Hama Wireless Remote Release For Nikon MC-DC2 Connector 5202+5208

نام تجاری:

سیستم تریگر رادیویی برای نیکون (اتصال مشابه MC-DC2)

ادامه مطلبShow less
236,357 تومان
این بسته شامل

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۰/۰۴/۰۶

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

 لحظات را ثبت کنید!

انسان‌ها، حیوانات و اشیاء در طول زمان تغییر می‌کنند. زندگی، چه بخواهیم و چه نخواهیم، همواره پیش می‌رود. ظواهر و رفتارها ممکن است به سرعت از ثانیه‌ای تا ثانیه‌ی بعد، تغییر کنند. بنابراین، یک عکس معمولاً هیچ‌وقت کافی نیست. مثلاً، گونه‌ای نادر از یک پرنده که در یک عکس هنگام پرسه در میان درختان جنگل دیده می‌شود، ممکن است لحظه‌ای بعد، به آشیانه‌ی خود بازگشته باشد؛ یا کودکی که در پارکی مشغول بازی فوتبال است، ممکن است لحظه‌ای بعد گل پیروزی را به ثمر برساند. تمام لحظاتی که ما نمی‌خواهیم از دست بدهیم را نمی‌توان ثبت کرد، و فقط می‌توان تعدادی عکس را برای بازگویی و ثبت خاطرات گرفت. به کمک سیستم‌های DCC هاما، می‌توان چنین چیزی را به‌آسانی ممکن کرد.

 

با هاما، زمان در جبهه‌ی شماست!

سیستم‌های تریگر بی‌سیم هاما دو بخش دارند: یک فرستنده و یک گیرنده. گیرنده از طریق یک کابل مخصوص (که برای دوربین‌های مختلف متفاوت است) به دوربین متصل می‌شود. کابل‌های مختلف را می‌توان برای برندهای مختلف دوربین‌ها تهیه کرد تا لازم نباشد برای هر برند، یک تریگر متفاوت خرید. این ویژگی، برای کسانی که دوربین‌هایی مختلف دارند، بسیار کارآمد است.

دکمه‌ی شاتر این تریگر دو مرحله‌ای، و مشابه انواع دوربین‌ها، است. با نیم‌فشار این دکمه، دوربین فوکوس خودکار و نورسنجی می‌کند، و با فشار کامل شاتر فعال می‌شود. می‌توان تایمر این تریگر را فعال کرد، تا عکس 4 ثانیه پس از فشار کامل دکمه، گرفته شود. این تریگر را می‌توان به‌صورت رادیویی (بی‌سیم) حتی از فاصله‌ی 150متری استفاده کرد.

 

کابل همراه

کابل همراه این محصول، اجازه‌ی اتصال گیرنده به بسیاری از مدل‌های دوربین‌های اس‌ال‌آر نیکون را می‌دهد. طول سیم 68سانتی‌متر است. اتصال کابل را می‌توان پیچ کرد تا به‌طور اتفاقی از جا درنرود. اتصال این سیم معادل مدل MC-DC2 نیکون است. این اتصال با مدل‌های Nikon D7000/D5000/D3100/D90/D5100/D3200 سازگار است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم