لنز Sigma مدل Art 24-70mm F2.8 DG OS HSM مانت EF کانن

نام تجاری:
  • مناسب برای دوربین‌های فول‌فریم کانن با مانت EF
  • بازشدگی دهانه دیافراگم: F2.8 تا F22
  • برخورداری از المان‌های اپتیکی Aspherical و SLD
  • مجهز به موتور فوکوس خودکار هایپرسونیک
  • دیافراگم ۹ تیغه‌ای بالبه‌های دایره‌ای شکل
  • مجهز به لرزشگیر اپتیکی
  • کوتینگ چندلایه بر روی المان‌‌های لنز
  • تشکیل شده از قطعات TSC و دهانه مانت برنجی
  • مستحکم و مقاوم برابر نفوذ گرد‌وغبار
  • قابل اتصال به USB Dock سیگما
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!

خدمات و بیمه‌ها

رضایت شما اولویت ما است.
برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید

بیمه‌های در دسترس برای این محصول

بیمه‌ها در سبد خرید قایل سفارش است
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
۱۵ ماه بیمه کارآفرین
5% از قیمت محصول (+1,998,612 تومان محصول)
مرجع:
22314
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لنز جدید نسل سوم سیگما با نام  sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art برای دوربین‌های فول‌فریم کانن با مانت EF طراحی شده‌ است. این لنز در واقع تصاویر نرمالتا مدیوم‌تله را با کمترین اعوجاج و با دقت رنگی بالایی بر روی حسگر دوربین ثبت می‌کند. برخورداری از سه المان SLD پراکندگی نور و انحرافات رنگی را به کمتریم میزان خود رسانده است. علاوه بر این استفاده از سه عدسی اعوجاج کروی  را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده است. در ضمن پوشش چندلایه مخصوص بر روی عدسی‌ها احتمال بروز پدیده Flare و Ghosting را به کمترین میزان ممکن رسانده است و باعث خواهد شد که در شرایط پرنور تصویر با کنتراست بیشتری به ثبت برسد..

علاوه بر امکان تنظیم فوکوس دستی، لنز sigma 24-70mm Artبه یک موتور فوکوس هایپرسونیک نیز مجهز است. این موتور نسبت به نمونه‌های قبلی با الگوریتمی بهینه‌تر کار می‌کند تا دقت و سرعت بیشتری را در فرایند فوکوس خودکار ارائه دهد. این لنز برای دسترسی به تنظیم دقیق و بی‌نقص فوکوس در حالت Manual از یک رینگ فوکوس بزرگ و خوش‌دست نیز بهره می‌برد.

دیافراگم این لنز آرت سیگما از ۹ تیغه دایر‌ه‌ای تشکیل شده است که در نتیجه آن پس‌زمینه تصویر بسیار طبیعی‌تر به نظر خواهد رسید.برخورداری از این تعداد تیغه در دیافراگم بوکه‌ها را تقریباً به صورت دایره‌ای و نزدیک به آن چیزی که چشم انسان مشاهده می‌کند به ثبت می‌رساند.

در ساختار اپتیکی sigma 24-70mm Art از ۱۹ المان اپتیکی در ۱۴ گروه مختلف استفاده شده است. به علاوه تمامی قطعات به کار گرفته شده در این لنز در برابر حرارت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این لنز از دهانه مانت برنجی برخوردار است تا استحکام آن در برابر تعویض و اتصال مداوم به بدنه افزایش یابد.

امکان تنظیم بازشدگی دهانه دیافراگم از F2.8 تا F22 در این لنز آزادی عمل گسترده‌ای را در تنظیم عمق میدان ارائه می‌دهد. در تمام فواصل کانونی حداقل عدد دیافراگم ثابت و برابر با F2.8 می‌باشد که برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور آزادی عمل بیشتری را در تنظیمات نوردهی در اختیار عکاس قرار می‌دهد. در ضمن حداقل بازشدگی F22 تصویری با عمق میدان بسیار بالا ارائه می‌دهد. این ویژگی برای زمان‌هایی که می‌خواهید چند سوژه در فاصله‌های مختلف را در یک کادر قرار دهید بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که کمینه فاصله فوکوس ۲۴ سانتی‌متری در این لنز قرار دان سوژه در نزدیکی آن را ممکن کرده است.

در کنار ویژگی‌های که به آن اشاره شد لنز sigma 24-70mm Art به یک لرزش‌گیر اپتیکال نیز مجهز است که اثرات لرزش دست و دوربین را هنگام  فیلم‌برداری و عکاسی را به حداقل میزان ممکن می‌رساند. این ویژگی به خصوص در فواصل کانونی تله که لرزش بسیار کم دوربین نیز می‌تواند در وضوح تصویر تأثیر منفی بگذارد بسیار حائز اهمیت است.

لنز sigma 24-70mm Art قابل اتصال به USB Dock سیگما می‌باشد تا در صورت لزوم تنظیمات لنز و پارامتر‌های مرتبط اصلاح شوند و با فرم‌ویر لنز ارتقا داده شود.

قطعات به کار گرفته شده در این لنز مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت دارند در نتیجه لنز 24-70 میلی‌متر سری Art سیگما از عمر مفید بالایی برخوردار است.

پیشنهادهای جایگزین

لنزهای سری آرت سیگما به کیفیت ساخت و عملکرد بسیار بالا با قیمتی کمتر از لنزهای پرچمدار خود برند‌های سازنده دوربین شهرت دارند. این مدل نیز از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و با ۲۰۰ گرم وزن بیشتر، به یک لرزشگیر اپتیکال بی‌رقیب مجهز شده است. البته شارپنسی که از لنزهای این سری سیگما انتظار داریم، در این مدل دیده نمی‌شود و در گشودگی‌های زیاد دیافراگم، تفکیک‌پذیری به ویژه در لبه‌های تصویر از دست می‌رود. متأسفانه عملکرد فوکوس خودکار پیاپی روی سوژ‌ه‌های متحرک خطای نسبتا زیادی دارد و برای عکاسی حیات‌وحش یا ورزشی گزینه مناسبی نیست. اگر به دنبال یک لنز مناسب برای این سبک‌های عکاسی هستید یا صرفا شارپنس بیشتری در گشودگی‌های f/2.8 تا f/5.6 می‌خواهید، به گزینه‌های زیر توجه کنید.

۱- لنز کانن مدل Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM:  با حدود ۸۰۰ گرم وزن، شارپنس فوق‌العاده این لنز در کنار خطاهای بسیار کم نوری و رنگی و دقت بسیار بالا در فوکوس پیاپی، این لنز را چند پله بالاتر از سیگما قرار می‌دهد. اگرچه نبود لرزشگیر اپتیکال در این لنز به شدت احساس می‌شود و در شرایط نوری نامناسب و سرعت‌های پایین شاتر، استفاده از این لنز بدون سه‌پایه عملا غیر ممکن است. اگر برای عکاسی ورزشی‌ یا حیات‌وحش به دنبال یک لنز ۷۰-۲۴ میلی‌متر می‌گردید، این بهترین گزینه برای شماست. در غیر این صورت با این برچسب قیمت نفسگیر، گزینه‌های تامرون و سیگما برای استفاده روزمره مناسب‌تر هستند.

۲- لنز تامرون مدل Tamron SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD G2: نسل دوم این لنز کیفیت ساخت بسیار بهتری نسبت به نسل اول پیدا کرده است. با ۹۰۰ گرم وزن، لرزشگیر اپتیکال و شارپنس راضی‌کننده، شاید بهترین انتخاب به عنوان یک لنز ۷۰-۲۴ میلی‌متر روزمره همین گزینه باشد. عملکرد فوکوس خودکار پیاپی بهتر از سیگما است اما همچنان به پای کانن نمی‌رسد و به همین دلیل بهتر است برای عکاسی ورزشی یا حیات‌وحش به سراغ آن نیایید. اما لرزشگیر اپتیکال مناسب، شارپنس بسیار بالا و قیمت مناسب، این لنز را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طیف وسیعی از کاربران تبدیل می‌کند. بزرگترین نقطه ضعف این لنز در برابر سیگما، کیفیت پایین بوکه‌ها است. با کمی بودجه بیشتر و به عنوان یک عکاس نیمه‌حرفه‌ای، می‌توانید در کنار این لنز تامرون، یک لنز ۵۰ میلی‌متر پرتره با بیشینه گشودگی دیافراگم f/1.8 تهیه کنید تا از لذت ثبت بوکه‌های چشم‌نواز نیز بی‌نصیب نمانید.

۳- لنز کانن مدل Canon 24-70mm f/4L IS USM: ۴۰۰ گرم وزن کمتر، شارپنس شگفت‌انگیز، لرزشگیر اپتیکال و حالت عکاسی ماکرو، این لنز را به گزینه‌ای وسوسه انگیز در برابر لنز سیگما تبدیل می‌کند. بیشینه گشودگی دیافراگم f/2.8 در لنز سیگما یک برتری تمام عیار به حساب می‌آید و امکان عکاسی در شرایط نوری نامناسب مانند جشن‌ها و میهمانی‌‌ها را فراهم می‌کند. در عوض این لنز کانن می‌تواند یک همراه روزمره و همیشگی باشد که در طیف وسیع‌تری از موقعیت‌ها، کارایی بهتری دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
22314
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
  • لنز واید مخصوص دوربین‌های Full Frame
  • دیافراگم f/1.4 – f/16
  • دارای دو عدسی FLD و پنج عدسی SLD
  • دارای دو عدسی Asperical
  • پوشش چند لایه مخصوص
  • دارای موتور فوکوس بیصدا HyperSonic
  • دیافراگم ۹ پره‌ای مدور
  • همراه با هود لنز گلبرگی شکل
  • هماهنگی با داک Sigma USB
690,000 تومان
  • بیمه دوربین و لنز عکاسی (کانن،نیکون) 2 درصد از قیمت کالا و بیمه دوربین و لنز سونی و دوربین های فیلمبرداری 5 درصد می باشد که می بایست معادل قیمت آن برگ بیمه نامه خریداری شود 
  • به طور مثال : اگر دوربین کاننی خریداری شود که قیمت آن 20،000،000 ریال باشد مبلغ حق بیمه آن 400،000 ریال می باشد که در ازای آن می بایست 40 عدد کوپن 10،000 ریالی بیمه خریداری شود تا کالای شما بیمه شود.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم