گیمبال تک‌ دسته سه محوره دست دوم ZHIYUN مدل Crane 3

نام تجاری:
  • مناسب برای انوع دوربین حرفه‌ای و DSLR فول فریم
  • تحمل وزن حداکثر ۴.۵۴ کیلوگرم
  • دارای ۲ دسته برای کارکرد آسان‌تر
  • به همراه کیف حمل ضدضربه و سه‌پایه
  • دارا بودن پیچ تنظیم فوکوس و زوم
  • دارا بودن نمایشگر OLED برای اطلاع از تنظیمات دوربین
  • سه محوره و امکان دو محور تا ۳۶۰ درجه
  • کارکرد باتری تا ۱۲ ساعت
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
وضعیت کالا
  • A
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
20932
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بدون شک گیمبال تک‌دسته سه محوره Crane 3 یکی از حرفه‌ای‌ترین، کاربردی‌ترین و کامل‌ترین لرزشگیرهای تک‌دسته‌ی تولیدشده تاکنون است که توسط سازنده‌ی مبتکر درزمینهٔ ساخت لرزشگیرهای تک‌دسته یعنی ZHIYUN ساخته شده و هم‌اکنون به یکی از برندهای معتبر و محبوب در بین فیلم‌سازان و تصویربرداران حرفه‌ای بازار اروپا و امریکا تبدیل شده است.

دستیابی به تصویری حرفه‌ای صرفاً با در اختیار داشتن یک دوربین حرفه‌ای قابل دستیابی نیست، بلکه وجود یک لرزشگیر در کنار یک دوربین حرفه‌ای برای دستیابی به تصویری باثبات میزان حرفه‌ای بودن آن را مشخص خواهد کرد. گیمبال یا تثبیت‌کننده‌ی تصویر ZHIYUN مدل Crane 3 وسیله‌ای کارآمد و مقرون‌به‌صرفه است که امکان نصب انواع دوربین‌های حرفه‌ای و DSLR فول فریم با وزن حداکثر بیش از ۴ کیلوگرم روی آن وجود دارد.

دو محور این لرزش گیر دارای امکان چرخش نرم ۳۶۰ درجه را دارند و محور سوم (تیلت) آن نیز زوایای منفی ۹۳ درجه تا مثبت ۱۸۰ درجه (درمجموع ۲۷۳ درجه) را پوشش می‌دهد تا هیچ محدودیت حرکتی برای کاربر ایجاد نکند.

وزن  Crane 2 کمتر از ۱٫۵ کیلوگرم است که این مورد امکان استفاده طولانی‌مدت و راحت‌ از آن را فراهم می‌سازد ضمن اینکه باتری قوی آن امکان استفاده مداوم تا دوازده ساعت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. باتری‌های این گیمبال ۳ عدد باتری ۱۸۶۵۰ هستند که به‌راحتی قابل تهیه می‌باشند.

تمام تنظیمات این تثبیت‌کننده تصویر از طریق چند دکمه ساده روی دسته‌ی آن و همانند دیگر تثبیت‌کننده‌های تصویر موجود در بازار صورت می‌گیرد. علاوه بر آن یک دکمه ۴ جهته چرخنده (مشابه آنچه روی بدنه دوربین‌های DSLR حرفه‌ای کانن وجود دارد) روی دسته Crane 2 تعبیه شده که امکان کنترل تنظیمات دوربین بدون لمس بدنه دوربین را فراهم می‌سازد.

در بخش انتهایی دستگیره هم یک محل قرارگیری پیچ استاندارد سه‌پایه جهت نصب آن روی سه‌پایه و مونوپاد وجود دارد. این مورد امکان قرار دادن لرزش گیر روی زمین‌، از طریق نصب یک سه‌پایه کوچک در بخش انتهایی آن را ممکن می‌سازد. ضمن اینکه با نصب آن روی یک کرین و یا حتی مونوپاد امکان شبیه‌سازی حرکت نرم و حرفه‌ای رو بالا یا پایین کرین را خواهد داشت. یک سه‌پایه فلزی از جنس بدنه نیز به همراه Crane 2 عرضه شده است.

تفاوت بزرگ Crane 2 با دیگر گیمبال‌های تک‌دسته‌ی موجود، دارا بودن یک نمایشگر OLED برای نمایش موارد مهمی مثل میزان باتری، ایزو، عدد دیافراگم و . . . است. همچنین یک پیچ تنظیم فوکوس نیز روی بدنه Crane 2 وجود دارد که در بین محصولات هم‌رده بی‌نظیر است.

این گیمبال قابل تنظیم از طریق اپلیکیشن Zhiyun Assistant است که به‌صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار دارد. سرهم‌بندی و کار با Crane 2 به تخصص ندارد و در کمتر از یک دقیقه می‌توان آن را روشن کرد و کار بالانس دوربین را انجام داد. اگر به دنبال یک لرزش گیر تک‌دسته کارآمد برای DSLR حرفه‌ای و فول فریم خود هستید که امکان سرهم‌بندی و راه‌اندازی آسان را دارا باشد Crane 2 کامل‌ترین انتخاب پیش روی شماست. گیمبال ZHIYUN مدل Crane 2 همچنین کیف حملی مناسب و کارکرد طولانی‌مدت دارد و نمایشگر تنظیمات و پیچ تنظیم فوکوس آن، Crane 2 را به انتخابی مناسب برای کاربران دوربین‌های حرفه‌ای با وزن حتی بیش ۳ کیلوگرم تبدیل کرده است. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
20932
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم