گیمبال ۳ محوره DJI مدل Ronin

نام تجاری:

تثبیت‌کننده‌ی سه‌محوره گیمبالی

ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
7800
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

این تثبیت‌کننده لرزش دست شما را در هنگام تصویر‌برداری خنثی کرده و آزادی عمل بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد. برای هرچه بیش‌تر کاهش دادن میزان لرزش، از مبدل‌های الکترونیکی به‌جای مکانیکی در موتور‌های این تثبیت‌کننده استفاده‌شده است. این تثبیت‌کننده با بیش‌تر دوربین‌ها سازگار است و می‌تواند تا بیش از 7 کیلوگرم را تحمل کند. موتور‌های به‌کار رفته در این محصول سه محوره هستند: یک محور برای حرکت جانبی و حفظ کردن خط افق، یک محور برای حرکت جلو و عقب (Tilt) و یک محور نیز برای پنینگ. این سیستم دارای دقت بالایی بوده و می‌توان آن را با کامپیوتر کنترل کرد. مقدار دقت این دستگاه ±0.02° است. واحد اندازه‌گیری داخلی (IMU) این دستگاه می‌توانند با دقت بالا حرکات را ردیابی کرده و به‌درستی حرکات عمدی از غیرعمدی را تشخیص دهد. برای جبران حرکات ناخواسته، این واحد موتور‌های سیستم را در گیرکرده تا تکان‌های ناشی از حرکات غیرعمدی را جبران کنند. افزودن بر این‌ها، زمانی که به‌صورت دستی در حال تصویربرداری هستید، استفاده از گیمبال در هنگان تصویر‌برداری در وسایل نقلیه می‌تواند به‌خوبی حرکات ناخواسته را دفع کرده و تصویر‌برداری را بدون لرزش به پایان رساند. در این کاربرد، استفاده از سه‌پایه و سایر تجهیزات نگه‌دارنده دوربین زیاد به‌کار نخواهد آمد.

این دستگاه از سیستم تصویر‌برداری دوگانه پشتیبانی می‌کند. در این حالت، یک عملگر ثانویه برای استفاده از فرستنده رادیویی مورداستفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این فرستنده رادیویی می‌تواند حرکت دوربین به جلو و عقب (Tilt) و پنینگ را مستقل از حرکت تثبیت‌کننده  از راه دور کنترل کرد. چنانچه قصد داشته باشید تا از فرستنده رادیویی دیگری استفاده کنید، این تثبیت‌کننده دارای درگاه D-Bus است. با استفاده از این درگاه می‌توانید گیرنده خود را بر روی این دستگاه نصب کنید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
7800
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
واقعا موندم چرا اینقد محصولات dji رو گرون میدید!! شاید چون تنها وارد کننده اید و ازین حرفا ولی این قیمتش نباید بیشتر از 7800-900 باشه. لطفا \"بیشتر\" تجدید نظر کنید تو قیمتاتون.

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم