Hama Wireless Remote Release Base 5202

نام تجاری:

فرستنده و گیرنده‌ برای تریگر کردن بی‌سیم دوربین (استفاده از کابل سازگار ضروری است)

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
190300112
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

 لحظات را ثبت کنید!

انسان‌ها، حیوانات و اشیاء در طول زمان تغییر می‌کنند. زندگی، چه بخواهیم و چه نخواهیم، همواره پیش می‌رود. ظواهر و رفتارها ممکن است به سرعت از ثانیه‌ای تا ثانیه‌ی بعد، تغییر کنند. بنابراین، یک عکس معمولاً هیچ‌وقت کافی نیست. مثلاً، گونه‌ای نادر از یک پرنده که در یک عکس هنگام پرسه در میان درختان جنگل دیده می‌شود، ممکن است لحظه‌ای بعد، به آشیانه‌ی خود بازگشته باشد؛ یا کودکی که در پارکی مشغول بازی فوتبال است، ممکن است لحظه‌ای بعد گل پیروزی را به ثمر برساند. تمام لحظاتی که ما نمی‌خواهیم از دست بدهیم را نمی‌توان ثبت کرد، و فقط می‌توان تعدادی عکس را برای بازگویی و ثبت خاطرات گرفت. به کمک سیستم‌های DCC هاما، می‌توان چنین چیزی را به‌آسانی ممکن کرد.

 

با هاما، زمان در جبهه‌ی شماست!

سیستم‌های تریگر بی‌سیم هاما دو بخش دارند: یک فرستنده و یک گیرنده. گیرنده از طریق یک کابل مخصوص (که برای دوربین‌های مختلف متفاوت است و جداگانه به فروش می‌رسد) به دوربین متصل می‌شود. کابل‌های مختلف را می‌توان برای برندهای مختلف دوربین‌ها تهیه کرد تا لازم نباشد برای هر برند، یک تریگر متفاوت خرید. این ویژگی، برای کسانی که دوربین‌هایی مختلف دارند، بسیار کارآمد است.

دکمه‌ی شاتر این تریگر دو مرحله‌ای، و مشابه انواع دوربین‌ها، است. با نیم‌فشار این دکمه، دوربین فوکوس خودکار و نورسنجی می‌کند، و با فشار کامل شاتر فعال می‌شود. می‌توان تایمر این تریگر را فعال کرد، تا عکس 4 ثانیه پس از فشار کامل دکمه، گرفته شود. این تریگر را می‌توان به‌صورت رادیویی (بی‌سیم) حتی از فاصله‌ی 150متری استفاده کرد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
190300112
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
4
1 نظر
کیفیت
(4)
قیمت
(4)
سلام.\nسوالی که برای بنده مطرح شده این است که تفاوت محصولات با مادون قرمز و این محصولات وایرلس در چیست؟

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فیلتر پولاریزه حرفه‌ای برای جلوگیری از تابش برخی زوایای نور به حسگر، مناسب برای عکاسی طبیعت و عکاسی شهری (HD، با شفافیت عالی) – دهنه‌ی 67میلی‌متر

100,000 تومان

درب لنز دهانه‌ی 67، مناسب برای لنزهای کانن دارای موتور فوکوس فراصوتی

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم