فوجی در حال طراحی دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی مدیوم‌فرمت GFX 100S

0 1,702

دیروز کنفرانس رسمی فوجی در نمایشگاه فوتوکینا ۲۰۱۸ در کلن برگزار شد و این کمپانی از دو دوربین جدید مدیوم‌فرمت خود را که قرار است در آینده‌ای نزدیک عرضه شوند، رونمایی کرد. دوربین GFX 100S یکی از این دو دوربین و اولین دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی فوجی است که این کمپانی مشغول طراحی و تولید آن است.

دوربین GFX 100S اولین دوربین مدیوم فرمتی است که به لرزشگیر داخلی مجهز است. از طرف دیگر این دوربین اولین دوربین مجهز به سنسور ۴۳.۸ در ۳۲.۹ میلی‌متری است که قادر است به صورت 4K فیلم‌برداری کند.

در کنار سنسور ۱۰۲ مگاپیکسلی در دوربین GFX100S یک پردازنده نسل چهارم X Processor به کار گرفته شده است. فوجی ادعا کرده که با وجود استفاده از یک سنسور ۱.۷ برابر بزرگ‌تر از سنسور فول‌فریم، این دوربین ابعاد و وزنی تقریباً مشابه با دوربین‌های سطح بالای DSLR دارد.

دوربین GFX 100S که نسخه پیشرفته‌تر GFX 50S است در کنار دوربین GFX 50S در فوتوکینای ۲۰۱۸ معرفی شده و فوجی اعلام کرده که این دوربین را اوایل سال ۲۰۱۹ و با قیمت حدودی ۱۰،۰۰۰ روانه بازار خواهد شد.

نمایشگاه فوتوکینا برای اولین بار در سال 1950 در شهر کلن برگزار شد و به مرور توانست محبوبیت خود را افزایش دهد و به جایگاه فعلی برسد. این نمایشگاه مهد تولد بسیاری از دوربین‌ها و تجهیزات مرتبط با عکاسی و فیلم‌برداری است و اولین مکانی است که خیل عظیمی از دستگاه‌های حوزه تصویر و تصویرگری برای اولین بار در آن به نمایش درمی‌آید. بیش از 1000 کمپانی کوچک و بزرگ در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت که محصولات و دستاوردهای جدید خود را در معرض نمایش میلیون‌ها نفر قرار می‌دهند. بازدیدکنندگان Photokina این امکان را خواهند داشت تا دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری تازه معرفی شده را در محوطه غرفه همان کمپانی تست کرده و جزو اولین نفراتی باشند که در دست گرفتن و یا حتی استفاده از این دستگاه‌ها را تجربه می‌کنند.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.