مشاهده تمام تصاویر

DJI Osmo Mobile Gimbal Stabilizer for Smartphones

نام تجاری:
  • لرزشگیر حرفه‌ای برای رکورد ویدئوهای نرم و بدون لرزش
  • مخصوص تلفن‌های همراه
  • مجهز به فناوری بلوتوث نسخه ۴ برای سینک شدن با گوشی موبایل
  • مجهز به باتری هوشمند داخلی با ظرفیت ۹۸۰ میلی‌آمپر ساعت
  • امکان نصب گوشی‌هایی با عرض ۵۸ تا ۸۵ میلی‌متر
  • دارای باتری ۹۸۰ میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-پلیمر
ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
  • نقره ای
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
12646
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
محصولات مرتبط
توضیحات

 بی‌تردید محصولات خانواده Osmo شرکت DJI، یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین ابزارهای معرفی شده توسط این کمپانی پیشرو بشمار می‌روند. تنوع این شاخه از محصولات به اندازه‌ای گسترده است که کاربران مختلف با نیازهای متفاوت بتوانند نزدیک‌ترین انتخاب را از میان دوربین و گیمبال‌های مجتمع Osmo داشته باشند. با این وجود یکی از نکاتی که در مورد تمام مدل‌های Osmo وجود دارد این است که نمی‌توان دوربین را از گیمبال جدا نمود. با اینکه دوربین‌های نصب شده بر روی گیمبال‌های Osmo همگی جزو بهترین دوربین‌ها در میان هم‌رده‌های خود بشمار می‌روند ولی خاصیت مجتمع بودن آن‌ها، مانع از جداسازی دوربین و جایگزین کردن‌شان می‌شود. گویا تقاضا برای عرضه نسخه‌ای از Osmo که فاقد دوربین مجتمع باشد به حدی بالا رفت که شرکت DJI سرانجام در نمایشگاه IFA 2016 تصمیم به رونمایی از چنین محصولی گرفت. مزیت این مدل از Osmo که با نام Osmo Mobile شناخته می‌شود این است که می‌توان توسط اسمارت‌فون خود، ویدئوهای حرفه‌ای بدون لرزش را به ثبت رساند. عدم بهره‌مندی از دوربین مجتمع در Osmo Mobile سبب شده تا قیمت نهایی این محصول به میزان قابل توجهی کاهش یابد. لازم به اشاره است که هولدر یا همان نگه‌دارنده این گیمبال این امکان را فراهم آورده تا گوشی‌های موبایل با عرض 58 تا 85 میلی‌متر را داخل آن قرار داد و تصویربرداری سطح بالایی را با آن تجربه نمود.

مانند سایر Osmo‌ها مهم‌ترین نقاط قوت Osmo Mobile را می‌توان عملکرد بی‌نظیر سیستم لرزشگیر آن دانست. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود یک ویدئو را در سطح حرفه‌ای دسته‌بندی کنیم، بدون شک عدم لرزش تصویر است. کمپانی DJI اطمینان داده است که فیلم‌های رکورد شده توسط Osmo Mobileتقریباً بدون لرزش خواهند بود و لرزشگیر ۳ محوره آن بدون نقص کار می‌کند. DJI درباره عملکرد سیستم لرزشگیر این گیمبال می‌گوید که سعی بر آن داشته تا با معرفی لرزشگیر Osmo، استانداردی در سطح Stabilizer‌های سینمایی خلق کند. هرچند که این اظهار نظر تا حد زیادی اغراق‌آمیز جلوه می‌کند ولی حقیقت امر آن است که ویدئوهای ضبط شده توسط این گیمبال بسیار نرم و بدون لرزش هستند.

روی دسته Osmo Mobileیک سری امکانات اولیه کنترل دوربین قرار گرفته است که می‌توانید توسط آن‌ها گوشی موبایل را به‌صورت دستی Pan و Tilt کنید. به این معنی که می‌توانید با نگه داشتن یک دکمه جویستیک، گوشی را به سمت بالا و پایین یا چپ و راست بچرخانید. به لطف این قابلیت‌ها، Osmo Mobile ابزاری بسیار کارآمد و ایده آل برای ثبت تصاویر پانورامای فوق‌العاده و ویدئوهای تایم‌-لپس شگفت‌انگیز محسوب می‌شود.Osmo Mobile از فناوری بلوتوث نسخه ۴ بهره می‌برد و از همین طریق به گوشی موبایل متصل می‌شود. از آنجایی که مستقیماً توسط اسمارت‌فون عمل رکورد ویدئو صورت می‌گیرد، این امکان به وجود می‌آید تا از طریق نمایشگر گوشی موبایل آنچه که در هر حال رکورد آن هستید را مشاهده کنید.

لرزش گیر سه محوره

گیمبال Osmo Mobileروی یک موتور لرزشگیر قرار گرفته که علاوه بر کنترل لرزش‌های دوربین در سه محور، می‌تواند دوربین را در جهت‌های مختلف بچرخاند؛ بنابراین حرکت‌های دست کاربر موجب چرخش دوربین نمی‌شود و برای چرخیدن زاویه دوربین می‌بایست توسط دکمه چهار جهته روی دسته آن را به اطراف چرخاند. Osmo Mobileمی‌تواند در جهت افقی (Panning) تا ۳۲۰درجه و در جهت بالا و پایین (Tilt) با زاویه ۳۵ درجه رو به پایین و با زاویه ۱۳۵ درجه رو به بالا بچرخد. سرعت چرخش این دوربین نیز ۱۲۰ درجه بر ثانیه است. قابلیت عکاسی پانوراما در این دوربین بسیار جالب عمل می‌کند. کافی است گیمبال را بالای سر خود بگیرید و دکمه عکاسی را بزنید. بلافاصله گوشی موبایل به‌ طور خودکار شروع به چرخش کرده و پشت سر هم عکس می‌گیرد.

قابلیت جالب دیگر Osmo Mobile امکان ضبط ویدئو‌های تایم‌ لپس است. در این حالت دوربین می‌تواند چه روی دست و چه روی سه‌پایه، از یک صحنه، عکس‌های پی‌درپی با فاصله زمانی مشخص بگیرد و سپس این عکس‌ها را با هم ترکیب کند تا این تصاویر به یک ویدئوی خارق‌العاده تبدیل شود.

یکی از ویژگی‌های جالب و کاربردی برای این گیمبال لرزشگیر، امکان عکس‌برداری در نور کم برای نوردهی‌های طولانی است. عکاسان معمولاً برای نوردهی در نور کم از سه‌پایه استفاده می‌کنند تا در نوردهی‌های طولانی، لرزش‌های دوربین باعث ایجاد محوی نشود اما لرزش گیر فوق‌العاده روی این دوربین به شما اجازه می‌دهد بدون سه‌پایه و روی دست، تا یک ثانیه نوردهی کنید. جالب اینجاست که با کمی تمرین نیز می‌توانید این زمان را طولانی‌تر کنید.

گیمبال Osmo Mobile دارای یک باتری داخلی از نوع لیتیوم-پلیمر و با ظرفیت ۹۸۰میلی‌آمپر ساعت است که البته امکان تعویض آن نیز وجود دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
12646
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
4
1 نظر
کیفیت
(4)
قیمت
(4)
من قصد خرید این گیمبال را دارم. اما نمی دونم با گوشی من سازگار هست یا نه؟ لطفاً بفرمایید این محصول با گوشی لومیا 640xl دو سیم کارت می شه استفاده کرد یا نه؟ البته منظورم تحمل وزن گوشی هست. وگرنه می دونم که نرم افزار DJI GO اساساً نسخه ویندوز فون نداره متاسفانه...!!!

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
  • باتری هوشمند قابل شارژ مخصوص DJI OSMO
  • ظرفیت ۹۸۰ میلی‌آمپر ساعتی
  • مجهز به قابلیت ذخیره انرژی
  • استفاده به عنوان دسته سلفی
  • طول قابل افزایش
  • طراحی تلسکوپی
  • بال‌هد مفصل‌ دار
  • اتصال ¼ اینچی
  • دارای بند دستی

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم