لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro

نام تجاری:
  • حداکثر وزن قابل تحمل ۶.۴۹ کیلوگرم
  • باتری پک PowerPlus
  • دسته جدید SmartSling
  • کنترلر و فرستنده  زوم و فوکوس
  • سیستم جدید قفل محور
  • کنترل حرکتی ViaTouch 2.0
  • راه‌اندازی یا شارژ با اتصال آداپتور برق شهری
  • هولدر موبایل
  • نمایشگر وضعیت OLED
ادامه مطلبShow less
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت
  • ۶ ماه گارانتی سورین
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
26797
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro یک طراحی متفاوت و جدید نسبت به گیمبال‌های نسل قبلی است که با دسته قابل جدا شدن، تحمل وزن ۶.۵ کیلوگرمی، سیستم جدید قفل محور و سیستم کنترل حرکتی ViaTouch 2.0 به بازار عرضه شده است. این گیمبال دارای ویژگی‌های متعدد و پیشرفته دیگری مانند انتقال بی‌سیم تصاویر، کنترلر‌های حرفه‌ای زوم و فوکوس و باتری اکسترنال است. از این گیمبال می‌توان برای استفاده با طیف وسیعی از دوربین‌ها استفاده کرد اما برای این کار نیاز به تهیه یک ماژول مخصوص برای افزایش طول بازوی افقی است که در این نسخه جدید در زاویه ۵۵ درجه قرار گرفته است.

گیمبال ژیون تک CRANE 3S Pro دو حالت در دست گرفتن بوده و دسته آن نیز جدا شونده است. دسته SmartSling یک دسته ارگونومیک با جوی‌استیک و دکمه‌های کنترلی است و دستع EasySling که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد، همین قابلیت را بدون دکمه‌های کنترلی ارائه می‌دهد. با استفاده از این دسته می‌توان به سرعت به حالت تصویربرداری از زاویه پایین رفت و لزوما نیازی به استفاده از هر دو دست نیست. تمام تنظیمات مورد نیاز در دسترس هستند و وضعیت تنظیمات نیز از طریق نمایشگر OLED این محصول قابل مشاهده است. اپلیکیشن رایگان ژیون نیز برای دستگاه‌های اندروید و iOS موجود است و قابلیت‌های ویژه‌ای از جمله تصویربرداری پانوراما، فوکوس تایم‌لپس، موشن تایم‌لپس و تایم‌لپس با نوردهی طولانی را در کنار تنظیمات دوربین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قابلیت راه‌اندازی لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro از طریق باتری داخلی یا اتصال آداپتور برق مستقیم شهری یا باتری پک PowerPlus وجود دارد. این باتری پک شامل ۶ عدد باتری ۱۸۶۵۰ است. امکان کنترل این گیمبال از طریق قابلیت جدید ViaTouch 2.0 با بلوتوث ۵.۰ و گوشی موبایل وجود دارد. به همراه این محصول یک سیستم انتقال تصویر TransMount نیز وجود دارد که با اتصال به دوربین و مانت کردن فرستنده بر روی گیمبال می‌توان تصویر دوربین را به صورت زنده بر روی گیرنده این سیستم مشاهده کرد.

۹ جای پیچ مخصوص برای مانت کردن لوازم جانبی بر روی لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro در نظر گرفته شده تا انواع تجهیزات TransMount یا محصولات سایر شرکت‌ها را بتوان به سادگی بر روی آن سوار کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گیمبال، سیستم جدید قفل محور است که از یک قفل زبانه‌ای مجزا برای هر محور بهره می‌برد. به این ترتیب می‌توان با قفل کردن محور‌ها، وضعیت توازن دوربین را حفظ کرد تا نیازی به تنظیم توازن مجدد پس از هربار راه‌اندازی گیمبال نباشد. یک هولدر موبایل نیز به همراه گیمبال Crane 3S Pro عرضه شده است که امکان نگهداری محکم موبایل را در زمان حرکات گیمبال فراهم می‌کند.

طراحی نوآورانه گیمبال Crane 3S Pro

دسته‌های زاویه‌دار با قابلیت جدا شدن این گیمبال، امکان استفاده دو دستی از آن را ممکن می‌کنند. دسته SmartSling دارای دکمه‌های کنترلی است و به همراه این محصول عرضه شده است. دسته EasySling نیز به صورت جداگانه به فروش می‌رسد که یک دسته ساده است.

موتور‌های گرید پرواز

لرزشگیر دوربین ژیون تک مدل Zhiyun-Tech CRANE 3S Pro دارای موتور‌های قدرتمندی است و به لطف طراحی جدید قابلیت تحمل ۶.۵ کیلوگرم وزن را دارد.

قفل‌های محور با طراحی زبانه‌دار

گیمبال Crane 3S Pro با زبانه‌های قفل شونده بر روی هر محور طراحی شده که بتوان وضعیت توازن را حفظ کرد و پس از هربار راه‌اندازی یا تعویض باتری نیازی به توازن مجدد نباشد. با روشن شدن مجدد، گیمبال به وضعیت توازن قبلی بر می‌گردد.

سیستم کنترلی ViaTouch 2.0

این سیستم شامل مجموعه‌ای از تنظیمات با اپلیکیشن Zhiyun است که امکان کادربندی تصاویر، تنظیم برخی حرکات گیمبال و تنظیم دوربین متصل به آن را فراهم می‌کند.

محتویات بسته‌بندی

پکیج Pro این محصول شامل یک فرستتده انتقال تصاویر TransMount Image Transmission System، باتری پک PowerPlus، کنترلر‌های زوم و فوکوس و یک هولدر موبایل است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
26797

مشخصات

برند
Zhiyun-Tech
مناسب برای
دوربین
تعداد محورها
۳ محور
بازه گردش
Yaw (Pan): 360° | Pitch (Tilt): 360° | Roll: 330° (-255 to 75°)
وزن قابل‌تحمل
۰.۶ تا ۶.۴۹ کیلوگرم
تعداد دسته‌های نگهدارنده
تک دسته
درگاه‌های اتصال
یک درگاه USB-C | درگاه شارژ
باتری
۳ باتری 18650
ظرفیت باتری
۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت
عمر باتری
۱۲ ساعت
مانت
۹ مانت ۱/۴ اینچی
ابعاد
۳۴۶x۳۴۴x۹۸ میلی‌متر
وزن
۲.۴۷ کیلوگرم
دمای مناسب برای استفاده
منفی ۱۰ تا مثبت ۴۵ درجه سانتی‌گراد
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
محتویات جعبه

سایر ویژگی‌ها

برند Zhiyun-Tech
مناسب برای دوربین
تعداد محورها ۳ محور
بازه گردش Yaw (Pan): 360° | Pitch (Tilt): 360° | Roll: 330° (-255 to 75°)
وزن قابل‌تحمل ۰.۶ تا ۶.۴۹ کیلوگرم
تعداد دسته‌های نگهدارنده تک دسته
درگاه‌های اتصال یک درگاه USB-C | درگاه شارژ
باتری ۳ باتری 18650
ظرفیت باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت
عمر باتری ۱۲ ساعت
مانت ۹ مانت ۱/۴ اینچی
ابعاد ۳۴۶x۳۴۴x۹۸ میلی‌متر
وزن ۲.۴۷ کیلوگرم
دمای مناسب برای استفاده منفی ۱۰ تا مثبت ۴۵ درجه سانتی‌گراد

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم