فلاش اکسترنال کانن مدل 600EX II-RT

نام تجاری:
  • فلاش رو دوربینی سازگار با E-TTL/E-TTL II کانن
  • استفاده از فرکانس رادیویی 2.4 گیگاهرتز
  • عدد راهنمای 60
  • محدوده بزرگنمایی 200-20 میلی‌متر
  • چرخش سر فلاش در راستای عمودی و افقی
  • ویژگی بهبود یافته عکاسی پی‌در‌پی
  • سینک شدن با شاتر در سرعت‌های بالا
  • همگام‌سازی با پرده اول و دوم شاتر
  • به همراه پنل انعکاسی و فیلترهای رنگی
  • کار کردن با 4 باتری سایز AA
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
12447
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

فلاش رو دوربینی مدل Speedlite 600EX II-RT محصولی از کانن می‌باشد که به طور ویژه برای دوربین‌های مجهز به قابلیت E-TTL/E-TTL II این کمپانی طراحی و ساخته شده است. این فلاش از فرکانس استاندارد 2.4 گیگاهرتز برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده می‌کند. Speedlite 600EX II-RT از عدد راهنمای 60 برخوردار بوده و محدوده بزرگنمایی 200-20 میلی‌متر را پوشش می‌دهد. به منظور راحتی و دقت بیشتر هنگام تنظیم زاویه نور، می‌توان سر فلاش را تا 90 درجه در راستای عمود و تا 180 درجه در راستای افقی چرخاند. شرکت سازنده ادعا می‌کند که عملکرد این فلاش هنگام عکاسی پی‌در‌پی در حدود 1.1 تا 1.5 برابر بهبود یافته و حتی با استفاده از یک باتری پک اضافی می‌توان آن را تا 2 برابر افزایش داد. همچنین منوی تنظیمات به شکل ساده‌تری بازطراحی شده تا انجام تنظیمات دلخواه به مراتب آسان‌تر و سریع‌تر گردد. علاوه بر این برای همگام‌سازی Speedlite 600EX II-RT با دیگر فلاش‌ها نیازی به قرار گیری مستقیم آن‌ها در روبروی یکدیگر نیست چراکه وجود موانع در سر راه فلاش، عمل دریافت و انتقال اطلاعات را به مشکل مواجه نخواهد کرد.

در پشت فلاش Speedlite 600EX II-RT، یک نمایشگر تک رنگ از نوع LCD تعبیه شده که وضعیت فلاش را نمایش می‌دهد و انجام تنظیمات دلخواه و گشت‌و‌گذار در منوهای مختلف را برای کاربر آسان و لذت‌بخش می‌کند. ضمنا آن‌طور که سازنده این فلاش یعنی کانن اذعان داشته، بدنه Speedlite 600EX II-RT به خوبی عایق‌بندی شده و از مقاومت بالایی در برابر نفوذ گردوغبار و رطوبت برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این فلاش رو دوربینی می‌توان به سینک شدن با شاتر در سرعت‌های بالا و همگام‌سازی با پرده اول و دوم شاتر اشاره داست. همچنین زمان شارژ مجدد فلاش در محدوده 0.1 تا 5.5 ثانیه قرار دارد و که در حالت Quick Mode می‌توان این زمان را تا 3.3 ثانیه کاهش داد. برای تامین انرژی Speedlite 600EX II-RT می‌توان از 4 باتری با سایز AA بهره گرفت. علاوه بر این، یک درگاه برای استفاده از منبع تغذیه‌ خارجی نیز بر روی بدنه این فلاش تعبیه شده است. در توضیحات این فلاش کانن آمده است که با هر بار شارژ کامل باتری‌ها، قادر به ثبت 100 تا 700 فلاش – بر حسب قدرت خروجی – خواهید بود.

Speedlite 600EX II-RT سازگاری کامل با فرستنده ST-E3 Speedlite و YN-E3-RT داشته و می‌توان ضریب نوردهی آن را از 1:8 تا 1:1 تا 8:1 در فواصل پله‌ای ½ استاپ تنظیم نمود. همچنین در حالت دستی می‌توان قدرت خروجی فلاش را از 1/1 تا 1/128 حداکثر توان خروجی در فواصل پله‌ای 1/3 استاپ تنظیم کرد. مدت‌زمان نوردهی این فلاش نیز در حدود 1.8 میلی‌ثانیه عنوان شده که در صورت استفاده از حالت Quick Mode به 2.3 میلی‌ثانیه افزایش پیدا خواهد کرد. در پایان لازم به اشاره است که همراه Speedlite 600EX II-RT، یک پنل انعکاسی داخلی و فیلترهای رنگی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای تنظیم و کنترل نور خروجی و افزودن جلوه‌های رنگی مختلف بهره گرفت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
12447
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
باسلام\nقبل از هرچیز میخواستم یه تشکر ویژه ، ازصمیم قلب و تمام قد از پیکسل داشته باشم که در شرایط ملتهب بازار که هیچ فروشگاهی چه اینترنتی و چه حقیقی ، این فلاش را کمتر از۳ میلیون تومان حاضر به فروشش نبود، در عین سخاوتمندی با۱۰‎٪ تخفیف این فلاش را به قیمت ۲/۶۶۰/۰۰۰تومان برای فروش ارایه کرده بود که ازین حرکت انسانی پیکسل بسیار سپاسگذارم.\nدر مورد این فلاش همین بس که بگویم اینجانب برای ثبت افتادن قطرات آب بر روی یک سطح خیس، نیاز به عکاسی در سرعت ۱/۸۰۰۰ و ایزو حوالی ۱۰۰ و نیز دیافراگم حدود ۸ داشتم، قبل از خرید این فلاش، اقدام به خرید یک فلاش استودیویی پیشرفته تایپ ۲ و با قدرت خروجی۶۰۰ژول نمودم که علی رغم تهیه یک رادیو فلاش پیشرفته برای آن ، هرگز نتونستم به سینک بالای ۱/۲۰۰۰ ثانیه برسم که به هیچ وجه کافی نبود، از دیگر سو اقدام به خرید ۳عدد لامپ بسیار پرقدرت اوسرام ۱۰۰۰وات اورجینال که مجموعا خروجی۳۰۰۰وات با کلوین۳۵۰۰ را میداد نمودم، و در عین ناباوری متوجه کافی نبودن نور حاصله جهت عکاسی مورد بحث شدم، در نهایت این هیولای کوچک را از پیکسل عزیز خریدم و با صرف کمترین وقت و انرژی، در عین ناباوری، پس از ۱۷شات به نتیجه دلخواه خودم رسیدم، این فلاش بمانند یک مینی خورشید هوشمند است که تمام نیازهایتان را یکجا و بطور کامل برآورده میکند.

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم