دوربین ورزشی DJI با نام Osmo Action معرفی شد

0 2,123

در یک جمله می‌توان این محصول را رقیب مستقیم Gopro Hero 7‌ دانست. دوربین ورزشی Osmo Action محصول کمپانی نام‌آشنای DJI است که به تولید محصولات توانمند و باکیفیت مشهور است. همانند سایر دوربین‌های اکشن کمرا این دوربین نیز قادر به نصب بر روی مکان‌های مختلفی همچون کلاه کاسکت، تخته موج‌سواری و … است و نکته مهم اینکه مانت بکار رفته در آن مشابه مانتی است که در دوربین‌های گوپرو استفاده می‌شود؛ این امر استفاده از آن را بسیار راحت‌تر کرده چراکه لوازم جانبی با این مانت به‌وفور در دسترس می‌باشد.

دوربین ورزشی Osmo Action تا عمق ۱۱ متری بدون استفاده از هیچ‌گونه قاب محافظی در برابر نفوذ آب مقاوم است و در برابر ضربه نیز تا ارتفاع ۱.۵ مقاومت دارد. حسگر بکار رفته در دوربین ورزشی Osmo Action دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی است و قادر به ضبط ویدئو‌های 4K با سرعت ۶۰ فریم می‌باشد. بیت ریت فیلم‌ها در این کیفیت برابر با 100Mbps می‌باشد. همچنین در حالت اسلوموشن قادر است تا با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه و باکیفیت FullHD به فیلم‌برداری بپردازد.

برای ثبت باکیفیت‌تر فیلم‌های ضبط‌شده با این دوربین، DJI از یک لرزش گیر دیجیتال تصویر که با نام RockSteady شناخته می‌شود در این دوربین استفاده کرده است. در زیر مقایسه این لرزش گیر را ملاحظه خواهید کرد:

مهم‌ترین مزیت این دوربین نسبت به گوپرو Hero 7 بهره‌گیری از ۲ نمایشگر، یکی در جلو و دیگری در بخش پشتی دوربین Osmo Action است که هر دو این نمایشگرها قابلیت استفاده به‌صورت لمسی را دارند. استفاده از یک نمایشگر باکیفیت در بخش جلویی این دوربین مزیت بسیار بزرگی برای اکشن کمرا اوسمو اکشن است، زیرا که به کاربران توانایی بالایی در کادربندی و یا عکاسی و فیلم‌برداری صورت سلفی می‌دهد. درصورتی‌که در دوربین گوپرو اگر قصد فیلم‌برداری یا عکاسی به‌صورت سلفی را داشته باشید نیاز به استفاده از اپلیکیشن موبایل گوپرو خواهید داشت.

دیگر تفاوت بزرگ این دوربین نسبت به گوپرو قابلیت استفاده از فیلتر بر روی لنز این دوربین است. لنز دوربین اوسمو اکشن دارای یک کاور است که به‌صورت پیچی بر روی دوربین قرار گرفته است. بدین‌وسیله قادر خواهید بود تا از فیلترهای ND بر روی این دوربین استفاده کنید که کمک شایانی به افزایش کیفیت بخصوص در روزهای آفتابی می‌باشد.

منبع: The Verge

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.