دوربین مدیوم فرمت پنتاکس مدل Pentax 645D

نام تجاری:

دوربین قطع متوسط با حسگر 40 میلیون پیکسلی، سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه‌ای و کیفیت تصویر عالی

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • مشکی
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
6409
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

با دیدن تصاویر این دوربین بهت‌زده خواهید شد! گرفتن چنین عکس‌هایی فقط در دنیای دوربین‌های قطع متوسط ممکن است. این دوربین دارای یک حسگر 40 میلیون پیکسلی CCD با ابعاد 33 × 44 میلی‌متر است. این حسگر می‌تواند کوچک‌ترین جزئیات را نیز ثبت کند. پردازنده‌ی PRIME II می‌تواند جزئیات را به‌خوبی پردازش کند تا نتیجه تصویری با رنگ‌های طبیعی و نویز کم شود. سیستم نورسنج دوربین از نوع 77 بخشی است تا نور همه‌ی تصویر به خوبی تحلیل شود. با این دوربین می‌توان تصاویر RAW 14 بیتی ثبت کرد.

اندازه تصویر یکی از عوامل مهم در عکاسی حرفه‌ای است. هرچه اندازه تصویر بزرگ‌تر باشد، تصویر تهیه‌شده دارای عمق بیشتر، غنای رنگی بیشتر و جزئیات دقیق تر است. این دوربین از یک حسگر CCD کارآمد با قطع متوسط بهره می‌برد. اندازه این حسگر 7 / 1 برابر دوربین فول فریم 35 میلی‌متری است. بهره‌گیری از این حسگر باعث می‌شود این دوربین بتواند تصاویری با کیفیت بی‌نظیر و غیرقابل مقایسه با دوربین‌های فول فریم 35 میلی‌متری تولید کند.

 

تصاویر خارق‌العاده با ویژگی‌های متفاوت از قطع 35 میلی‌متری

گرادیسیون غنی‌تر، عمق میدان طبیعی در دیافراگم باز و تصویر واضح در دیافراگم بسته‌تر از جمله ویژگی‌های تصاویر تهیه‌شده به وسیله‌ی حسگر بزرگ و قدرتمند این دوربین است. از آن‌جا که حسگر این دوربین از نوع قطع متوسط است، در مقایسه با دوربین‌های فول فریم 35 میلی‌متری دارای فاصله کانونی بزرگ‌تری است. این ویژگی منحصر به فرد باعث می‌شود تا جزئیات بیشتری از بافت سوژه به ثبت برسد و تفکیک سوژه از پس زمینه بسیار بهتر صورت گیرد.

 

 تفکیک‌پذیری 40 میلیون پیکسلی برای ثبت تصاویر شفاف با جزئیات فراوان

کیفیت تصویر این دوربین با آنچه که در آتلیه‌های حرفه‌ای عکاسی ارائه می‌شود، هم تراز است، چرا که این دوربین از حسگری 40 میلیون پیکسلی بهره می‌برد تا عکس‌های شما دارای بالاترین مقدار تفکیک‌پذیری باشند. قدرت پردازش تصاویر این دوربین بسیار فراتر از رقبای فول فریم 35 میلی‌متری آن است. با بهره‌گیری از این امکان، می‌توان تصاویر را در اندازه‌های بسیار بزرگ (297 × 420میلی متر) چاپ کرد و به کیفیت تصاویر چاپ‌شده اطمینان داشت. قدرت تفکیک‌پذیری حسگر این دوربین در چاپ در اندازه‌های بزرگ تر (تا 841 × 1189 میلی متر) کاملاً مشهود خواهد بود و تصاویری جذاب با جزئیات شفاف را ارائه می‌کند.

فیلتر پایین‌گذر Low-Pass Fliter (LPF) به منظور کاهش رنگ‌های کاذب و حذف مویره (moiré) در برخی از دوربین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. صرفه‌نظرکردن از این فیلتر، منجر به افزایش وضوح تصویر می‌شود. از آنجا که این دوربین متعهد به ارائه تصاویر با تفکیک‌پذیری فوق‌العاده است، حسگر CCD این دوربین فاقد LPF است. این مشخصه باعث می‌شود تا لنز و حسگر این دوربین دارای قدرت تفکیک‌پذیری بالایی باشند و از ثبت کوچک‌ترین جزئیات صرفه نظر نشود. در واقع هر جزء تصویر از یک عکس تهیه‌شده توسط این دوربین، به تنهایی عکسی شفاف با رنگ‌بندی عالی خواهد بود.

بی‌شک پردازش تصاویر با گرادیاسیون بالا (16384 در بیش‌تربن حالت) و تفکیک‌پذیری 40 میلیون پیکسل نیاز به سیستمی پیشرفته دارد. در قلب این دوربین، از مبدل آنالوگ به دیجیتال 14 بیتی با عملکرد بالا استفاده‌شده تا بتوان با استفاده از حسگر تصویر CCD سیگنال آنالوگ را با حفظ بیش‌ترین میزان اطلاعات به سیگنال دیجیتال تبدیل کرد. در مرحله بعدی این سیگنال دیجیتال در پردازنده PRIME II با الگوریتمی جدید و با سرعت پردازش بسیار بالا تحلیل و پردازش می‌شود. به لطف بهره‌گیری از این سیستم پیچیده‌ی پردازش تصویر، عکسی به بزرگی 40 میلیون پیکسل در کمترین زمان ممکن پردازش‌شده و همچنین برخی از خطاهای ناشی از لنز نیز برطرف می‌شود.

این دوربین دارای اتصال لنز PENTAX 645AF2 است که با تمام لنزهای سری smc PENTAX 645 سازگار است. به این ترتیب گستره‌ی وسیعی از لنزهای واید تا زوم را می‌توان برای این دوربین درنظرگرفت. این دوربین دارای موتور فوکوس خودکار است.بنابراین در زمان استفاده از لنزهای FA645، فوکوس خودکار توسط این دوربین انجام خواهد شد. لنزهای سری D FA 645 نیز به منظور کاهش میزان تشعشعات اضافی (Flare) و پدیده‌ی شبح وارگی (Ghosting) طراحی شده‌اند و در هنگام استفاده با این دوربین تصاویری شفاف با کیفیت عالی را ثبت می‌کنند.

بر روی این دوربین عملگرهای سفارشی (Custom Function) قابل تعریف است که به کمک آنها می‌توان کنتراست، شارپنس، و بسیاری از مؤلفه‌های دیگر را به سرعت تنظیم کرد. برای دستیابی به جلوه‌های ویژه‌ی منحصر به فرد می‌توان این عملگرهای را برای مقادیر دلخواه از پیش تنظیم کرد. این ویژگی برای خلق تصاویر با جلوه‌های بصری خاص کارآیی فراوان دارد.

 

حالت‌های از پیش تنظیم‌شده:

با استفاده پیش‌تنظیمات تعریف‌شده بر روی این دوربین می‌توان نوآوری‌های زیادی در خلق تصاویر دست زد. تنوع زیاد این حالت‌های از پیش تنظیم‌شده از دیگر ویژگی‌های این دوربین است.

Reversal Film: برای بازآفرینی رنگ‌ها با میزان اشباع رنگی بالا (Saturation) و تصاویر بسیار شفاف: در این حالت از پیش تنظیم‌شده مقدار کنتراست و درخشش رنگی (Hue) برای بهبود یکنواختی تصویر افزایش‌یافته و اثر بصری تصویر افزایش می‌یابد.

Landscape: برای بازآفرینی تصاویر مربوط به منظره با درخشش عالی و رنگ آبی و سبز جذاب: در این حالت بر رنگ‌های مشخصی که در طبیعت یافت می‌شوند (آبی و سبز) تأکید شده است.

Natural (حالت پیش‌فرض دوربین): در این حالت تغییر مشخصی اعمال نشده است. این حالت برای عکاسی در رنگ‌بندی طبیعی و سوژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Bright: برای بازآفرینی تصاویر با اشباع رنگی (Saturation)، درخشش رنگی (Hue) و کنتراست بالا: در این حالت با تأکید بر سه مؤلفه اشاره‌شده، عکس‌های شفاف و غنای رنگی بالا به ثبت می‌رسد.

Vibrant: برای تبدیل رنگ آبی به ایندیگو (Indigo) و رنگ قرمز به ورمیون (Vermillion): با استفاده از این حالت از پیش تنظیم‌شده می‌توان بر روی سایه‌های مشخصی تغییرات جزئی و ظریفی اعمال کرد. در این حالت رنگ‌های سبز و آبی آسمانی تشدید می‌شوند.

Portrait: برای بازآفرینی پوست انسان به شکلی شاداب و طبیعی: در این حالت برای بازآفرینی پوتره ای زیبا از چهره انسان، مقدار شارپنس تا مقدار متوسط کاهش می‌یابد و رنگ‌ها به حالت طبیعی میزان می‌شوند.

Faint: برای بازآفرینی تصاویر با کاهش اشباع رنگی (Saturation) و حفظ رنگ‌های اصلی: با حفظ رنگ‌های اصلی تصویر، مقدار اشباع رنگی در این حالت کاهش می‌یابد. بدین ترتیب تصویر با بافتی نرم و مخملی مانند و رنگ‌های ضعیف تر شده به ثبت می‌رسد.

Monotone: برای استفاده از جلوه‌های تصویری بصری جذاب و اعمال هشت فیلتر مونوکرومیک (Monochromic): در این حالت مقدار گرادیاسیون (Gradation) و تنالیته (Tune) می‌توان به مقدار دلخواه تنظیم کرد.

 

این دوربین نه تنها قابلیت ثبت تصاویر در فرمت RAW را دارد، بلکه می‌تواند این تصاویر را در فرمت JPEG نیز ذخیره کند. پردازنده‌ی این دوربین و عملگرهای آن امکان پردازش بسیاری از فاکتورهای تصویر نظیر White Balance، حالت‌های از پیش تنظیم‌شده و غیره را فراهم می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید بدون نیاز به کامپیوتر و تنها با بهره‌گیری از نرم‌افزار تعبیه‌شده در این دوربین، ویرایش دلخواه خود را به سرعت و سادگی انجام دهید.

این دوربین با داشتن گستره‌ی دینامیک (Dynamic Range) وسیع، احتمال از دست رفتن برخی نواحی تصویر به دلیل نوردهی بیشتر/کمتر از حد اندازه را به حداقل می‌رساند. همچنین با داشتن این مشخصه، عکاس دارای امکانات وسیعی برای باز تولید عکس در پردازش ثانویه است. بنابراین نه تنها می‌توان سایه‌ها و نواحی روشن تصویر را به خوبی ویرایش کرد، بلکه می‌توان بافت و کیفیت تصویر را به خوبی حفظ کرد.

این دوربین 10 حالت از پیش تعریف‌شده برای White Balance ارائه می‌کند. از میان این 10 حالت، امکان دادن دمای رنگ (Color Temperature) به صورت مستقیم، تنظیم کردن دستی و حالت CTE نیز وجود دارد. حالت CTE یا Color Temperature Enhancement با درنظر گرفتن رنگ مشخصی از منبع نوری مشخص، نورهای رنگی مانند رنگ بنفش را ثبت می کند. این حالت در عکاسی از صحنه‌های طلوع و غروب خورشید و همچنین گل‌ها و گیاهان کاربرد زیادی دارد.

سهولت و تنوع در ذخیره‌سازی اطلاعات از مشخصه‌های منحصر به فرد و جذاب این دوربین است. این دوربین از دو کارت حافظه استفاده کرده و می‌تواند تصاویر را در فرمت‌های RAW یا JPEG یا هردو به صورت همزمان ذخیره کند. دکمه‌ی RAW بر روی بدنه‌ی دوربین ‌این مکان را فراهم می‌کند تا به سادگی و به سرعت فرمت ثبت اطلاعات را تغییر دهید. هم‌چنین برای هر کدام از کارت‌های حافظه نیز دکمه‌های مجزایی درنظر گرفته شده است. می‌توان دوربین را طوری برنامه‌ریزی کرد که به عنوان مثال کارت حافظه‌ی 1 فرمت RAW و کارت حافظه‌ی 2 فرمت JPEG را ثبت کند یا برعکس. هم‌چنین امکان تخصیص‌دادن یکی از کارت‌های حافظه به عنوان پشتیبان (Reserve) کارت حافظه دیگر نیز وجود دارد. در این حالت با پرشدن کارت حافظه‌ی اول، تصاویر جدید به صورت خودکار بر روی کارت حافظه‌ی پشتیبان ثبت خواهند شد.

 

این دوربین می‌تواند برخی از خطاهای اپتیکی لنزها مثل خطاهای آبراسیون، و انواع اعوجاج تصویر را تا حد مؤثری برطرف کند. به لطف این توانایی‌ها، تصاویری واضح‌تر و دقیق‌تر ثبت خواهند شد.

سیستم پیشرفته‌ی فوکوس این دوربین از نوع SAFOX IX+ است که دارای 11 نقطه‌ی فوکوس است. 9 نقطه از 11 نقطه یادشده به صورت صلیبی (حساس به خطوط افقی وعمودی) بوده و در مرکز کادر قرار دارند. بدین ترتیب می‌توان از فوکوس دقیق بر روی سوژه اطمینان داشت. تعداد نقاط فوکوس قابل‌تغییر بوده و به 5 یا 3 کاهش می‌یابند.برای مستطیل مربوط به فوکوس خودکار نیز سه گزینه خودکار، انتخابی و مرکز وجود دارد.

 

 

سیستم هوشمند نورسنجی این دوربین دارای سه حالت مجزا بوده و 77 زون مختلف دارد. در حالت نورسنجی Multi-Pattern، تصویر به 77 بخش مجزا تقسیم می‌شود. با این تکنیک، می‌توان ضمن حذف اثر نورهای شدید و بازتابش‌های ناخواسته، فرآیند نورسنجی تصویر را با نهایت دقت انجام داد.

 

 

انعطاف‌پذیری در ارائه‌ی امکانات عکس‌برداری از ویژگی‌های دیگر این دوربین است. این دوربین دارای حالت‌های Hyper Program وHyper Manual  است. کنترل کامل بر مؤلفه‌های عکس‌برداری، مرزهای خلاقیت شما را بازتر کرده و جلوه‌های جدیدی به عکاسی شما می‌دهد. شما می‌توانید از میان 9 حالت عکس‌برداری، مناسب‌ترین حالت را بنا بر مقصود و شرایط عکس‌برداری خود برگزینید. شما همچنین می‌توانید تنظیمات مورد علاقه خورد را به عنوان یک حالت جدید ثبت کنید.

 

چنان‌چه در عکس‌برداری نیاز به تعیین خط افق و راستای عمودی باشد، این اطلاعات با نگاه کردن به صفحه نمایش این دوربین به راحتی در دسترس خواهد بود. در واقع این دوربین دارای نمایشگر سطح دیجیتال (Digital Level Display) است که در تعیین شیب و خط افق در برخی از صحنه‌های عکس‌برداری نظیر عکس‌برداری از مناظر در شب بسیار مفید خواهد بود.

تارشدن تصاویر به دلیل لرزش ناشی از حرکت آینه در دوربین‌های DSLR یک مشکل همیشگی است. این مشکل در هنگام استفاده از سرعت‌های شاتر کم تشدید خواهد شد. همچنین با افزایش تفکیک‌پذیری تصاویر، این مشکل بیش از پیش محسوس است. این دوربین در این زمینه نیز دارای مکانیزمی موثر برای حل مشکل بوده تا لرزش دوربین در اثر حرکت آینه را به حداقل برساند. برای بالا رفتن آینه از مکانیزم ترمز خاصی و برای پایین آمدن آن از یک موتور استفاده می‌شود. بدین ترتیب، لرزش ناشی از حرکت آینه در دوربین و چشمی آن تا حد محسوسی مهار شده است. همچنین بخش شاتر این دوربین دارای مکانیزم جدیدی برای کاهش نویز است. لذا این دوربین تجربه عکس‌برداری بدون لرزش را عرضه می‌کند.

حساسیت (ISO) این دوربین در دو حالت خودکار و دستی قابل استفاده است. محدوده حساسیت (ISO) آن از 200 تا 1000 است که در حالت تقویت‌شده از 100 تا 1600 خواهد بود. امکان تغییر بازه‌ی حساسیت (ISO) برای حالت خودکار وجود دارد. بنابراین می‌توان اطمینان داشت تا در هر لحظه تصاویر با حساسیت (ISO) مطلوب به ثبت برسند. این دوربین به دلیل داشتن انعطاف‌پذیری در زمینه تنظیم محدوده حساسیت (ISO) گزینه‌ای مناسب برای عکس‌برداری از سوژه‌های متفاوت در محیط‌های مختلف است.

فرآیند فوکوس کردن در این دوربین به دلیل بهره‌گیری از چشمی اپتیکال پیشرفته، روشن و شفاف، بسیار سریع و آسان است. این چشمی دارای منشوری ذوزنقه‌ای شکل بوده که نور را به داخل واحدهای عدسی هدایت می‌کند. عدسی‌های مقعر بکار رفته در این دوربین از نوع تلسکوپی کپلر بوده که میدان دید وسیع تری را ارائه می‌دهد. این چشمی دارای میدان دید %98 است. همچنین صفحه‌های فوکوس چشمی این دوربین از نوع DF-80 بوده و از انعکاس نور طبیعی جلوگیری می‌کند.

 

برای تنظیم سریع دوربین و بررسی تنظیمات قبلی، این دوربین دارای دو دکمه DISP و INFO است. با فشردن دکمه DISP منوی مربوط به تنظیمات عکس‌برداری بر روی صفحه نمایش دوربین ظاهر می‌شود. همچنین با فشردن دکمه INFO، منوی Control Panel ظاهرشده که به کمک آن می‌توان بسیاری از حالت‌ها و مؤلفه‌های لازم را در حداقل زمان ممکن و به راحتی تغییر داد.

 

صفحه نمایش این دوربین (LCD) 3 اینچی با قدرت تفکیک 921000 نقطه است. همچنین از شیشه مقاوم به شوک حرارتی با پوشش ضد خش و ضد انعکاس ساخته شده است.  

این دوربین دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم است که می‌تواند با وزن کم و استحکام بالا، اجزاء درونی دوربین را به خوبی در برابر ضربه، نوسانات حرارتی و میدان‌های مغناطیسی محافظت کند. این طراحی فوق‌العاده، این دوربین را برای سال‌ها استفاده در شرایط سخت مهیا می‌کند.

 

 

برای اسکلت داخلی این دوربین از آلیاژ آلومینیوم با استحکام بالا و وزن کم استفاده‌شده است. بخش‌های حساس به حرارت و حرکت این دوربین نظیر فوکوس خودکار، اپتیک، و پردازشگر CCD  در داخل این بدنه آلومینیومی قرار دارند. همچنین در داخل این اسکلت آلومینیومی مکانیزمی برای کاهش دمای پردازنده و خنک کردن آن وجود دارد. بنابراین نویزهای ناشی از داغ شدن پردازنده CCD در تصاویر ثبت‌شده کاهش می‌یابند.

این دوربین به همراه سری لنزهای D FA 645 یکی از قابل اعتماد ترین سیستم ها برای عکاسی در شرایط آب و هوایی نامساعد هستند. این دوربین و لنزهای D FA 645 در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم هستند. تنها بدنه‌این دوربین می‌تواند تا دماهای 10- درجه سانتی گراد را تحمل کند و فرصت عکس‌برداری در ارتفاعات بالا و هوای بسیار سرد را برای شما فراهم کند.

 

برای حذف گرد و غبار از روی حسگر، این دوربین سیستمی هوشمند و توانا را ارائه می‌دهد. مکانیزم حذف گرد و غبار این دوربین شامل حرکت دادن فیلترهای مادون‌قرمز و ماوراءبنفش با سرعتی بیش از سرعت صوت است. بدین ترتیب گرد و غبار موجود بر روی حسگر کاملاً و به طور مؤثر حذف می‌شود. همچنین این دوربین دارای سیستم هوشمند DUST Alert است که شما را از وجود گرد و غبار بر روی حسگر دوربین مطلع می‌کند. چنانچه گرد و غبار بر روی حسگر دوربین باشد، به طور خودکار هشداری بر روی صفحه نمایش دوربین (LCD) ظاهرشده و عکاس را از وجود آلودگی بر روی حسگر دوربین آگاه می‌سازد. به یاری این امکانات، گرد و غبار روی حسگر دوربین به راحتی و به شکلی مؤثر حذف خواهد شد، پیش از آنکه هیچ عکسی را دست بدهید.

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
6409

مشخصات

Max resolution
7264 x 5440
Body type
Large SLR
Image ratio w:h
4:3
Effective pixels
40 megapixels
Sensor photo detectors
40 megapixels
Sensor size
Medium format (44 x 33 mm)
Sensor type
CCD
Processor
Prime II
White balance presets
8
Image stabilisation
No
Uncompressed format
RAW
JPEG quality levels
Good, Better, Best
Digital zoom
No
Manual focus
Yes
Number of focus points
11
Lens mount
Pentax 645AF2
Focal length multiplier
Articulated LCD
Fixed
Screen size
3"
Screen dots
921,000
Touch screen
No
Screen type
TFT Color LCD with wide-viewing angle
Viewfinder type
Optical (pentaprism)
Viewfinder coverage
98 %
Viewfinder magnification
0.85×
Minimum shutter speed
30 sec
Maximum shutter speed
1/4000 sec
Aperture priority
Yes
Shutter priority
Yes
Manual exposure mode
Yes
Subject / scene modes
No
Built-in flash
No
External flash
Yes (Hot-shoe, Wireless plus Sync connector)
Flash modes
Auto, On, Off, Slow Sync, Rear Sync, Wireless
Self-timer
Yes (2 sec or 10 sec)
Metering modes
Multi Center-weighted Spot
Exposure compensation
±5 EV (at 1/3 EV, 1/2 EV steps)
AE Bracketing
±2 (3, 5 frames at 1/7 EV, 1/5 EV, 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1 EV steps)
Microphone
Stereo
Speaker
None
Storage types
SD/SDHC
USB
USB 2.0 (480 Mbit/sec)
Remote control
Yes (Optional, wired or wireless )
Environmentally sealed
Yes (Splash and dust resistant)
Battery
Battery Pack
Battery description
Lithium-Ion D-LI90 rechargeable battery & charger
Dimensions
156 x 117 x 119 mm (6.14 x 4.61 x 4.69″)
Orientation sensor
Yes
Timelapse recording
Yes
GPS
None
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
4
1 نظر
کیفیت
(4)
قیمت
(4)
با سلام و تشکر از ارائه ی خدمات خوبتون\nتنها ستاره ای که به این محصول نمی دم به خاطر جدا نشدن بک دیجیتالشه. که البته با توجه به قیمت میشه اون یک ستاره رو هم بهش داد\nامیدوارم دوربین های اتوفوکوس مامیا هم به زودی به لیست محصولاتتون اضافه بشه\nبا توجه به وجود تعداد زیاد دوربین و لنز های منوال مامیا در بین عکاسان و طرفداران عکاسی، این بدنه می تونه مشتری های بیشتری از پنتاکس داشته باشه\nالبته من چند سال پیش یه mamiya afdiii دست دوم توی فروشگاهتون دیده بودم\nموفق باشید

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

Max resolution 7264 x 5440
Body type Large SLR
Image ratio w:h 4:3
Effective pixels 40 megapixels
Sensor photo detectors 40 megapixels
Sensor size Medium format (44 x 33 mm)
Sensor type CCD
Processor Prime II
White balance presets 8
Image stabilisation No
Uncompressed format RAW
JPEG quality levels Good, Better, Best
Digital zoom No
Manual focus Yes
Number of focus points 11
Lens mount Pentax 645AF2
Focal length multiplier
Articulated LCD Fixed
Screen size 3"
Screen dots 921,000
Touch screen No
Screen type TFT Color LCD with wide-viewing angle
Viewfinder type Optical (pentaprism)
Viewfinder coverage 98 %
Viewfinder magnification 0.85×
Minimum shutter speed 30 sec
Maximum shutter speed 1/4000 sec
Aperture priority Yes
Shutter priority Yes
Manual exposure mode Yes
Subject / scene modes No
Built-in flash No
External flash Yes (Hot-shoe, Wireless plus Sync connector)
Flash modes Auto, On, Off, Slow Sync, Rear Sync, Wireless
Self-timer Yes (2 sec or 10 sec)
Metering modes Multi Center-weighted Spot
Exposure compensation ±5 EV (at 1/3 EV, 1/2 EV steps)
AE Bracketing ±2 (3, 5 frames at 1/7 EV, 1/5 EV, 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1 EV steps)
Microphone Stereo
Speaker None
Storage types SD/SDHC
USB USB 2.0 (480 Mbit/sec)
Remote control Yes (Optional, wired or wireless )
Environmentally sealed Yes (Splash and dust resistant)
Battery Battery Pack
Battery description Lithium-Ion D-LI90 rechargeable battery & charger
Dimensions 156 x 117 x 119 mm (6.14 x 4.61 x 4.69″)
Orientation sensor Yes
Timelapse recording Yes
GPS None

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم