رکوردر زوم مدل Zoom H6 All Black

نام تجاری:
  • مناسب برای ضبط موسیقی و تولید پادکست
  • میکروفون استریو X/Y قابل تعویض
  • ۴ ورودی XLR میکروفون با قابلیت تنظیم ولوم به صورت مجزا
  • راه‌اندازی سریع و آسان
  • ضبط در فرمت WAV و امکان ضبط تا کیفیت 96kHz
  • خروجی‌های ۳.۵ میلی‌متری لاین و هدفون
  • کمپرسور و فیلتر Low-Cut داخلی
  • قابل‌راه‌اندازی به وسیله باتری، برق مستقیم و کابل USB
  • پشتیبانی از کارت‌های حافظه SDXC تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت
  • قابلیت ضبط نسخه بک‌-آپ استریو با ولوم پایین‌تر به منظور جلوگیری از دیستورشن (Stereo Safety Track Recording)
ادامه مطلبShow less
18,000,000 تومان
گارانتی
  • ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۱/۱۸

مرجع:
23109
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

درحالی که رکوردر خاکستری H6 دارای ۲ کپسول میکروفون و لوازم جانبی است، ریکوردر مشکی پرتابل زوم H6 رنگی یکدست مشکی و یک کپسول میکروفون دارد که همین امر این رکوردر را برای گروه‌های موسیقی، کسانی که چندین ساز می‌نوازند و تولید کنندگان پادکست که موارد اضافی را به صورت یک‌جا نمی‌خواهند، ایده‌آل است. رکوردر زوم مدل H6 All Black  هم راه اندازی و استفاده آسانی دارد و هم قابل ارتقا است.

مانند دیگر رکوردرهای دستی سری H مثل مدل‌های H4n pro و H5 شما می‌توانید از این رکوردر دست استفاده کنید و یا آن را به یک پایه میکروفون و یا سه‌پایه نصب کنید، یا بر روی دوربین این رکوردر را مانت کنید (کفشک مانت روی دوربین باید جداگانه خریداری شود)؛ این محصول قابلیت‌های بسیار زیادی را در بدنه سخت همراه با پلاستیک ضد سر خوردن دست خود جای داده است و جوابگوی تمام نیازهای مختلف موزیسین‌ها، تولید کنندگان محتوا، فیلم‌برداران و مهندسین صدا است.

از کنترل‌های شهودی، لمسی تا عمر بالای باتری و ویژگی‌های پردازش قوی اصوات، رکوردر H6 All Black به منظور ضبط صدایی بی‌نقص برای تولید موسیقی، فیلم‌های مستقل و پادکست مجهز شده است. این رکوردر می‌تواند فانتوم پاور و قدرت مورد نیاز برای استفاده از میکروفون‌های کندانسر حرفه‌ای را ارائه دهد و همچنین کاربر می‌تواند به صورت مستقیم سینتی‌سایزر، کیبورد، درام ماشین و یا میکسر با لاین لول +4dB را به این رکوردر متصل کند.  بدون در نظر گرفتن منبع صدا با فعال کردن حالت ضبط خودکار در این رکوردر می‌توانید همیشه از ضبط شدن کامل پروژه خود اطمینان حاصل کنید. همچنین این رکوردر می‌تواند هم‌زمان یک پروژه را با شدت صدای پایین‌تری نیز ضبط کند و با این قابلیت اگر دیستورشنی در هنگام ضبط در ولوم اصلی رخ داده باشد، در فایلی که با صدای پایین‌تری ضبط شده است به احتمال بسیار بالا دیستورشن در صدا وجود نخواهد داشت.

تفاوت میان مدل‌های Original H6 و H6 All Black

درحالی که نسخه قبلی H6 رنگ بدنه‌ای خاکستری داشت، دارای دو کپسول میکروفون قابل تعویض و لوازم جانبی باکیفیت مانند: کیس محافظت کننده، فوم بادگیر و کابل USB بوده است، رکوردر H6 All Black 2020 رنگی کاملا مشکی دارد و دارای یک کپسول میکروفون استریو است. هر دوی این رکوردرها در بسته بندی خود دارای ۴ باتری سایز AA برای راه‌اندازی هستند.

راه‌اندازی سریع و آسان

بر روی پنل جلویی این رکوردر اکثر کنترهای ضروری به صورت ارگونومیک قرار داده شده است که شامل ضبط و پخش، استپ، برگشت به عقب و جلو، ناب‌های گین بزرگ، و پد سوییچ‌ها است. برای امنیت بیشتر و جلوگیری از تغییرات اتفاقی در تنظیم هنگام ضبط، یک سوییچ برای غیرفعال کردن تمام دکمه‌های پنل جلویی نیز وجود دارد.

در نور روز و یا در شب تمام اطلاعات ضروری مانند سطح صدا، طول زمان ضبط شده، وضعیت باتری و بسیاری از اطلاعات دیگر در LCD دو اینچی رنگی که برای دید بیشتر هم به صورت زاویه دار روی رکوردر قرار گرفته است و هم دارای نور پس‌زمینه است، قابل مشاهده است.

دسترسی آسان به تنظیمات گین

تمام ورودی‌های موجود روی این رکوردر دارای پیچ تنظیم گین اختصاصی خود هستند و برای کنترل شدت صدای در حال ضبط نیاز به انتخاب ترک و یا فشار دادن دکمه خاصی نخواهید داشت؛ تنها با چرخاندن ناب روی عدد دلخواه که بازه‌ای بین ۰ تا ۱۰ است در هر زمانی که بخواهید، می‌توانید گین را تنظیم کنید. اگر ورودی XLR-1/4 اینچی شما صدای بسیار بلندی دارد و تنظیم گین پری‌آمپ بر روی ۰ نیز صدای بیش از حدی را وارد رکوردر می‌کند نیز می‌توانید از پدسوییچ‌های موجود برای تضعیف گین تا ۲۰ دسی‌بل استفاده کنید.

کپسول میکروفون استریو X/Y

با رکوردر H6 All Black می‌توانید سبک سفر کنید و میکروفون‌های خود را در خانه نگه دارید. این محصول دارای یک کپسول میکروفون استریو (رکوردر ورژن H6 Original دارای دو کپسول قابل تعویض است) است. تنها با همراه داشتن این رکوردر می‌توانید رنج گسترده‌ای از اصوات، حتی صداهای بسیار بالا تا ۱۳۶ دسی‌بل را ضبط کنید.

کپسول X/Y ضبط صدایی کاملاً واضح دارد و همچنین می‌توانید آن را با چرخاندن کپسول میکروفون در دو حالت ۹۰ درجه برای ضبط صدای استریو دقیق و ۱۲۰ درجه برای دریافت صدایی گسترده‌تر تنظیم کنید.

پشتیبانی از کپسول میکروفون‌های قابل تعویض زوم

می‌توانید سایر کپسول میکروفون‌های زوم را به صورت جداگانه تهیه کنید و از آن‌ها به همراه این محصول استفاده کنید، نصب این کپسول میکروفون‌ها نیز به سادگی عوض کردن لنز دوربین‌ها است. با استفاده از ضربه گیر که بر روی قسمت X/Y نصب می‌شود و همچنین میکروفون‌های مونو و استریو شاتگان، می‌توانید موسیقی، مکالمات و یا صداهای محیط را بدون نیاز به میکروفون اکسترنال ضبط کنید. 

۶ کانال میکروفون و ورودی صدا

این رکوردر دارای ۴ ورودی XLR یک چهارم اینچی و یک ورودی ۳.۵ میلی‌متری بر روی کپسول میکروفون است و می‌توانید بر روی آن میکروفون‌های کندانسر، منبع صوتی بالانس +4 دسی‌بلی و یا سازهایی با الکترونیک اکتیو را نصب کنید.  امکان روشن کردن فانتوم پاور ۱۲، ۲۴ و ۴۸ ولتی برای استفاده از ورودی‌های XLR و همچنین جریان ۲.۵ ولتی برای جک ۳.۵ میلی‌متری نیز وجود دارد. به هرحال اگر می‌خواهید از میکروفون‌های کندانسر استودیویی استفاده کنید یا از گیرنده‌های بی‌سیم و یا میکروفون‌های یقه‌ای و شاتگان برای ضبط یک مصاحبه استفاده کنید، پری‌ آمپ موجود در رکوردر H6 All Black توانایی ضبط با نویز بسیار پایین (-120 dB EIN) را برایتان فراهم کرده است.

قابلیت رکورد لایو و یا اورداب کردن لایه‌ها بر روی یکدیگر

رکوردر H6 All black ۶ لاین رکورد با رزولوشن صوتی 24-bit/96 kHz دارد. می‌توانید از این لاین‌ها به صورت هم‌زمان ورودی بگیرید و ورودی‌ها را ضبط کنید و یا لایه‌های جداگانه ضبط کنید و روی هم میکس کنید. همچنین سطح صدای هرکدام از لایه‌ها و موقعیت پخش لایه‌های صدا در پخش استریو را می‌توانید تنظیم کنید.

قابلیت ضبط بر روی کارت‌های حافظه SD و استفاده به عنوان کارت صدا

نهایت پرتابل بودن را به وسیله ضبط بر روی کارت‌های حافظه SD با ظرفیت ۲ گیگابایت، کارت‌های حافظه SDHC با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و کارت‌های SDXC با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت تجربه کنید. در ۲ گیگابایت فضا می‌توانید، ۳ ساعت فایل صوتی با کیفیت 16bit/44.1 kHz و به صورت غیر فشرده و با فرمت WAV ضبط کنید. همچنین لازم به ذکر است که کارت‌های حافظه باید به صورت جداگانه خریداری شوند و کارت‌های حافظه با ظرفیت بالا، زمان روشن شدن دستگاه را افزایش می‌دهند.

علاوه بر استفاده اصلی این محصول به عنوان رکوردری باکیفیت، می‌توان از آن به عنوان کارت صدایی با ۶ ورودی و دو خروجی نیز استفاده کرد که کیفیتی صوتی برابر با 24-bit / 96 kHz ارائه می‌دهد. برای استفاده از H6 All Black به این منظور به همراه آیپد باید تبدیل Apple Camera Connection kit به صورت جداگانه تهیه شود و در تنظیمات دستگاه USB Stereo mode فعال شود.

پورت‌های خروجی ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال هم‌زمان به دوربین و هدفون

رکوردر H6 All Black  دارای پورت خروجی و لاین ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال هم‌زمان به دوربین و هدفون است. ولوم خروجی هدفون را می‌توان به صورت مستقل از پنل کناری دستگاه تنظیم کرد. همچنین برای کنترل سریع اصوات نیز یک اسپیکر مونو بر روی رکوردر قرار گرفته است.

قابل راه‌اندازی از طریق ۴ باتری قلمی و یا برق شهری

رکوردر H6 Black به همراه ۴ باتری قلمی عرضه می‌شود که می‌توانید از طریق آن‌ها دستگاه را راه‌اندازی کنید، همچنین در صورت تمایل می‌توانید برق رکوردر را از طریق برق شهری و به همراه اداپتور AD-17 AC که به صورت جداگانه قابل خریداری است، تأمین کنید. باتری‌های آلکالاین می‌توانند انرژی مورد نیاز این رکوردر را برای ۲۰ ساعت متوالی در کیفیت ضبط 16-bit/44.1 kHz و درحالی که دستگاه از کپسول میکروفون X/Y استفاده می‌کند تامین کنند و یا همچنین همان باتری‌ها می‌توانند برق مورد نیاز دستگاه را هنگام ضبط با کیفیت ضبط 24-bit/96kHz و با استفاده از کپسول میکروفون X/Y و ۴ ورودی XLR تا ۹ ساعت ضبط مداوم تأمین کنند. همچنین هنگام استفاده از دستگاه به عنوان کارت صدا، می‌توان از طریق کابل USB نیز برق دستگاه را تأمین کرد.

بدنه‌ای سخت اما پرتابل، قابل استفاده هم در دست و هم به صورت مانت شده

بدنه مقاوم و ارگونومیک این محصول در استفاده در دست حس خوبی را به کاربر می‌دهد. اما اگر نیاز به مانت کردن رکوردر بر روی پایه میکروفون و یا سه‌پایه دارید، می‌توانید از پیچ مانتی که در زیر رکوردر وجود دارد استفاده کنید. همچنین با تهیه کفشک مخصوص نیز می‌توانید این رکوردر را بر روی دوربین‌های DSLR مانت کنید.

پردازش اصوات و امکان ادیت و بالاتر بردن کیفیت

افکت‌های موجود در این رکوردر به کاربر امکان بالا بردن کیفیت اصوات ضبط شده را می‌دهد. شما می‌توانید از کمپرسور، لیمیتر و فیلتر Low-cut برای حذف نویزها و بالاتر بردن کیفیت صداهای ضبط شده و البته بدون نیاز به هیچ وسیله دیگری استفاده کنید. کاربر می‌تواند تغییراتی در صدا ایجاد کند تا بتواند گین بالاتری را استفاده کند، فایل‌های ضبط شده را به قسمت‌های کوچکتری برش دهد و یا حداکثر ۹۹ علامت روی هر فایل ضبط شده بگذارد.

علاوه بر این‌ها مترونوم و تیونر نیز در این رکوردر وجود دارد و همچنین می‌توانید صداهای ضبط شده را به وسیله ریکوردر به صورت لوپ شده پخش کنید و حتی تمپو و گام صدای اولیه را نیز تغییر دهید که تمام این قابلیت‌ها رکوردر H6 All Black‌ را به یک وسیله ایده‌آل برای تمرین، تنظیم و ساخت موسیقی نیز تبدیل کرده است.

قابلیت‌های مخصوص ضبط

رکوردر H6 All Black دارای قابلیت‌های قابل فعال سازی است که از جا ماندن از ضبط کردن شروع اجرا جلوگیری می‌کند. با فعال کردن این قابلیت دستگاه می‌تواند به محض شروع به نواختن ضبط کردن را نیز شروع کند. ضبط خودکار هنگامی که دستگاه شدت صدایی که برای آن تعریف کرده‌اید را دریافت می‌کند، آغاز می‌شود.

همچنین قابلیت ضبط نسخه پشتیبان نیز در این رکوردر وجود دارد که در این حالت یک نسخه دیگر از ورودی‌ها و با شدت صدای ۱۲ دسی‌بل پایین‌تر ذخیره می‌شود، علاوه بر اینکه این نسخه، نسخه پشتیبان است بلکه به علت شدت صدای کمتر، اگر نسخه اصلی در قسمت‌هایی به علت شدت صدای زیاد به صورت دیستورت شده ضبط شده باشد؛ در نسخه پشتیبان به‌احتمال‌زیاد این دیستورشن وجود نخواهد داشت.

پشتیبانی از ریموت کنترل اکسترنال

می‌توانید از ریموت کنترلر RCH-6 نیز که به صورت جداگانه باید خریداری شود برای کنترل ترنزپرت‌ها، تنظیم ولوم، کاهش نویز و تغییر در سایر تنظیمات استفاده کنید.

نرم‌ افزارها

رکوردر H6 All Black همراه با لایسنس نرم‌ افزارهای Steinberg’s Cubase Le و برنامه WaweLab LE ارائه می‌شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
23109

مشخصات

برند
Zoom
<strong id="CustomFeaturesName">میکروفون</strong>
گین ورودی
میکروفون مدل XYH-6 X/Y:منفی بی‌نهایت تا ۴۶٫۵دسی‌بل
میکروفون مدل MSH-6 MS:منفی بی‌نهایت تا ۴۲٫۵دسی‌بل
حداکثر فشار صوت (SPL)
میکروفون مدل ۱۳۶dBSPL:XYH-6 X/Y
میکروفون مدل ۱۲۰dBSPL:MSH-6 MS و ۱۲۲dBSPL
حساسیت
-41 dB/Pa (X/Y)
وزن (گرم)
9.9 oz / 280 g (Recorder) 4.6 oz / 130 g (X/Y Mic)
ابعاد (میلی‌متر)
میکروفون مدل XYH-6 X/Y:۴۵ × ۶۰ × ۷۹
میکروفون مدل MSH-6 MS:۴۲ × ۶۸ × ۵۸
صفحه نمایش
ال‌سی‌دی ۲ اینچی تمام رنگی
درگاه USB
USB 2
منبع تغذیه
باتری سایز AA و یا اتصال به آداپتور
عمر باتری
بیش از ۲۰ ساعت
ابعاد
۴۸ × ۱۵۳ × ۷۸
وزن
۲۸۰
حداکثر سطح ورودی
۲۲dBuبا پد روشن
<strong id="CustomFeaturesName">ضبط کننده صدا</strong>
سطح خروجی
۱۰dBu-
حافظه‌های قابل پشتیبانی
پشتیانی از کارت‌های حافظه SD/SDHC/SDXC تا حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایت
بلندگوی داخلی
۴۰۰ میلی‌وات
۸ اهم
مونو
درگاه‌های ورودی
۴ درگاه دوگانه با قابلیت پشتیبانی از XLR و TRS
یک درگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری استریو مینی
حساسیت دریافتی
منفی بی‌نهایت تا ۵۵٫۵ دسی‌بل(با پد خاموش)
منفی بی‌نهایت تا ۳۵٫۵ (با پد روشن)
سطح ورودی
منفی بی‌نهایت تا ۴۵٫۵ دسی‌بل(با میکروفون XYH-6 MIC/LINE)
امپدانس ورودی
۶٫۸ کیلواهم برای ورودی‌های ۱ تا ۴
۲ کیلواهم برای میکروفون XYH-6
فانتوم‌پاور
۱۲، ۲۴ و ۴۸ ولت
درگاه خروجی
جک ۱٫۸ اینچی استریو مینی (LINE OUT)
جک ۱٫۸ اینچی استریو مینی (PHONE OUT)
فرمت‌های ضبط صدا
WAV
MP3
بیت‌ریت
۴۸/۵۶/۶۴/۸۰/۹۶/۱۱۲/۱۲۸/۱۶۰/۱۹۲/۲۲۴/۲۵۶/۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه با فرمت MP3
نرخ نمونه‌برداری
با فرمتWAV :
۴۴٫۱، ۴۸ و ۹۶ کیلوهرتز
با فرمتMP3 :
۴۴٫۱کیلوهرتز
عمق بیت صدا
۱۶ و ۲۴ (با فرمت WAV)
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

میکروفون

گین ورودی میکروفون مدل XYH-6 X/Y:منفی بی‌نهایت تا ۴۶٫۵دسی‌بل </br> میکروفون مدل MSH-6 MS:منفی بی‌نهایت تا ۴۲٫۵دسی‌بل
حداکثر فشار صوت (SPL) میکروفون مدل ۱۳۶dBSPL:XYH-6 X/Y </br>میکروفون مدل ۱۲۰dBSPL:MSH-6 MS و ۱۲۲dBSPL
حساسیت -41 dB/Pa (X/Y)
وزن (گرم) 9.9 oz / 280 g (Recorder) 4.6 oz / 130 g (X/Y Mic)
ابعاد (میلی‌متر) میکروفون مدل XYH-6 X/Y:۴۵ × ۶۰ × ۷۹ </br> میکروفون مدل MSH-6 MS:۴۲ × ۶۸ × ۵۸

فرستنده

صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۲ اینچی تمام رنگی
درگاه USB USB 2
منبع تغذیه باتری سایز AA و یا اتصال به آداپتور
عمر باتری بیش از ۲۰ ساعت
ابعاد ۴۸ × ۱۵۳ × ۷۸
وزن ۲۸۰
حداکثر سطح ورودی ۲۲dBuبا پد روشن

مشخصات اصلی دوربین فیلم‌برداری

سطح خروجی ۱۰dBu-
حافظه‌های قابل پشتیبانی پشتیانی از کارت‌های حافظه SD/SDHC/SDXC تا حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگا بایت
بلندگوی داخلی ۴۰۰ میلی‌وات </br> ۸ اهم </br> مونو
درگاه‌های ورودی ۴ درگاه دوگانه با قابلیت پشتیبانی از XLR و TRS </br> یک درگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری استریو مینی
حساسیت دریافتی منفی بی‌نهایت تا ۵۵٫۵ دسی‌بل(با پد خاموش)</br> منفی بی‌نهایت تا ۳۵٫۵ (با پد روشن)
سطح ورودی منفی بی‌نهایت تا ۴۵٫۵ دسی‌بل(با میکروفون XYH-6 MIC/LINE)
امپدانس ورودی ۶٫۸ کیلواهم برای ورودی‌های ۱ تا ۴ </br> ۲ کیلواهم برای میکروفون XYH-6
فانتوم‌پاور ۱۲، ۲۴ و ۴۸ ولت
درگاه خروجی جک ۱٫۸ اینچی استریو مینی (LINE OUT) </br> جک ۱٫۸ اینچی استریو مینی (PHONE OUT)
فرمت‌های ضبط صدا WAV</br> MP3
بیت‌ریت ۴۸/۵۶/۶۴/۸۰/۹۶/۱۱۲/۱۲۸/۱۶۰/۱۹۲/۲۲۴/۲۵۶/۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه با فرمت MP3

مشخصات حسگر

نرخ نمونه‌برداری با فرمتWAV :</br>۴۴٫۱، ۴۸ و ۹۶ کیلوهرتز</br> با فرمتMP3 :</br>۴۴٫۱کیلوهرتز
عمق بیت صدا ۱۶ و ۲۴ (با فرمت WAV)

سایر ویژگی‌ها

برند Zoom
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم