Phottix گیرنده فلاش تریگر (Odin TTL ) برای دوربین های کانن

نام تجاری:
  • گیرنده فلاش تریگر بی‌سیم با فرکانس استاندارد ۲٫۴GHz
  • سازگار با دوربین‌های کانن دارای قابلیت E-TTL / E-TTL II
  • با قابلیت هم‌زمانی سریع تا سرعت ۱/۸۰۰۰  ثانیه
  • حداکثر برد ۱۰۰ متر
  • قابل تنظیم در ۴ کانال و۳ گروه
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
3656
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

 اودین فلاش تریگر تی‌تی‌ال تحسین‌شده فوتیکس است، که با دوربین‌های کانن سازگار است. این تریگر انتقال و دریافت را بر روی فرکانس GHz۲٫۴ انجام می‌دهد و برد آن ۱۰۰‌متر است. کاربران می‌توانند در هنگام استفاده از قابلیت تی‌تی‌ال، قدرت تخلیه‌ی هر گروه فلاش را با دقت ۳/۱  استاپ،‌ در بازه‌ی +/-۳  استاپ (۱۹ حالت مختلف) تنظیم کنند. هم چنین از نکات قابل توجه این تریگر امکان استفاده‌ی هم‌زمان از تنظیمات دستی و اتوماتیک برای گروه‌های مختلف فلاش است که البته باید حالت هوشمند A:B Ratio را به آن افزود. در این حالت،‌عکاس می‌تواند نسبت میان قدرت تخلیه‌ی گروه‌های مختلف را تعیین کند.

با این گیرنده می‌توان فلاش‌های روی‌دوربین و البته فلاش‌های استودیویی را به فرستنده‌ی اودین (مخصوص دوربین‌های کانن) متصل کرد. گیرنده‌ی اودین با طراحی ساده و کوچک،‌ بسیار کارآمد است. اتصال ¼ اینچ این گیرنده،‌ اتصال آن را به پایه‌های نور امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این،‌ اتصال مشابه اتصال فلاش روی‌دوربین (cold-shoe) نیز، بسیار کاربردی است و می‌توان از آن برای اتصال گیرنده به لوازم جانبی مانند نگهدارنده‌های چتر استفاده نمود. دکمه‌های مربوط به کانال و گروه نیز به صورت جداگانه بر روی بدنه‌ی این گیرنده قرار گرفته‌اند تا ساده‌ترین روش استفاده را در اختیار کاربر قرار دهند.

این گیرنده هم چنین از درگاه استاندارد 3.5 میلی‌متری، جهت اتصال به فلاش‌های استودیویی، درگاه برق 5 ولت برای تغذیه از باتری‌های خارجی و درگاه USB به منظور به‌روز رسانی نرم‌افزار داخلی بهره می‌برد و یک چراغ ال‌ای‌دی نیز برای هشدارهای مختلف از قبیل برقراری اتصال، آماده بودن، کم بودن شارژ باتری و ... دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
3656
پیوست‌ها
Pixel-Odin-EN.pdf
دفترچه راهنمای رادیو فلاش Phottix Odin TTL Flash Trigger به زبان انگلیسی
دانلود (0)
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم