رکوردر زوم مدل Zoom H8

نام تجاری:
  • رکورد صدای قابل حمل
  • حالت ضبط پادکست، موسیقی و صدای محیط
  • کپسول میکروفون قابل جابجایی X/Y
  • 4 عدد ورودی XLR میکروفون با پد و +48v
  • خروجی 3.5 میلیمتری صدا
  • صفحه لمسی رنگی
  • قابل استفاده با باتری، برق شهری یا USB
  • پشتیبانی از کارت حافظه SDXC تا 512 گیگابایت
  • قابلیت ضبط نسخه پشتیبان صدا

ادامه مطلبShow less
19,000,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۲/۱۱/۱۲

مرجع:
21960
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی رکوردر صدای زوم H8

رکوردر صدا زوم Zoom H8 قابلیت ضبط 8 سیگنال ورودی صدا را به صورت همزمان دارد. البته این رکوردر با طیف وسیعی از میکروفون ها سازگاری دارد که در صورت تهیه و نصب می توان تعداد سیگنال های ورودی را به 10 عدد رساند، صدای 350 درجه Ambisonics ضبط کرد و از حداکثر توانایی های این محصول بهره گرفت.

همانند دیگر محصولات سری H شرکت زوم، مدل H8 نیز یک رکوردر قابل حمل برای در دست گرفتن، نصب بر روی سه پایه یا پایه میکروفون یا حتی اتصال به شو مانت دوربین است. قابلیت های فراوان رکوردر صدا زوم Zoom H8، این محصول را برای استفاده پادکستر ها، نوازندگان موسیقی، طراحان و مهندسین صدا و متخصصین تولید محتوا ایده آل کرده است. نرم افزار هایی که به همراه این محصول ارائه می شوند شامل Cubase LE و WaveLab Cast هستند که ابزار مناسب برای تدوین، بهینه سازی و ایجاد خروجی مطلوب را در اختیار کاربران قرار می دهد.

از تنظیمات و امکانات کنترلی گسترده تا طول عمر زیاد باتری داخلی و پردازش قدرتمند صدا، رکوردر صدا زوم Zoom H8 یک ابزار همه فن حریف برای ضبط دقیق صدای موسیقی، فیلم یا پادکست است. این رکوردر قابلیت اتصال مستقیم میکروفون های کاندنسر، گیتار، کیبورد یا درام الکترونیکی را دارد. در حقیقت فرقی نمی کند منبع صدا چه چیزی باشد، تنظیمات ضبط خودکار و ضبط زودتر از موعد باعث می شوند تا هیچ لحظه ای از دست نرود. قابلیت ضبط نسخه پشتیبان نیز یک نسخه اضافه در سطح پایین تر را برای پیشگیری از بروز هرگونه اختلال و اعوجاج تهیه می کند.

صفحه لمسی با برنامه های مخصوص

استفاده از رکوردر صدا زوم Zoom H8 به لطف بهره مندی از صفحه لمسی بسیار کاربر پسند است. سه نرم افزار مختلف برای حالات ضبط پادکست، ضبط موسیقی و ضبط صدای محیط در این رکوردر تعبیه شده و روند ضبط به سادگی توسط صفحه لمسی آن قابل مشاهده و کنترل است.

نرم افزار پادکست: این نرم افزار امکان تولید پادکست های با کیفیتی را با استفاده از 4 کانال میکروفون و دو کانال پد صدا فراهم می کند. 13 صدای پیشفرض بر روی این دستگاه وجود دارد؛ با این حال می توان صداهای بیشتری را از طریق کارت حافظه SD به عنوان افکت، صدای پس زمینه و... به فایل های ضبط شده اضافه کرد.

نرم افزار موسیقی: به کمک این نرم افزار تا 10 قطعه را به طور همزمان می توان ضبط و میکس کرد. فایل های ضبط شده نیز امکان تقویت با اکولایزر یا فشرده سازی دارند. همه این قابلیت ها در حالیست که رکوردر صدا زوم Zoom H8 با استفاده از نرم افزار موسیقی می تواند سطوح صدا، fader ها و سنجش صدا را به فرمان کاربر کنترل کند. قابلیت جذاب دیگر این رکوردر، امکان اتصال به Zoom’s Guitar Lab توسط USB و دسترسی به طیف گسترده ای از امپ ها و افکت ها برای صدای گیتار است.

نرم افزار صدای محیطی: این نرم افزار برای ضبط صدای محیط؛ طراحی صدا، کنفرانس ها و غیره استفاده می شود. بدین ترتیب دسترسی سریع به سنجش پارامتر های مختلف صدا برای هر سیگنال به صورت جداگانه ممکم می شود تا تمامی صدا ها به دقت ضبط شوند. امکان تغییر سریع نوع ورودی سیگنال صدا، فیلتر low-cut، فشرده سازی فایل، محدود سازی و حذف نویز نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار هستند.

کپسول میکروفون استریو X/Y

برای استفاده از رکوردر صدا زوم Zoom H8 نیازی به حمل میکروفون های اضافه نیست زیرا این رکوردر به دو کپسول میکروفون تک جهته مجهز شده است. در نتیجه فرصت ضبط صدای افراد، جلسه های تمرین موسیقی، صدای کنسرت یا حتی صداهای محیطی نیز از دست نخواهد رفت؛ حتی صداهای گوش خراشی که تا 136 دسی بل بلند باشند!

Zoom Capsule System 2.0

این سیستم امکان اضافه کردن 4 کانال صدای اضافه را به کپسول های رکوردر صدا زوم Zoom H8 می دهد. بدین ترتیب روش های نوینی برای گسترش قابلیت های ضبط صدا به کمک این رکوردر و اضافه کردن کپسول های جداگانه به آن ایجاد می شود.

  • XAH-8: این کپسول صدای شفاف و دقیق استریو را توسط دو عدد میکروفون کاندنسر ضبط می کند. با چرخاندن کپسول ها از الگوی X/Y به الگوی AB می توان نحوه ضبط صدای استریو را به کلی تغییر داد.
  • VRH-8: این کپسول از نوع Ambisonic است که از چهار عدد میکروفون کاندنسر برای ضبط صدای 360 درجه بهره می گیرد. یک نشانگر مخصوص نیز برای کمک به تنظیم صحیح جهت میکروفون ها در این مجموعه وجود دارد. Decoder داخلی Ambisonic نیز تبدیلات ضروری را به صورت خودکار انجام می دهد تا زمان کمتری حین تدوین صدا صرف شود.
  • EXH-8: این کپسول دارای 4 ورودی XLR اضافه است تا در نهایت تعداد ورودی ها به 10 عدد برسد. هر ورودی به طور جداگانه داری پیچ Gain و سوییچ پد است. با استفاده از این کپسول حتی می توان از میکروفون های کاندنسر دیگر هم استفاده کرد؛ برای این کار کافیست یک منبع تغذیه به کپسول EXH-8 متصل شود تا انرژی phantom power تأمین شود.

پشتیبانی از کپسول میکروفون های Zoom

ورودی تعبیه شده بر روی رکوردر صدا زوم Zoom H8، امکان اتصال و تعویض کپسول های مختلف را به سادگی تعویض لنز دوربین فراهم کرده است. با طیف وسیعی از گزینه ها شامل میکروفون های آنتی شوک مانت شونده X/Y، mid-side، میکروفون های شات گان مونو یا استریو؛ ضبط صدای موسیقی، دیالوگ ها یا افکت های صدا به سرعت انجام می شود. در صورت استفاده از کپسول ورودی چندگانه EXH-6، می توان دو سیگنال اضافه توسط جک XLR-1/4” به این رکوردر اضافه کرد.

ضبط همزمان یا لایه لایه

رکوردر صدا زوم Zoom H8 قابلیت ضبط چندکاناله به صورت همزمان را با وضوح 24bit/96 kHZ دارد. این قابلیت می تواند تا 12 کانال ورودی صدا به طور همزمان افزایش یابد.

قابلیت دیگر این رکوردر، ضبط لایه لایه صدا ها بر روی یکدیگر است. تنظیم سطوح صداهای ضبط شده نیز به کمک قابلیت های نرم افزاری پیشرفته رکوردر صدا زوم Zoom H8 به سادگی ممکن است. بدین ترتیب می توان با ترکیب لایه های مختلف صدا، در نهایت یک خروجی استریو ساخت.

پشتیبانی از کارت حافظه و قابلیت استفاده به عنوان اینترفیس

با اتصال کارت حافظه به رکوردر صدا زوم Zoom H8 می توان زمان ضبط صدا را افزایش داد. انواع کارت های پشتیبانی شده به همراه حداکثر ظرفیت قابل استفاده از قرار زیر است:

  • کارت حافطه SD: تا 2 گیگابایت
  • کارت حافظه SDHC: تا 32 گیگابایت
  • کارت حافظه SDXC: تا 512 گیگابایت

از رکوردر صدا زوم Zoom H8 می توان به عنوان یک اینترفیس با 12 ورودی و دو خروجی و اتصال USB 2.0 تا حداکثر وضوح 24-bit/96 kHz استفاده کرد. برای این منظور کافیست رکوردر به یک کامپیوتر ویندوز یا مک متصل شود. در صورت نیاز به استفاده از قابلیت اینترفیس بر روی آیپد، تهیه یک Apple Camera Connection Kit الزامی است.

خروجی جک 3.5 میلی متری

رکوردر صدا زوم Zoom H8 به دو خروجی جک 3.5 میلی متری برای اتصال همزمان به دوربین و هدفون مجهز است. البته همواره برای چک کردن صدای ضبط شده می توان از بلندگوی داخلی دستگاه نیز استفاده کرد و الزامی به استفاده از هدفون نیست.

قابل استفاده به کمک باتری یا برق مستقیم

رکوردر صدا زوم Zoom H8 به 4 عدد باتری قلمی AA نیاز دارد. البته با استفاده از آداپتور AD-17 می توان این رکوردر را مستقیم به برق شهری وصل کرد. با استفاده از باتری های آلکالاین، این رکوردر تا بیش از 20 ساعت قابلیت ضبط مداوم خواهد داشت. لازم به ذکر است در صورت استفاده از این محصول در حالت اینترفیس USB، تأمین انرژی دستگاه توسط کابل USB انجام می شود.

پردازش سیگنال برای افزایش کیفیت صدا

افکت های داخلی رکوردر صدا زوم Zoom H8 امکان بهبود صدا های ضبط شده را مهیا می کنند. فشرده سازی و قابلیت محدود کردن، از نوسان های سیگنال ورودی جلوگیری می کند. استفاده از فیلتر Low-Cut نیز برای حذف صدای باد، نفس کشیدن و سایر نویز هایی که فرکانس پایینی دارد مفید است.

کنترل از راه دور

با استفاده از آیفون یا آیپد می توان سطوح صدا را مشاهده کرده و ضبط و پخش رکوردر صدا زوم Zoom H8 را به طور کامل کنترل کرد. برای این منظور ماژول بلوتوث BTA-1 باید به صورت جداگانه تهیه شود.

نرم افزار های تدوین صدا

رکوردر صدا زوم Zoom H8 به همراه لایسنس قانونی دانلود نرم افزار تولید موسیقی Steinberg’s Cubase LE و نرم افزار تدوین صدای WaveLab Cast ارائه شده تا طیف کاملی از ابزار های تولید صدای دلخواه در دسترس کاربران قرار گیرد.

پادکست: نرم افزار WaveLab Cast به طور مستقیم به Spreaker یا Podbean متصل می شود تا آپلود اپیزودها به سرعت انجام شود. ایجاد و انتشار فید RSS نیز به راحتی ممکن است.

صدای ویدئو: با افزودن هر فایل ویدئویی به نرم افزار WaveLab Cast، فایل صوتی آن به راحتی قابل استخراج است. سپس با استفاده از ابزار تدوین صدا می توان نویزهای اضافه را کاهش داد یا سطوح صدا را به راحتی تغییر داد. ساخت قطعات جدید نیز با این نرم افزار ممکن است. بدین ترتیب می توان صدای جدید را بر روی ویدئو گذاشت و خروجی جدیدی از آن گرفت.

صدای محیط: نرم افزار WaveLab Cast از وضوح 96kHz پشتیبانی می کند و یک re-sampler فوق پیشرفته در داخل خود دارد. قابلیت RestoreRig نویز ها و صداهای ناخواسته را حذف می کند و صداهای مختلف به راحتی با یکدیگر ترکیب می شوند تا با فرمت دلخواه قابل ذخیره کردن باشند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
21960

مشخصات

برند
Zoom
وزن (گرم)
رکوردر: ۳۵۴
ابعاد (میلی‌متر)
رکوردر: ۱۱۶ × ۴۹ × ۱۶۳
صفحه نمایش
نمایشگر ال‌سی‌دی ۲.۴ اینچی لمسی
درگاه USB
1xMicro-USB
منبع تغذیه
Batteries, USB Bus Power, AC/DC Power Adapter
عمر باتری
۲۰ ساعت
حافظه‌های قابل پشتیبانی
SD/SDHC/SDXC
بلندگوی داخلی
۴۰۰ میلی‌وات مونو
درگاه‌های ورودی
4xXLR | 2xCombo XLR-1/4 TRS | 1x3.5mm TRS
فانتوم‌پاور
+12/24/48V
درگاه خروجی
2x3.5mm TRS
فرمت‌های ضبط صدا
BWF, MP3, WAV
بیت‌ریت
128kb/s | 192kb/s | 320kb/s
نرخ نمونه‌برداری
WAV: 44.1/48/96kHz
عمق بیت صدا
۱۶/۲۴ بیت
نظر(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظر
کیفیت
(5)
قیمت
(5)
فکر کنم بهترین دستگاه توی فیلد خودش همین h8 باشه

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

وزن (گرم) رکوردر: ۳۵۴
ابعاد (میلی‌متر) رکوردر: ۱۱۶ × ۴۹ × ۱۶۳

فرستنده

صفحه نمایش نمایشگر ال‌سی‌دی ۲.۴ اینچی لمسی
درگاه USB 1xMicro-USB
منبع تغذیه Batteries, USB Bus Power, AC/DC Power Adapter
عمر باتری ۲۰ ساعت

مشخصات اصلی دوربین فیلم‌برداری

حافظه‌های قابل پشتیبانی SD/SDHC/SDXC
بلندگوی داخلی ۴۰۰ میلی‌وات مونو
درگاه‌های ورودی 4xXLR | 2xCombo XLR-1/4 TRS | 1x3.5mm TRS
فانتوم‌پاور +12/24/48V
درگاه خروجی 2x3.5mm TRS
فرمت‌های ضبط صدا BWF, MP3, WAV
بیت‌ریت 128kb/s | 192kb/s | 320kb/s

مشخصات حسگر

نرخ نمونه‌برداری WAV: 44.1/48/96kHz
عمق بیت صدا ۱۶/۲۴ بیت

سایر ویژگی‌ها

برند Zoom
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
750,000 تومان
  • حافظه جانبی SDXC
  • سرعت خوانش اطلاعات تا ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه
  • کلاس ۱۰ و مناسب برای فیلم‌برداری با کیفیت 4K
  • مقاوم در برابر ضربه و نفوذ آب
  • قابل استفاده در دمای منفی ۲۵ تا ۸۵ درجه سانتی‌گراد
  • ضمانت مادام‌العمر

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم