Blackmagic Design ATEM 1 M/E Production Studio 4K

نام تجاری:
  • پشتیبانی از NTSC/PAL/HD/UltraHD 4K @ 10-bit
  • ۱۰ ورودی 6G-SDI  و یک ورودی HDMI برای صدا و تصویر
  • ورودی‌ها و خروجی‌های جداگانه برای صدا
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
11454
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

ATEM 1 M/E Production Studio 4K بلک‌ مجیک یک سوئیچر با سایز استاندارد 1RU برای کنترل مستقیم تعداد زیادی تصویر دریافتی از دوربین‌ها، از طریق ۱۱ ورودی جداگانه‌ی باکیفیت است. پشتیبانی از استانداردهای NTSC/PAL/HD و اولترا اچ‌دی تضمین‌کننده سازگاری آن با طیف گسترده‌ای از دوربین‌ها و دیگر سیستم‌هااست که تهیه برنامه با کیفیت HD، SD و یا اولترا اچ‌دی را ممکن می‌سازد. تمام این مراحل و همگام سازی‌ها در لحظه و بدون وقفه انجام می‌گیرند.

۱۰ ورودی این سوئیچر از نوع 6G-SDI است که یک مورد از آن‌ها قابل جایگزینی با یک ورودی HDMI می‌باشد. این سوئیچر دارای هشت خروجی تصویر همواره فعال است. دو خروجی SDI و یک خروجی HDMI که هردو توانایی ارسال تصاویر SD/HD/Ultra HD را دارند بعلاوه یک خروجی تصویر بدون درج هیچ‌گونه موارد گرافیکی ضمیمه شده به تصویر، از جمله‌ی این خروجی‌ها هستند. یک خروجی هم مختص کاهش ابعاد تصاویر بزرگ‌تر از HD است که برای نمایش تصاویر متناسب با مانیتورهای HD تعبیه شده است.

حداکثر ابعاد قابل پشتیبانی توسط این سوئیچر، 4K با رزولوشن 3840x2160 پیکسل است. لازم به ذکر است برای یک پروژه واحد باید از تصاویر ورودی با استانداردهای مشابه استفاده شود.

دو خروجی Multi View هم روی بدنه این دستگاه موجود است. یکی از این خروجی‌ها SDI و دیگری HDMI است. هر یک از این خروجی‌ها به‌طور همزمان تمام تصاویر دریافتی، یک تصویر پیش‌نمایش و تصویر نهایی (در مجموع ده تصویر) را در یک صفحه‌نمایش می‌دهند که موجب صرفه‌جویی در زمان، فضای موردنیاز و هزینه‌ خواهد شد. قابلیت اجرای بی‌وقفه و همزمان افکت‌هایی همچون کروماکی و درج علائم گرافیکی و زیرنویس‌ها روی تصویر خروجی از دیگر قابلیت‌های کارآمد این سوئیچر است. تعداد زیادی از موارد گرافیکی از پیش آماده نیز در نرم‌افزار این دستگاه موجود است.

میکسر صدای قدرتمند این سوئیچر توانایی کنترل ۱۲ کانال صوتی را به کاربر می‌دهد که علاوه بر صداهای تفکیک‌شده‌ از تصویر دریافتی از ورودی‌های SDI و HDMI ، از ورودی‌های متوازن و غیرمتوازن XLR صدا نیز می‌توانند دریافت شوند. صدای خروجی را نیز می‌توان از طریق درگاه‌های خروجی SDI و HDMI به‌صورت همزمان با تصویر و یا به‌صورت کاملاً جداگانه و از خروجی‌های صوتی دستگاه دریافت کرد. البته می‌توان با انتخاب audio follow video صدا را فقط از منبع تصویر درحال پخش دریافت کرد تا در صورت تعویض تصویر، صدا نیز متناسب با آن تغییر کند.

این سوئیچر قابل کنترل از طریق نرم‌افزار سازگار با ویندوز و مکینتاش است. ضمن اینکه امکان کنترل تمام تنظیمات آن از طریق پنل‌های فیزیکی بلک مجیک هم وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به‌صورت جداگانه تهیه کرد. اتصال به دستگاه کنترل‌کننده از طریق درگاه اترنت انجام می‌گیرد و یک درگاه USB هم برای مواردی مثل به‌روزرسانی نرم‌افزاری دستگاه روی بدنه آن موجود است. برای تسهیل انجام تنظیمات، روی بدنه دستگاه تعدادی دکمه دارای نور پس‌زمینه و یک نمایشگر دو اینچی نیز قرار گرفته است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
11454
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم