رفلکتور 7 کاره Dream Lightمدل 100x150 cm

نام تجاری:
  • رفلکتور 7 کاره
  • مناسب برای استفاده در آتلیه و محیط باز
  • دارای ابعاد ۱۵۰×۱۰۰ سانتی‌متر
  • ایده آل برای عکاسی پرتره، طبیعت بی‌جان، کلوزآپ و صنعتی
  • مناسب برای استفاده به همراه نور فلاش یا نور طبیعی
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
18395
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

رفلکتور‌ها یکی از ابزار‌هایی هستند که برای کنترل و بهبود نتیجه نورپردازی استفاده از آن‌ها ضروری است. رفلکتور‌ها هم در داخل و هم در خارج استودیو، برای نورپردازی، ابزاری کاملاً مناسب به شمار می‌رود. این شکل‌دهنده‌های نوری می‌توانند به‌عنوان بازتاب‌دهنده نور و بخش یا دیفیوز کردن نور به کار گرفته شود.

رنگ‌های مختلف هر کدام در زمینه‌های زیر کاربرد دارند:

نقره‌ای:

رنگ نقره‌ای رفلکتور نواحی روشن یا به اصطلاح های‌لایت‌ها را تقویت می‌کند و کنتراست تصویر را افزایش می‌دهد. رفلکتورهای نقره‌ای برای نورپردازی‌های ویدیویی و عکاسی سیاه‌و‌سفید، بسیار مناسب هستند.

طلایی: رفلکتور‌های طلایی یک نور پر‌کننده گرم طلایی به تصویر می‌بخشند و استفاده از آن‌ها در عکاسی پرتره، به خصوص در استودیو یا زیر نور غروب، می‌تواند نتیجه بسیار خیره‌کننده را به همراه داشته باشد.

سفید: رفلکتور‌های وایت تأثیری در حرارت رنگ نور نمی‌گذارند و رنگ‌ها بدون تغییر به ثبت می‌رسند. به همین دلیل در عکاسی صنعتی که ثبت دقیق جزییات سوژه امری بسیار مهم است، استفاده از رفلکتور‌های سفیدرنگ می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

مشکی: از رنگ مشکی رفلکتور به عنوان پرچم یا فلگ استفاده می‌شود. رنگ مشکی بیشترین جذب نور را دارد، به همین دلیل اگر می خواهرم از تاباندن نور به قسمتی از سوژه جلوگیری شود، می‌توانیم از سطح مشکی رفلکتور استفاده کرد و آن را بین منبع نور و سوژه قرار دهیم.

نیمه شفاف: اکثر رفلکتور‌ها، با جدا کردن لایه خارجی‌شان، تبدیل به دیفیوزر می‌شوند. دیفیوزر‌ها معمولاً سفید و نیمه شفاف هستند و بین منبع نور و سوژه قرار می‌گیرند و با بخش کردن نور، باعث نرم‌تر شدن سایه و کاهش کنتراست می‌شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
18395
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم