کوله پشتی نشنال جئوگرافیک مدل NG 5168 Earth Explorer

نام تجاری:
  • مناسب دوربین سونی A7، A9 یا پهپاد DJI Mavic Kit
  • فضای حمل لپتاپ 12 اینچی یا آیپد پرو 12.9 اینچی
  • سیستم جذب ضربه و محافظت شرکت Manfrotto
  • جیب های متعدد برای حمل لوازم جانبی
  • قابل استفاده به عنوان کوله پشتی روزمره
ادامه مطلبShow less
13,650,000 تومان

آخرین به‌روزرسانی ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

مرجع:
21551
افزودن به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
محصولات مرتبط
توضیحات

معرفی کوله پشتی National Geographic NG 5168 Earth Explorer

کوله‌پشتی نشنال جئوگرافیک Earth Explorer NG 5168 از نو طراحی شده تا عاشقان برند نشنال جئوگرافیک را در طول سفرهای عکاسی شان همراهی کند. دقت بالا در طراحی تک تک اجزای این کیف، در کنار جیب های متعدد و ظاهر ماجراجویانه آن، این کوله‌پشتی را به یک همراه روزمره عالی تبدیل کرده است. آستر این کیف با طرح نقشه های باستانی یادآور کاوشگری است. در قسمت بیرون نیز از کتان با دوام و مقاوم در برابر آب استفاده شده است. البته یک کاور محافظت در برابر باران نیز به همراه این کیف ارائه شده تا حمل و نقل وسایل ارزشمند در زمان بارندگی بی دغدغه انجام شود.

جابجایی دوربین های بدون آیینه ای مانند سونی A7 یا A9 یا حتی سری X-T فوجی فیلم در کنار 3 تا 4 لنز به سادگی با کیف نشنال جئوگرافیک Earth Explorer NG 5168 امکان پذیر است. البته این ظرفیت به اندازه لنزها نیز بستگی دارد و برای مثال در کنار یک لنز 70-200mm f/4 تنها برای دو لنز دیگر فضای خالی وجود خواهد داشت. به لطف تقسیم کننده های قابل تنظیم این کیف، می توان فضای مناسب برای حمل و نگهداری از یک پهپاد DJI Mavic Pro/Platinum Combo Kit یا DJI Spark را ایجاد کرد. همچنین یک زیپ پشتی نیز برای قرار دادن لپتاپ 13 اینچی یا آیپد نیز وجود دارد. این کیف مجهز به سیستم محافظتی Manfrotto Protection System است تا محتویات کیف همواره در برابر ضربه یا خط و خش ایمن باشند.

هنگام باز کردن درب کیف می توان این قسمت را به بندهای تعبیه شده بست تا درب کیف باز بماند و دسترسی به محتویات آن آسان باشد. بند مخصوص برای بستن سه پایه نیز در کنار کیف نشنال جئوگرافیک Earth Explorer NG 5168 تعبیه شده تا حمل و نقل سه پایه های مسافرتی آسان تر باشد. در دو طرف کیف هم جیب هایی برای قرار دادن بطری آب در نظر گرفته شده است. برای امنیت بیشتر محتویات کیف، قسمت دهانه کیف لوله می شود و قسمت جلویی نیز با زیپ های متعدد محافظت می شود. بندهای زیرین کیف نیز برای بستن کاپشن، پتو یا کیسه خواب ایده آل هستند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
21551
نظر
بدون نظر

نوشتن نقد و نظر

  • قیمت:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

مجله

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم