اینترفیس صوتی رود مدل Rode AI-Micro

نام تجاری:
  • اینترفیس دو کاناله برای موبایل و کامپیوتر
  • کیفیت ضبط صدای استودیویی
  • سازگار با میکروفون‌های مجهز به خروجی ۳.۵ میلی‌متری
  • تشخیص خودکار میکروفون با جک TRS و TRRS
  • خروجی هدفون برای مانیتورینگ
  • اتصال از طریق USB-C، USB-A و لایتنینگ
ادامه مطلبShow less
5,500,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۰۸/۰۸

در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
23637
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

اینترفیس صوتی رود مدل Rode AI-Micro یک محصول جمع و جور و کارامد برای ضبط دو کانال صدا با کیفیت بالا بر روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر است. این اینترفیس به دو ورودی با تشخیص خودکار برای شناسایی انواع میکروفون‌ها با جک ۳.۵ میلی‌متری و یک خروجی هدفون مجهز شده است. از این خروجی هدفون می‌توان برای مانیتورینگ مستقیم صدای دریافت شده از میکروفون‌ها استفاده کرد. برای اتصال این محصول به آیفون و آیپد می‌توان از خروجی لایتنینگ استفاده کرد. اتصال به آیپد پرو جدید، لپتاپ‌ها، گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی نیز از طریق درگاه USB Type-C انجام می‌شود. خروجی USB Type-A نیز برای اتصال به لپتاپ و کامپیوتر‌ها مناسب است.

استفاده از این محصول به تولیدکنندگان محتوای ویدئویی، استریمرها، گویندگان پادکست و کاربرانی که قصد ضبط حرفه‌ای تر صدا را دارند توصیه می‌شود. حداکثر کیفیت قابل ضبط توسط این اینترفیس صوتی برابر 24-bit/48kHz است که تحسین برانگیز است. اتصال انواع میکروفون‌ها با جک ۳.۵ میلی‌متری TRS یا TRRS به اینترفیس صوتی رود مدل Rode AI-Micro ممکن است و دستگاه به طور خودکار نوع اتصال را تشخیص می‌دهد.

اینترفیس صوتی رود مدل Rode AI-Micro کمتر از ۲۰ گرم وزن دارد و به لطف ابعاد کوچک آن، می‌توان آن را در هر موقعیتی همراه داشت. این محصول با اپلیکیشن‌های اختصاصی رود با نام‌های Rode Connect، Rode Central و Rode Reporter سازگاری کامل دارد و تنظیم و بهینه‌سازی صدای دریافت شده از میکروفون‌ها توسط این نرم‌افزار‌ها ممکن است.

اینترفیس صوتی رود مدل Rode AI-Micro یک نوآوری جدید در زمینه ضبط صدا است که به تولید محتوا توسط تمامی افراد، از مبتدی تا حرفه‌ای، کمک می‌کند تا سطح کیفیت بالاتری از ضبط صدا را تجربه کنند. قابلیت‌های متعدد،‌ استفاده آسان، ابعاد جمع و جور و امکانات حرفه‌ای با اپلیکیشن‌های موبایل و کامپیوتر، سبب شده تا این اینترفیس صوتی یک راهکار همه جانبه برای کاربران باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23637

مشخصات

وزن
۱۴ گرم
برند
Rode
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

وزن ۱۴ گرم
برند Rode

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم