دوربین فیلم برداری سونی مدل Sony FS7 II

نام تجاری:
  • سنسور CMOS با ابعاد سوپر۳۵
  • قابلیت تعویض لنز و E-Mount سونی قفل شونده
  • فیلتر ND داخلی متغیر
  • فیلم‌بردای DCI 4K تا ۵۹٫۹۴ فریم بر ثانیه
  • فیلم‌برداری اچ‌دی تا ۱۸۰ فریم بر ثانیه
  • دو درگاه کارت حافظه XQD
  • خروجی‌های HD/SDI و HDMI
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
16272
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دوربین FS7 Mark II همان‌طور که از نامش پیداست یک بروز رسانی برای دوربین FS7 است که دو سال پیش معرفی شد و به‌ سرعت به یکی از دوربین‌های حرفه‌ای محبوب بازار تبدیل گردید.

مدل قبلی FS7 همچنان پس از دو سال یکی از کامل‌ترین دوربین‌های رده‌ی خود است. مشهودترین تغییر صورت گرفته در این به‌روزرسانی اضافه شدن نوع جدیدی از E-Mount است که به‌صورت قفل شونده طراحی‌شده و وجود آن برای سینماگران و افرادی که از لنزهای سنگین سینمایی استفاده می‌کنند دارای اهمیت است. برخی از تغییرات نرم‌افزاری نیز به‌زودی از طریق به‌روزرسانی‌ نرم‌افزار به مدل قبلی اضافه خواهد شد.

دیگر تغییرات ایجادشده در مدل جدید در حد اضافه شدن چراغ نشانگر وضعیت روشن/خاموش، اضافه شدن چند دکمه قابل تنظیم، راحت‌تر شدن دسترسی به شیار کارت حافظه می‌باشد. آنچه در ادامه می‌خوانید مشخصات اصلی FS7 Mark II  است که با مدل قبلی مشترک می‌باشد.

 

طراحی ظاهری

طراحی فشرده‌ی بدنه منیزمی FS7 Mark II  نکته مثبتی است که با کمترین تغییر نسبت به مدل قبلی، همچنان حفظ شده است. جنس منیزیمی بدنه‌ی که از آلومینیوم سبک‌تر و مقاوم‌تر است موجب شده وزن بدنه FS7 Mark II  همچنان در حدود ۲ کیلوگرم باقی بماند.

 

E-Mount قفل شونده

این بزرگ‌ترین تغییر ایجادشده در FS7 Mark II  نسبت به مدل قبلی است. سیستم قفل شونده اضافه‌شده به مانت دوربین موجب ثابت شدن لنز و جلوگیری از بازشدن اتفاقی لنز خواهد شد. اضافه شدن این قابلیت به دلیل بکار گرفته شدن این دوربین در کارهای کاملاً حرفه‌ای و با لنزهای سنگین سینمایی است و هیچ تغییری در همخوانی این مانت با لنزهای قدیمی‌تر ایجاد نمی‌کند.

 

سنسور

سنسور EXMOR  با ابعاد سوپر۳۵ این دوربین امکان تصویربرداری با عمق میدان سینمایی و ۱۴ استاپ داینامیک رنج و طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها با دو کدک XAVC و MPEG-2  را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

قابلیت‌های تصویربرداری 

این دوربین همانند مدل پیشین بدون استفاده از هیچ وسیله جانبی قادر است تصاویر را در ابعاد 4K تا ۶۰ فریم بر ثانیه، و ابعاد HD تا ۱۸۰ فریم بر ثانیه بر روی کارت حافظه XQD ثبت نماید. تعداد شکاف‌های کارت XQD دو عدد است که می‌توانند به‌صورت هم‌زمان مورداستفاده قرار گیرند و نسبت به مدل قبلی تغییرات کوچکی برای دسترسی آسان‌تر به کارت‌های حافظه داشته‌اند. یک شکاف کارت حافظه SD هم روی بدنه موجود است که فقط برای ثبت اطلاعات مربوط به پیکربندی و تنظیمات مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

ورودی‌ها و خروجی‌ها

دو ورودی XLR صدا، یک خروجی هدفون ضبط حرفه‌ای و هم‌زمان صدا با این دوربین را ممکن می‌سازد. دو خروجی SDI و یک خروجی HDMI هم برای انتقال تصویر به رکوردر و مانیتور با بالاترین کیفیت ممکن همانند مدل قبلی روی بدنه این دوربین موجود است. ضمن اینکه خروجی تصویر مربوط به LCD دوربین مستقل از این موارد است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
16272
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
مُفت

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم