Samyang 85mm T1.5 VDSLRII Cine Lens for Sony E-Mount

نام تجاری:
  • مناسب برای دوربین‌های فول‌فریم سونی با مانت E
  • بازشدگی دهانه دیافراگم از T1.5 تا T22
  • پوشش چندلایه بر روی عدسی‌ها برای کاهش بروز Flare
  • استفاده از Standard Gearing برای فوکوس
  • فوکوس Dual Side
  • برخورداری از عدسی‌های AsphericalHybrid
  • تنظیم دستی فوکوس و دیافراگم
  • قابلیت اتصال به فیلتر‌هایی با سایز ۷۲میلی‌متر
  • کمینه فاصله فوکوس ۱۰۶٫۷سانتی‌متری
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
12686
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

لنز Samyang 85mm T1.5 VDSLRII Cine برای دوربین‌های سونی با مانت E طراحی‌شده است. چیدمان منحصربه‌فرد ۹ المان اپتیکی در ۷ گروه و استفاده از عدسی‌های AsphericalHybrid در این مجموعه، اعوجاج و انحرافات رنگی را به حداقل رسانده است، درنتیجه تصویر ثبت شده در این لنز از وضوح و دقت رنگی بالایی برخوردار خواهد بود. همچنین لایه مخصوصی سطح عدسی‌های لنز را پوشانده تا از بروز پدیده Flare جلوگیری شود و بازتاب نور از سطح این المان‌ها به حداقل میزان خود برسد.

سامیانگ این لنز و دیگر لنز‌‌های خانواده Cine را به‌طور مشخص برای مصارف سینمایی و فیلم‌برداری تهیه کرده است. امکان تنظیم فوکوس دستی در چند روش مختلف، قابلیت تغییر دقیق فوکوس از یک سوژه به سوژه دیگر و روان بودن رینگ‌های فوکوس و دیافراگم از فاکتورهایی‌ است که مجموعه لنزهای سری Cine سامیانگ را به انتخابی محبوب در زمینه فیلم‌برداری تبدیل کرده است.

یکی از مزیت‌های استفاده از لنزهای سری VSLR کمپانی Samyang این است که رینگ فوکوس و رینگ دیافراگم تمامی لنزهای این مجموعه به یک شکل کار می‌کنند و از تنظیمات مشترک و واحدی برخوردار هستند؛ بنابراین با تعویض لنز نیازی به تنظیم دوباره دوربین و پارامترهای مربوط به نوردهی و فوکوس وجود ندارد. همچنین در طراحی تمامی لنزهای سری VSLR سامیانگ سعی شده که تصویر شکل گرفته بر روی سنسور دوربین از رنگ و نور یکسانی برخوردار باشند تا عملکرد این لنزها بسیار به یکدیگر نزدیک شود.

فاصله کانونی ۸۵ میلی‌متری باعث شده‌است که 85mm T1.5VDSLRII زاویه‌ای معادل ۲۸٫۳ درجه را در دوربین‌های فول‌فریم ۳۵ میلی‌متری پوشش ‌دهد. حداکثر بازشدگی دهانه دیافراگم T1.5 معادل F1.4 در این لنز، کار کردن در شرایط کم‌نور و محیط‌های تاریک را ممکن کرده است. به‌علاوه امکان تنظیم دیافراگم از T1.5 تا T22 آزادی عمل گسترده‌ای را در تنظیم فوکوس و عمق میدان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که به لطف بازشدگی دهانه دیافراگم تا T1.5 خلقعکس‌هایی با بوکه‌های نرم و زیبا در پس‌زمینه‌ایمحو ممکن شده است.

در ضمن این لنز قابلیت اتصال به فیلترهای دایره‌ای ۷۲‌میلی‌متری را نیز دارد و در صورت نیاز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
12686
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم