مبدل بک آلپا مدل ALPA MA645AB

نام تجاری:
  • مبدل بک آلپا MA645AB
  • رابط بک‌های فیزوان و لیف سازگار با رابط مامیا 645 AFD
  • سازگار با کیت تنظیم فاصله Shim
  • سازگار با براکت‌های اضافه‌ای برای تنظیم فاصله تا 0.65mm با دقت 0.05mm
  • .تنها برای استفاده با بک دیجیتال
ادامه مطلبShow less
در صورت موجود شدن، من را خبر کن!
مرجع:
10215
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

با استفاده از این مبدل می‌توان بک‌های دیجیتال فیزوان و لیف سازگار با رابط مامیا 645 AFD را به دوربین‌های آلپا متصل نمود. این مبدل با کیت تنظیم فاصله Shim  سازگار است که امکان تنظیم فاصله بک از لنز را در بازه +/- 0.3mm  و با دقت 0.01mm فراهم می‌آورد.علاوه بر این، براکت‌های اضافه‌ای برای تنظیم فاصله تا 0.65mm با دقت 0.05mm نیز با این مبدل قابل استفاده است. بدین ترتیب، مقیاس‌های درج شده بر روی حلقه فوکوس آلپا، حتی در فواصل دور نیز بسیار دقیق‌ خواهند بود.

با ورود دوربین فیزوان XF به بازار، ‌این شرکت بک‌های دیجیتال سری IQ3 را با برخی تغییرات تکنیکی و البته تغییرات ظاهری‌،‌ معرفی کرد. بنابر گفته آلپا این بک‌های جدید به طور کامل با مبدل‌های آلپا MA645AB سازگار هستند. بعد از آزمایشات انجام شده توسط فیزوان، اجزای مکانیکی این مبدل و بک‌های دیجیتال باهم سازگار بوده و به کار گرفتن آن تایید شده است. بنابراین  تمامی بک‌های IQ1 ، IQ2  و IQ3 را می‌توان با مبدل آلپا MA645AB به کار گرفت. این مبدل جایگزین مبدل MA645A است که دیگر تولید نمی‌شود.

درباره کالا: مبدل بک آلپا MA645AB ،‌ رابط بک‌های فیزوان و لیف سازگار با رابط مامیا 645 AFD،‌ سازگار با کیت تنظیم فاصله Shim که فاصله لنز تا بک را تا +/- 0.3mm و با دقت 0.01mm تنظیم می‌کند. این مبدل بک منحصر به فرد علاوه بر ویژگی‌های متعارف مبدل‌های بک دیجیتال آلپا،  براکت‌های اضافه‌ای برای تنظیم فاصله تا 0.65mm با دقت 0.05mm نیز دارد.تنها برای استفاده با بک دیجیتال.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
10215
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم