عرضه تلفن‌های همراه همزمان با پوشش اخبار نمایشگاه MWC 2016 در پیکسل

0 1,333

دنیای تلفن‌های همراه را نمی‌توان دست‌کم گرفت. ورود این تجهیزات جدید به حوزه تصویرگری دیجیتال کاملا پررنگ و مهم ارزیابی می‌شود و ادغام انواع سخت‌افزارهای عکاسی و فیلم‌برداری در کنار دیگر امکانات ‌آنها به حدی با اهمیت ظاهر شده که توانسته در عرض چند سال اخیر روی بازار و نحوه ارائه تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری نیز تأثیر بگذارد.

پیکسل به عنوان یک شرکت و وب‌سایت پیشرو در زمینه عرضه انواع تجهیزات تصویرگری حرفه‌ای تصمیم دارد با نگاه تخصصی خود نسبت به این تجهیزات، گزیده‌ای از بهترین‌ تلفن‌های همراه را در اختیار مشتریان خودش قرار دهد. از این پس می‌توانید همچون گذشته با اطمینان از کیفیت و اصالت کالاهای مرتبط با دنیای تلفن‌های همراه، این تجهیزات را در پیکسل انتخاب و تهیه کنید.

برنامه‌ریزی برای عرضه تلفن‌های همراه و تهیه زیرساخت‌های معرفی و ارائه خدمات مربوط به آن مدت زیادی است که در پیکسل آغاز شده است و فروش این تجهیزات نیز از همین امروز همزمان با بازگشایی نمایشگاه ” کنگره جهانی موبایل 2016″ شروع خواهد شد.

این نمایشگاه که با نام Mobile World Congress یا نام مخفف MWC شناخته می‌شود بزرگ‌ترین نمایشگاه جهانی در صنعت تلفن‌های همراه و تجهیزات وابسته است که از سال 1995 هر ساله در کشور اسپانیا و شهر بارسلون برگزار می‌شود. این رویداد سالانه از سوی انجمن جهانی GSM برگزار می‌شود و شرکت‌های حاضر در این حوزه، در طول سه روز (از 3 تا 6 اسفند) به معرفی مهم‌ترین دستاوردهای خود در طی سال قبل می‌پردازند. استقبال از این نمایشگاه بسیار زیاد است و می‌توان گفت که تمامی شرکت‌هایی که در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشند در این نمایشگاه شرکت می‌کنند . البته این نمایشگاه محدودیتی برای شرکت‌ها و برندهای جدید ندارد  و علاوه بر شرکت‌های معتبر این حوزه، می‌توان بسیاری از شرکت‌های نوپا و تازه‌وارد را نیز در این جمع مشاهده کرد.

mwc-2016-barcelona

در طول این سال‌ها شرکت‌های شرکت کننده از سازندگان تلفن‌های همراه به سازندگان تجهیزات جانبی، شرکت‌های اپراتور تلفن، شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت و شرکت‌های سازنده اپلیکیشن‌ها و زیر‌ساخت‌های نرم‌افزاری نیز گسترش پیدا کرده و هم اکنون MWC را به بزرگ‌ترین نمایشگاه حوزه موبایل تبدیل کرده است.

تجربه پیکسل برای پوشش خبری نمایشگاه CES2016 و استقبال شما عزیزان و همراهان همیشگی در نمایشگاه پیشین به ما این انگیزه را داد تا باز هم در کنار انواع خدمات فروش و پشتیبانی تجهیزات، باز هم در نمایشگاهی دیگر با انتشار اخبار و تحلیل‌های مختلف درباره تجهیزات تلفن‌های همراه، شما را با آخرین اطلاعات روز در این حوزه همراه کنیم. این‌ بار هم می‌توانید اخبار مرتبط با این نمایشگاه را در وبلاگ پیکسل مطالعه کرده یا با ثبت‌نام در خبرنامه پیکسل، خلاصه‌ای از اخبار را در ایمیل خودتان دریافت کنید. همچنین برای ساده‌تر کردن پیگیری این اخبار در وبلاگ پیکسل یا شبکه‌های اجتماعی می‌توانید هشتگ #PixelMWC2016 را دنبال کنید.

امیدواریم با این حرکت، گامی کوچک در راستای اطلاع‌رسانی درست و تخصصی به مشتریان پیکسل برداریم. با ما همراه باشید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.