیچ موردی بر روی آن ثبت نمی‌شود و صرفاً تغییرات موردنیاز بر روی آن‌ها اعمال می‌شود. برای مثال تصاویر دارای ابعاد SD به HD تبدیل خواهند شد (و یا بالعکس) تا همه‌ی تصاویر ضبط شده در ابعاد متفاوت و یا دوربین‌های مختلف، درنهایت با مشخصات مشابه در دسترس قرار گیرند. با این وجود Shuttle چیزی بیش از دستگاهی صرفاً برای دریافت و ارسال داده است.

انتقال داده از دوربین به Shuttle می‌تواند از طریق کابل HDMI صورت گیرد، ضمن اینکه انتقال از Shuttle به کامپیوتر هم می‌تواند از طریق HDMI صورت پذیرد. این مدل یک درگاه تاندربولت با ظرفیت فوق‌العاده بالای ۱۰ گیگابایت در ثانیه را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. درگاه تاندربولت دوطرفه است و می‌تواند هم به‌عنوان خروجی و هم ورودی مورداستفاده قرار گیرد. البته کامپیوتر دریافت‌کننده (یا وسیله ذخیره‌سازی مورداستفاده) نیز باید مجهز به تاندربولت باشد. برای مثال همه‌ی رایانه‌های مکینتاش مجهز به تاندربولت هستند.

این دستگاه دارای قابلیت ارسال و دریافت تصاویر به‌صورت آنالوگ از طریق درگاه HDMI، S-Video و درگاه‌های RCA نیز می‌باشد.

طراحی این دستگاه به‌گونه‌ای است که تمامی درگاه‌های ورودی در یک سمت و تمامی درگاه‌های خروجی در سمت دیگر بدنه‌‌ی آن قرار گرفته‌اند. ابعاد کوچک، وزن کمتر از ۳۵۰ گرم و قابلیت‌های فراوان، Shuttle را به دستگاهی قابل‌حمل و باکیفیت برای انتقال و ذخیره‌سازی تصاویر از دوربین‌های تصویربرداری، گیرنده‌های تلویزیونی و کنسول‌های بازی، با ابعاد و مشخصات مناسب جهت ویرایش توسط نرم‌افزارهای رایج یا نمایش بر روی دیگر دستگاه‌ها تبدیل کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11466
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم