دوربین بدون آینه دست دوم Sony مدل Alpha a5100 به همراه لنز E 16-50mm

نام تجاری:
  • حسگر ۲۴.۳ مگاپیکسلی APS-C از نوع Exmor HD Cmos
  • پردازنده تصویر Bionz X
  • نمایشگر سه اینچی با رزولوشن ۹۲۱.۶ هزار نقطه با قابلیت چرخش عمودی
  • فیلم‌برداری Full HD با بیت ریت ۵۰ مگابیت بر ثانیه
  • سیستم فوکوس هیبریدی با ۱۷۹ نقطه فوکوس تشخیص فازی
  • افزایش ایزو تا ۲۵۶۰۰ و عکاسی پی‌درپی ۶ فریم بر ثانیه
  • مجهز به بلوتوث و وای فای داخلی و اتصال NFC
  • به همراه لنز E 16-50mm f/3.5-5.6 OSS
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
وضعیت کالا
  • Open Box
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
23961
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

در طراحی دوربین عکاسی دیجیتال a5100 از ترکیبی از طراحی جمع و جور دو دوربین NEX-N3 و NEX-5T استفاده شده است. این دوربین دارای سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS، پردازشگر Bionz X، تشخیص فاز بر روی تراشه با پوشش 92٪ فریم، قابلیت اتصال به وای ­فای و NFC است. a5100 دارای صفحه LCD چرخان با قابلیت چرخش 180 درجه به طرف بالا است. 

این دوربین علاوه بر قابلیت ضبط فیلم  1080/60P‌، با پشتیبانی از XAVC S امکان ثبت بیت ریت ­های 50Mbps را هم دارد. همچنین می‌توان به صورت هم‌زمان دو فیلم یکی با رزولوشن 720 و فیلمی دیگر با رزولوشن بالاتر را ثبت نمود.

اگرچه دوربین‌های عکاسی دیجیتال a5100 و a6000 از نظر مشخصات شباهت‌های زیادی دارند، این دو دوربین به منظور جذب دو طیف متفاوت از کاربر طراحی شده‌اند. EVF، کفشک و کنترل‌کننده‌های فیزیکی اضافی موجود در a6000 آن را به دوربینی مناسب برای علاقه‌مندان به عکاسی حرفه‌ای تبدیل کرده است حال آنکه دکمه «کمکی» که در پشت a5100 تعبیه شده حاکی از آن است که مشتریان این دوربین در عکاسی مبتدی هستند. 

در دوربین دیجیتال عکاسی a5100 از نظر فوکوس اتوماتیک هیبریدی پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای به چشم می‌خورد. تعداد نقاط تشخیص کنتراست نسبت به NEX-5T ثابت مانده اما تعداد نقاط تشخیص فاز از 99 به 179 افزایش‌یافته است. این تعداد نقطه‌ی اضافه‌شده امکان پوشش بیشتری از فضا را فراهم می‌کنند و درنتیجه امکان ردیابی سوژه‌ی در حالِ حرکت بهتر می‌شود.

A5100 نسبت به a5000 قدمی رو جلوست به‌خصوص در ردیابی سوژه و فیلم‌برداری. سیستم فوکوس اتوماتیکی که در a6000 خودش را به اثبات رسانده بود در این مدل هم مشاهده می‌شود. A5100 هم مانند برادر بزرگش خروجی HDMI را پشتیبانی می‌کند. اصلی‌ترین تفاوت‌ها با a6000، شامل   چشمی و سرعتبیشتر و فلاش­ قوی‌تر است. 

در این کیت، کنار بدنه A5100 یک لنز زوم ۵۰-۱۶ میلی‌متر نیز در نظر گرفته‌شده است. این لنز فاصله کانونی معادل برابر با ۷۵-۲۴ میلی‌متر در دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری دارد و زوایای دید واید تا نرمال را به خوبی پوشش می‌دهد. علاوه بر لرزشگیر دوربین، در این لنز زوم OSS سونی از یک سیستم لرزشگیر اپتیکی SteadyShot نیز بهره گرفته‌شده است تا تصویر با پایداری هر چه بیشتر به ثبت برسد و تأثیرات مخرب لرزش دست و دوربین به میزان قابل‌توجهی - معادل ۴ استاپ سرعت شاتر - کاهش یابد. به لطف همین ویژگی با اطمینان خاطر بیشتری می‌توان در محیط‌های کم‌نور و نسبتاً تاریک، با سرعت شاتر پایین‌تر به عکاسی پرداخت. این لنز از حداقل بازشدگی دریچه دیافراگم F3.5 در فاصله کانونی ۱۶ و F5.6 در فاصله کانونی ۵۰ برخوردار است. این اعداد در بسته‌ترین حالت به F22 و F36 تغییر می‌کند. ساختار اپتیکی لنز ۵۰-۱۶ میلی‌متری سونی از ۹ المان در ۸ گروه مختلف تشکیل شده است. به کارگیری از یک المان ELD به علاوه چهار عدسی aspherical در ساختار این لنز انحرافات و خطاهای رنگی عدسی را به میزان چشم‌گیری کاهش داده است. به لطف همین ویژگی تصویر با وضوح و شفافیت بیشتری به ثبت خواهد رسید و جزییات بیشتری نیز در عکس قابل مشاهده خواهد بود. به علاوه جهت دستیابی به زوم دقیق و سریع‌تر، سونی در این لنز از یک موتور الکترونیکی استفاده کرده است که در نتیجه کاربر با دقت و کنترل بیشتری می‌تواند بر روی سوژه زوم کند. دیافراگم این لنز از ۷ تیغه با لبه‌های دایره شکل، ساخته شده است تا بوکه‌هایی که در پس‌زمینه سوژه شکل می‌گیرند، بسیار محو و دایره‌ای به نظر برسند. دهانه این لنز نیز برای اتصال به فیلتر‌‌های دایره برابر با ۴۰.۵ میلی‌متر مناسب می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23961
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم